Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatio ehkäisykapselista huolimatta?

Vierailija
04.11.2014 |

Otin kesällä ehkäisykapselin ja tunsin kapselin kanssa ovulaation samalla tavalla kuin ennen kapselia. Kun muistin kaappiin jääneen käyttämättä jääneitä ovulaatiotestejä, huvikseni tein niitä viikon ajan. Viidentenä päivänä näkyi haalea haamu, kuudentena vielä vahvempi ja seitsemäntenä testi näytti selkeää ovulaatiota. Olin myös tuntevinani ovulaation sen jälkeen.

Ihon läpi pystyy tunnustelemalla toteamaan, että kapseli on ehjä ja edelleen ihan oikealla paikallaan. En ole ylipainoinen, enkä millään lääkityksellä, joten kapselin ainakin luulisi toimivan oikein. Ehkäisykapselinhan pitäisi estää ovulaatio, joten voiko ovistuntemuksille ja positiiviselle ovulaatiotestille olla jokin muu selitys kuin kapselin toimimattomuus? Osaisko joku vastata tai onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa vastata..?

Vierailija
2/4 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue se pakkausseloste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:29"]

Lue se pakkausseloste

[/quote]

Juu, oon kyllä lukenut useammankin kerran. Pakkausseloste ei ainakaan mulle avannut tätä asiaa, mutta jospa sä sitten selittäisit mikä vastaus sieltä löytyy? http://www.tohtori.fi/laakeopas/laake/12557-NEXPLANON

ap

Vierailija
4/4 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö av:lta saakaan vastausta kaikkeen? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi