Baba Lybeckin tyttären aamutakki
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014101518749330_vi.shtml
Apua, muistin välittömästi kuvan nähtyäni, että mulla oli tollanen samanlainen aamutakki joskus kauan sitten :D Joku on tuolla artikkelin kommenteissa tunnistanut "asun" myös, ja että se oli Yves Rocherin tilaajalahja. Mitä ihmeen vintagea tuo on, ja aamutakki kaiken lisäksi tuollaiseen tilaisuuteen puettu päälle...?
Kommentit (97)
Siis toihan on ihan huipputyylikäs muotibloggari, jolla selkeesti on vaan nyt tapahtunu jäätävä virhe! Käy oikeesti vähän sääliksi, joku myynyt hälle hienon "vintagekimonon". Harmi vaan että se löytyykin jokaisen Irma-tädin kaapista "olihaa se iliimane" - tyyliin.
Mut kyllä mua vähän naurattaa :D voi tyttö-raukka!
Ihania asuja blogissa ja muutenkin todella kaunis nainen:
http://flounce.fi/wp-content/uploads/2014/08/ALEXANDRAS_705344483-680x1020.jpg
Joku ihme fiba käynyt ilmeisesti gaalan suhteen...
Apua, kahvit meinasi mennä nurin! Todellakin, tuo "kimono" on Yvea Rocherin ilmaislahja vuosien takaa. Älkää kysykö miksi, mutta tuo kammotus roikkuu omassa naulakossani, on oikeasti ikivanha mutta tykkään sitä edelleen käyttää. Vitsi kun en ole tajunnut että sillä olis voinut lähteä bileisiinkin, ihan suihkunraikkaana sillä on kotona menty.
Että ei kovin vintagea ollut, noloa...!
Minäkin uskon, että tyttö on löytänyt aamutakin kirpparilta ja hänelle on uskoteltu, että se on vintageluomus.
Noh, eihän tuo nyt onneksi maailman vakavin asia ole ja virheistä oppii.
Toisaalta, tuo voisi olla myös todella onnistunut julkisuustemppu. Tänään hänen blogissaan käy varmasti aikamoinen kuhina.
Luulen, että toimittaja on vääntänyt sen tuohon "vintage"-muotoon. Tyttö on voinut itse sanoa, että kirpparilta ostin. Blogissaan käyttää secondhand-termiä vanhoista vaatteista.
Joo, mullakin meinas mennä kahvit väärään kurkkuun. Ehkä ei ois kannattanut nakata "kimonoa" roskiin vuosia sitten. Ois voinu olla tän pikkujoulukauden kuumin asu.
Miksei se olisi vintagea hänelle, sehän on ilmeisesti 90-luvun alusta eli ajalta ennen hänen syntymäänsä?
Kieltämättä näyttää siltä kun olisi lähtenyt suoraan aamupalapöydästä juhliin, sipaissut hiukset vaan poninhännälle ja korkkarit jalkaan. Ehkä olen vain fossiili enkä ymmärrä juhlapukeutumista:D
Olkoon vaan hänelle vintagea, mutta näyttää todella koomiselta. Ainakin esim. tämän Ly Jürgensonin iltapuvun rinnalla.
no mitä sitten. Ekologia ja kierrätys kunniaan, kateelliset ämmät!
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:35"]
Tosi noloa pitää jotain tilaajalahja-aamutakkia tuollaisessa tilaisuudessa. Ja väittää vintageksi. :D
[/quote
Tuollaiset kimonot ja kimonomekot ovat huippumuotia Euroopassa.
No ei tässä muuten mitään mut tosta aamutakista näkyy kyllä kilometrin päähän ettei ole kimono vaan halpa polyesterialusvaate. Siis vaikkei oliskaan ilmainen Yves Rocherin kaupanpäällinen, niin halvalta ja mauttomalta riepu joka tapauksessa näyttää.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 04:04"]Tekeehän lady gaga esiintymisasunsa kirpparilöydöistä ja kaikesta epäsovinnaisesta. Olisiko olut parempi ajatuksella; maksoi 15 000€ ja eilen haettiin Pariisista vitsi, kun ei löydrtty kalliimpaa.
[/quote]
Lady Gagan vaatteet ovat catwalk muotia tai pienempien suunnittelijoiden luomuksia, osa jopa häntä varten. Sopii tutustua gagafashionland.com
Yks lysti joku muka-aamutakki. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Enemmän pisti silmään tuossa Iltalehden jutussa, että Dahlman-Räikkönen ei ole näköjään vieläkään luopunut Kimin sukunimestä, vaikka kiinnostus mieheen lopahti jo ajat sitten ja siirtyi takaisin jääkiekkoilijoihin. No onhan se toki hienompaa olla Jenni Dahlman-FormuloidenExMaailmanmestarinJetsetElämääViettäväExvaimo-Räikkönen, kuin tuikitavallinen Jenni "Tusinamissi" Dahlman.
Hah eihän vaate edes istu yhtään tytölle, äiti vieressä näyttää paljon sopusuhtaisemmalta :D Hyvä muotibloggari tosiaankin kun ei edes omasta vartalostaan saa parhaita puolia korostettua.
Hei mun äitillä on tommonen! Aamutakkina tietysti.
Ketään ei varmaan haittaa jos edustan tuulipuvussa ja sanon sen olevan suomalainen vintage kansallispuku...
Minäkin sain joskus kauan sitten (yli 10v) samanlaisen aamutakin lahjana Yves Rocherilta :) Tunnistin heti kun kuvan hänestä näin Iltalehdessä.
Olkoon vain muotibloggari, mutta tuo on aikamoinen moka.... Eiköhän moni juhlijakin ole tunnistanut.
Jotenkin nolottaa nuoren tytön puolesta.