Pystyykö päättelemään jotain ihmisestä joka syö puuroa aamuisin?
Ei mysliä, ei aamiaismuroja, vaan puuroa, tummaa leipää ja kahvia.
Kommentit (35)
Joo, puuroa syövät vain tylsät hiilaripöhöiset ihmiset.
Terveyttään vaalivat syövät puuroa aamullakin.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:38"]
Joo, puuroa syövät vain tylsät hiilaripöhöiset ihmiset.
[/quote] Karppaan, mutta syön joka aamu kaurapuuroa.
Mitä pitäisi? Noi myslit ja aamiaismurot on tosi epäterveellisiä verrattuna puuroon (enemmän rasvaa, sokeria, tms.).
Hän tykkää puurosta? Ja tummasta leivästä sekä kahvista.
Mä syön puuroa joka aamu siksi että vatsa kestää sitä.
Yök.. hiilaripuuro ei ole mitään tervellistä, ruokitte sillä suolistonne loisia ja muita mikrobeja. Syökää mieluummin kasviksia ja lihaa aamupalaksi.. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:52"]
Yök.. hiilaripuuro ei ole mitään tervellistä, ruokitte sillä suolistonne loisia ja muita mikrobeja. Syökää mieluummin kasviksia ja lihaa aamupalaksi.. T. mies.
[/quote]
Jos sulla on suolistossa loisia, kannattaa äkkiä hoidattaa ne pois.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:52"]Yök.. hiilaripuuro ei ole mitään tervellistä, ruokitte sillä suolistonne loisia ja muita mikrobeja. Syökää mieluummin kasviksia ja lihaa aamupalaksi.. T. mies.
[/quote]
Liha on epäterveellistä jos sitä syö niin usein että aamupalallakin pitää saada.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:52"]
[/quote]
Jos sulla on suolistossa loisia, kannattaa äkkiä hoidattaa ne pois.
[/quote]
Ne ovat sellaisia, ettei niitä saa helposti pois, aiheuttavat mm. laktoosi-intoleranssia, diabetesta, ärtyvän suolen oireyhtymää jne. Aivan tuntemattomia lääketieteelle ja teillekin.
Puuro ja tumma leipä on köyhien valinta. Normaalituloiset syö vaaleaa leipää ja nauttii varsinaisen aamupalan työpaikan ruokalassa.
Että oot ihminen siinä missä muutkin???
Hänet on kasvatettu 1970- ja 80-lukujen ihanteiden ja ravintosuositusten mukaan. ;) En keksi mitään muuta syytä sille, että joku keittelisi aamuisin puuroa :D
Kaipa se on parempi kuin moni muut vaihtoehto. Ja se on hyvä, että ylipäänsä syö jotain aamulla. Mulla on vaan puuron syömisen jälkeen 2h päästä jo kauhea nälkä... Täytyy vetää joku kananmuna tms lisäksi. (Ja olen normaalipainon alarajoilla...)
Mä syön nykyään joka aamu kautapuuroa marjojen kera (sori tää blogiällötysklisee sana :D) kun se on ainut mikä pitää nälän poissa pari tuntia. Vai oisko jotain parempia vaihtoehtoja? Imetän ja mulla on koko ajan nälkä. Jos en syö hiilareita niin alkaa pyörryttää ja oksettaa.
Olen iltaihminen, enkä pysty aamuisin syömään oikein mitään. Tulee vaan huono olo. Puuroa en syö, koska 1) laiska kokkaamaan 2) en pidä mausta 3) ei pidä minulla nälkää. Mutta hyvä jos toisilla toimii.
En? Pystytkö sinä?
Syön joka aamu kaurapuuron voisilmällä ja juon kupin kahvia ja lasin vettä.