Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväni pelastui kun näin vanhan koulukaverini (joka kiusasi minua)

Vierailija
16.10.2014 |

Joo, olen itse säälittävä ja mulla ei todellakaan ole elämässä mitään sisältöä kun oikeasti aiheutti niin suuren mielihyvän tunteen kun näin tänään vanha koulukaverini. Tai "kaverini": Hän solvasi minua, lihavaa nuorta naista moneen otteeseen koko yläasteen ajan. Kuulin välikäsien kautta mitä hän oli minusta aina sanonut ja viimeisenä vuotena (oltiin samassa koulussa siis vain yläasteen ajan) hän ei edes katsonut minuun päinkään koska HÄN oli suosittu ja MINÄ olin luuseri. Minä olin pienen kylän tyttö, ylipainoinen (painoin yläasteelle mennessäni 72 kg ja lähtiessäni 92kg eli lihoin paljon!), aika ajoin hyvinkin masentunut ja en todellakaan mikään suosittu. Mutta olin silloin kuitenkin ihan mukava ihminen ja omasin pari tosi hyvää ystävää :)

No vuosien saatossa pudotin ylimääräiset kilot, olen edelleen muutaman kilon ylipainoinen mutta entiseen verrattuna koen näyttäväni tosi hyvältä ja tunnen oloni terveeksi, harrastan aktiivisesti urheilua ja olen onnellinen kahden lapsen äiti.

No, tähän päivään. Näin hänet jo kaukaa, hän on keskimääräistä suomalaisnaista 10 senttiä lyhyempi. Ja pyöreä kuin lihapulla. Hän on lihonut siis huomattavasti tämän 10 vuoden aikana. Ei ollut mikään laiha yläasteellakaan, mutta hoikka ja varmasti painoindeksiltään normaali. No, ei ole enää ja mä oikeasti hymyilin leveintä hymyä pitkiin aikoihin kun hän lyllersi ohitseni. Ah, olen niin iloinen.

Anteeksi, olen hirveä ihminen ja sisäisesti muuttunut varmaan oman laihtumiseni myötä helvetin rumaksi, mutta en voi itselleni mitään. Oijoij kun vieläkin hymy karkaa huulilleni. :) 

Ja jos kys. henkilö sattuisi tämän lukemaan ja itsensä tunnistamaan niin sorry, en vaan voi unohtaa miten minua kohtelit koko yläasteen ajan kun luulit olevasi muita ylempänä. 

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään hirveä ihminen. Mulla meni päivä pilalle, kun näin 30 vuoden takaisen koulukiusaajani. Hoikka ja äärettömän kaunis kuten silloin ennenkin. Vuodet ovat kohdelleet todella hellästi hänen ulkonäköään. Mä taas olen lihonut, harmaantunut, hiukset ohentuneet rankkojen hoitojen seurauksena, ihoni on veltostunut ja rypistynyt...en takuulla osallistu luokkakokoukseen.

Vierailija
2/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus! :) Minä tosin en ollut ylipainoinen koskaan mutta meikitön ja harmaa epäsuosittu nörtti, ja tämä kiusaajani huippukaunis seksikäs bilehile. Ala-asteaikoina jouduin ihan pahoinpitelyjen uhriksi...hän oli minua paljon vahvempi silloin. Hänellä oli myös tapana levitellä minusta inhottavia perättömiä juttuja, kuten että olisin maksullinen tai että perheessäni on alkoholiongelmia ja siksi olen niin nössö.

Näin hänet kaupassa ostamassa siideriä kavereidensa kanssa. Hän oli todella lihava, huonoihoinen ja kananpersetukka värjätty rumasti, eilisen päivän meikit naamassa. Minä olen nykyään urheilullinen ja olin suihkunraikkaana ja hiukset sievästi komean poikaystäväni kanssa. Moikkasin iloisesti mutta en saanut vastausta. Sanotaan vaikka niin että kaikki inhoni ja kaunani häntä kohtaan oli poispyyhkäisty sen jälkeen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

karma.

Vierailija
4/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sisältä mätä :(

Vierailija
5/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin iloiseksi sun puolesta! Maailmassa on oikeudenmukaisuutta kuitenkin

Vierailija
6/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en iloitse ikinä toisten epäonnesta tai nauti toisten huonosta olosta. AP ja muut ilkkujat ovat ansainneet tulla aikanaan kiusatuksi.

Vierailija
7/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tuntemuksesi. Tartuin kuitenkin tuohon kiusaamisasiaan. Kyse ei varsinaisesti ollut kiusaamisesta, jos hän vain puhui takanapäin sinusta mielipiteitään. Tökeröstä käytöksestä kylläkin. Kiusaamisessa on oleellista sen kohdistaminen henkilöön, tarkoitus vaikuttaa häneen.

Vierailija
8/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 11:56"]

AP on sisältä mätä :(

[/quote]

Tuliko se yllätyksenä, että koulukiusaamisella voi olla todella suuri vaikutus lapsen tai nuoren kehittymiseen?

Vierailija
9/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, 6! Vahingissa alapeuktin, kun puhelimella selasin. Yläpeukku sun kommentille!:) ja ap:lle: entisenä koulukiusattuna iloitsen täällä sun kanssa :))

Vierailija
10/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan ja ilmeisesti vieläkin. Todella naurettavaa ja säälittävää aikuiselta ihmiseltä! Toivottavasti en koskaan tapaa kaltaistasi ihmistä. Ja pidit kiusaamisena ilmeisesti sitä kun pari kertaa haukuttiin läskiksi. Ehkä pidit jo sitäkin pelkästään kiusaamisena, että kiusaajasi oli silloin sinua kauniimpi ja hoikempi.

Vierailija
11/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla, että koulukiusaajasta on tullut läski! :D Mun kouluaikainen kiusaaja on nykyään meidän työterveyslääkäri. :( En ole uskaltanut käydä katsomassa kuinka lihava se on nykyään, ei kuitenkaan ole lihonut tai vanhentunut yhtään mun tuurilla.

Vierailija
12/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:09"]Hienoa kuulla, että koulukiusaajasta on tullut läski! :D Mun kouluaikainen kiusaaja on nykyään meidän työterveyslääkäri. :( En ole uskaltanut käydä katsomassa kuinka lihava se on nykyään, ei kuitenkaan ole lihonut tai vanhentunut yhtään mun tuurilla.
[/quote] Miten niin hienoa kuulla? Miksi toisen epäonnistuminen elämässä tuottaa sinulle mielihyvää?

Vierailija
13/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingonilo ei ole tervettä. Sä et ehkä vieläkään ole päässyt siitä asiasta yli, kun sun reaktio on tuo.

J-P

Vierailija
14/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:11"]

Vahingonilo ei ole tervettä. Sä et ehkä vieläkään ole päässyt siitä asiasta yli, kun sun reaktio on tuo.

J-P

[/quote]

No en tietenkään ole päässyt yli, kyllä olen varmasti loppuelämäni katkera että minusta leviteltiin turhia juoruja koko yläaste - ajan, itkin itseni iltaisin uneen kun oli niin paha mieli ja itsetunto nollissa. Itsetunnon kasvattaminen vei vuosia eikä ole edelleenkään normaalilla tasolla ,kuten tästäkin aloituksesta voi päätellä. 

ap

Vierailija
15/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:11"]

J-P

[/quote]

No en tietenkään ole päässyt yli, kyllä olen varmasti loppuelämäni katkera että minusta leviteltiin turhia juoruja koko yläaste - ajan, itkin itseni iltaisin uneen kun oli niin paha mieli ja itsetunto nollissa. Itsetunnon kasvattaminen vei vuosia eikä ole edelleenkään normaalilla tasolla ,kuten tästäkin aloituksesta voi päätellä. 

ap

[/quote]

Anna anteeksi ja unohda. Katkeruus on aina oma valinta. Siten tekee vaan elämänsä raskaaksi.

J-P

Vierailija
16/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:11"]

J-P

[/quote]

ap
[/quote] Et ole normaali ihminen. Normaali ihminen osaa antaa anteeksi eikä naura toisten epäonnistumisille, kunn tietää itse miltä se on tuntunut.

Vierailija
17/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä te ap:n moralisoijat olette? Entisiä kiusaajia, joita harmittaa, ettei kiusaamista olekaan unohdettu ja anteeksi annettu ajan kanssa? Vai lihavia, joita harmittaa, että muut pitävät lihavuutta oivana rangaistuksena vanhalle kiusaajalle?

Vierailija
18/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:48"]

Keitä te ap:n moralisoijat olette? Entisiä kiusaajia, joita harmittaa, ettei kiusaamista olekaan unohdettu ja anteeksi annettu ajan kanssa? Vai lihavia, joita harmittaa, että muut pitävät lihavuutta oivana rangaistuksena vanhalle kiusaajalle?

[/quote]

Luulen että entisiä kiusaajia JOTKA ovat sittemmin lihoneet ;)

Vierailija
19/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koulukiusaaja oli suosittu koulussa. Seurusteli aina suosittujen poikien kanssa, oli hyvätuloisten vanhempien lapsi, matkusteli paljon ja elämä näytti menevän oikein mallikkaasti. Kiusaajani oli sitä mieltä, etten tule koskaan saamaan miestä, en omaa perhettä, olen ikuisesti ruma, enkä koskaan pääse opiskelemaan mitään - olen niin tyhmä.

Aloin seurustella heti lukion jälkeen, mentiin naimisiin, saatiin kolme lasta, olemme hyvätuloisia (pääsin opiskelemaan), olen mielestäni hyvännäköinen nykyään ja olen onnellinen. Kiusaajasta en kuullut lukion jälkeen 16 vuoteen mitään. PAITSI keväällä, kun siitä oli yhdessä naistenlehdessä juttu! Olisi melkein tehnyt mieli kehystää se johonkin se artikkeli. Kiusaajalla oli repaleisia suhteita koko aikuisikä, nyt sinkku, ylipainoa oli kertynyt 40 kiloa (!), oli työtön (kylläkin maisteri), oli muuttanut äitinsä kanssa kahdestaan saman katon alle (isä lähtenyt toisen naisen mukaan). Artikkeli kertoi ihmisistä, jotka olivat hyvistä lähtökohdista huolimatta ajautuneet elämässä sivuraiteille.

Anteeksi vain, mutta olin niin hyvillä mielin sen luettuani!

Vierailija
20/92 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:11"]

J-P

[/quote]

ap
[/quote] Et ole normaali ihminen. Normaali ihminen osaa antaa anteeksi eikä naura toisten epäonnistumisille, kunn tietää itse miltä se on tuntunut.
[/quote]

Ihanko totta? En IKINÄ anna siskoni kiusaajille anteeksi. Kiusasivat häntä koko peruskoulun ajan ja sen jälkeenkin. Ennen terve normaali siskoni sairastui pahasti mieleltään, on nykyään 30-vuotiaana 12-vuotiaan tasolla ja tuskin koskaan pystyy elämään itsenäisesti.
Jos joskus näen näistä kiusaajista vielä jonkun, niin vedän turpaan. Sry

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän