Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö päättelemään jotain ihmisestä joka syö puuroa aamuisin?

Vierailija
15.10.2014 |

Ei mysliä, ei aamiaismuroja, vaan puuroa, tummaa leipää ja kahvia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro on trendiruokaa Kööpenhaminassa, Tukholmassa jne. Vai joko se trendi meni jo ohi?

Vierailija
22/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön puuroa aamulla. Ja maitoa. Kahvi hyi. Enpä kuitenkaan usko, että siitä voi päätellä yhtään mitään minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoja ja kaurapuuroa aamiaisella. En mitään sokerisia muroja alkaisi heti aamulla vetämään, yöks. Puuro sopii urheilevan ihmisen ruokavalioon, ja pitää nälkää lounaaseen saakka. Rahasta ei ole kyse.

Vierailija
24/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas syön puuroni mieluummin illemmalla, aamulla ei uppoo muuta ku kahvi ja leipäpala. Yleensä aamuvirkut, terveysintoilijat on niitä, jotka syö sitä aamuisin.

Vierailija
25/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja mieheni ostamat lahjat n 100e per lapsi ja lisäksi tulee kummeilta ja isovanhemmilta lasten toivomia lahjoja.

Vierailija
26/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että.. Ei niitä hiilareita tarvi pelätä, mut niiden laatuun kannattaa kiinnittää huomiota.

Vierailija
27/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro menee helposti alas. Ei tarvitse paljon pureskella. Nopea tehdä, kaataa kiehuvan veden hiutaleiden päälle. Edullista, hyvää. Päällisillä saa vaihtelua.

Vierailija
28/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:06"]Mä taas syön puuroni mieluummin illemmalla, aamulla ei uppoo muuta ku kahvi ja leipäpala. Yleensä aamuvirkut, terveysintoilijat on niitä, jotka syö sitä aamuisin.
[/quote]

Tai sitten ne aikaisin töihin menivät. Itse herään aina kuuden jälkeen, että ehdin töihin ennen pääkaupunkiseudun ruuhkia. Syön sitten 8maissa töissä sen aamupalan. Lounas sitten vasta lähempänä 12.

Vierailija
29/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää verensokeria tasapainossa siinä missä muutkin aamiaiset.

Vierailija
30/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, vaikka kyllä on ihmisiä, jotka vetävät caltavia johtopäätöksiä toisista yksittäisten, ihan sattumanvaraisten asioiden pohjalta. Meillä ei syödä aamuisin mysliä eikä aamiaismuroja ja puuroa joskus harvoin. Millaisia olemme, miten asumme, mitä puoluetta äänestämme?

Vierailija
31/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu syön puuroa ja juon maitoa. Töissä juon aamukahvin. Köyhä en ole enkä syö puuroa minkään trendin tai dieetin takia. Eli mitä se kertoo minusta? Ja olen syntynyt -90 luvulla ja lapsena syötiin aamupalaksi kaikkea muutakuin puuroa.

Vierailija
32/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella ajattelin heti, että kyseessä on lapsi, joka ei itse päätä syömisistään. Niin kuin vaikka meillä kotona pari 1-vuotiasta.

Vierailija
33/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 28 kiloa tämän vuoden aikana, yksi muutos oli, että aloin syödä kaurapuuroa aamuisin.

Vierailija
34/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Minä syön aamuisin kaurapuuroa marjoilla, raejuustolla ja soijalesitiinillä. Mitä päättelet minusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä