Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen ottaisit eron?

Vierailija
16.10.2014 |

Jos perheessä on vauva?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:15"]

Kyllä mulle ainakin seksi on tärkeää suhteessa, ja jos mies ei vain haluaisi niin sehän olisi selvä viesti etten ole hänen mielestään haluttavan näköinen. Käytäisiin varmaan terapiassa ja lääkärissä mut jos ei vaan haluaisi, niin päästäisin vapaaksi etsimään jotain mitä haluaa, tai sellaisen suhteen jossa molemmat tyytyy seksittömyyteen. Toki asiaan vaikuttaa se, olisiko suhteessa muuta rakkautta, läheisyyttä ja hellyyttä. Jos ei niin eihän se mikään suhde sitten ole, vaan kämppikset. Minulle ei seksitön suhde riittäisi, haluan olla mieheni silmissä kaunis ja rakastettu sekä haluttava. Haluan tuntea intohimoa.

[/quote]

Sulle toivoisin sitä, ettei sua enää halua kukaan.

Vierailija
24/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli noin kolmen vuoden kuiva kausi, jonka aikana ei ollut läheisyyttäkään ja mies oli myös varma haluavansa erota. Haluttomuus oli siis miehestä lähtöisin. Itse halusin, yritin, painostin, tappelin, hyvittelin, tein kotitöitä jne. Yritin saada miestä terapiaan, mutta ei lähtenyt edes elokuvateatteriin.

Lopulta tapasin ihanan miehen, joka pelasti minut varmalta kuolemalta. Suhde tuohon mieheen kesti nelisen kuukautta. Aika alkuvaiheessa tuota suhdetta kysyin mieheltäni, että mitä jos mulla olis joku toinen mies. Antoi luvan ja sanoi että hyvähän se on, jos jostain saan. Ei erottu pienten lasten ja juuri hankitun talon takia.

Suhde päättyi. Minun ja aviomiehen välit lämpenivätkin yllättäen. Aloitettiin puhtaalta pöydältä. Itkin onnesta pari päivää. Oltiin kuin vastarakastuneita ja hehkutin onnea kaikille. Tuota iloa kesti vuosi. Nyt on palattu taas lähtöruutuun, läheisyys, seksi, parisuhde kokonaan on kadonnut. Mies ei suostu puhumaan mistään. 14-vuotinen suhde taitaa olla nyt lopussa, vaikka toivoisinkin uutta ihmettä. Olen kuitenkin onnellinen, ettei erottu silloin kun viimeksi oli vaikeaa. Nyt en vain enää jaksa.

Vierailija
25/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole seksiriippuvainen niin ei haittaa toisen mahdolliset haluttomuuskaudet :D Eikä itsetuntonikaan ole mitenkään sidottu siihen, onko meillä seksiä vai ei.

Vierailija
26/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa, jollei sen jälkeen tule seksiä se on eron paikka (poislukien joku vakava sairaus). Parisuhde ilman seksiä ei ole parisuhde, sanokaa mitä sanotte, mutta näin se vain menee.

T:mies.

Vierailija
27/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:29"]

Kaksi viikkoa, jollei sen jälkeen tule seksiä se on eron paikka (poislukien joku vakava sairaus). Parisuhde ilman seksiä ei ole parisuhde, sanokaa mitä sanotte, mutta näin se vain menee.

[/quote]

Sulle toivon impotenssia. Naisen kanssa, jonka et halua jättävän sua.

Vierailija
28/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
29/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:30"]

[/quote]

[/quote]

Haluatko lähimmäisillesi aina pahaa? Toivottavasti Sun seksielämäsi on itseäsi tyydyttävää. Jos näin on, niin se ei ole minulta millään tavalla pois.

Vierailija
30/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
31/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu.

Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa.

Vierailija
32/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:39"]

[/quote]

[/quote]

Haluatko lähimmäisillesi aina pahaa? Toivottavasti Sun seksielämäsi on itseäsi tyydyttävää. Jos näin on, niin se ei ole minulta millään tavalla pois.

[/quote]

Haluatko itse lähimmäisellesi aina pahaa? Lue nyt tuo teksti (sinun?) eroaisit kahden viikon seksittömyyden jälkeen. Muu ei ole sinulle edes parisuhde. Melkoista rakkaasi halventamista, siksi ansaitset tuon kokemuksen, voisit vähän viisastua. 

Vierailija
33/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä olisi seksittömässä suhteessa. Seksi ja läheisyys on mulle tärkeintä miehen ja naisen välisessä suhteessa. Jos mies ei haluaisi mua, niin sitten mä en haluaisi olla miehen kanssa. Eihän siinä olisi mitään järkeä!

Vierailija
34/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:46"]No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu.

Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa.
[/quote]

Tiedätkö, me ihmiset ollaan erilaisia. Mulle seksi (hyvä sellainen) on 95% suhteesta.

Vierailija
35/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suhteessa nimenomaan ystävyyden JA seksin takia. pelkkää ystävyyttä saan, no, ystäviltä. ehkä puoli vuotta jaksaisin yrittää, selvittää, houkutella, mutta jos homma ei muuttuisi, eroaisin ja jatkaisin suhdettä ystävinä. nainen, 44 v.

Vierailija
36/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:46"]No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu. Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. [/quote] Tiedätkö, me ihmiset ollaan erilaisia. Mulle seksi (hyvä sellainen) on 95% suhteesta.

[/quote]

samoin, olen nainen, ja minulle seksi (akti siinänsä) on noin 30 % suhteesta, mutta siihen johtava ihana jännite, seksuaalinen virittyneisyys, kosketus, keskustelu, hyväily, lämmittyley, yms tekee suhteesta varmaan yhteensä 95 %. 

Vierailija
37/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:46"]No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu. Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. [/quote] Tiedätkö, me ihmiset ollaan erilaisia. Mulle seksi (hyvä sellainen) on 95% suhteesta.

[/quote]

samoin, olen nainen, ja minulle seksi (akti siinänsä) on noin 30 % suhteesta, mutta siihen johtava ihana jännite, seksuaalinen virittyneisyys, kosketus, keskustelu, hyväily, lämmittyley, yms tekee suhteesta varmaan yhteensä 95 %. 
[/quote]

Minäkin olen nainen (se, jolle seksi on myös 95%). Olis kyllä suhteen loppu, jos tuo kaikki ihana seksiin liittyvä loppuisi.

Vierailija
38/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Haluatko itse lähimmäisellesi aina pahaa? Lue nyt tuo teksti (sinun?) eroaisit kahden viikon seksittömyyden jälkeen. Muu ei ole sinulle edes parisuhde. Melkoista rakkaasi halventamista, siksi ansaitset tuon kokemuksen, voisit vähän viisastua. 

[/quote]

No joo tää oli kärjistettyä provoo, tää mun juttuni, mut se ei sitä tosiasiaa muuta, et seksi on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa. Kaverisuhteet on asia erikseen, niissä ei ole seksiä.

Vierailija
39/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:46"]No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu. Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. [/quote] Tiedätkö, me ihmiset ollaan erilaisia. Mulle seksi (hyvä sellainen) on 95% suhteesta. [/quote] samoin, olen nainen, ja minulle seksi (akti siinänsä) on noin 30 % suhteesta, mutta siihen johtava ihana jännite, seksuaalinen virittyneisyys, kosketus, keskustelu, hyväily, lämmittyley, yms tekee suhteesta varmaan yhteensä 95 %.  [/quote] Minäkin olen nainen (se, jolle seksi on myös 95%). Olis kyllä suhteen loppu, jos tuo kaikki ihana seksiin liittyvä loppuisi.

[/quote]

Sulle toivoisin omien halujesi häpeämistä.

Vierailija
40/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Siis ihan vaan kokemuksena.

40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi