Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava ja tilasin tänään kahvilassa kakkupalan sekä ison makukahvin kermavaahdolla, äkkiä tajusin lasin takaa jotkut teinit kuvaa annostani ja miua!

Vierailija
07.09.2021 |

Pirullisesti virnuillen. Kun jäivät kiinni, lähtivät karkuun. Oli siis kauppakeskuksen käytävä mistä kuvasivat.
Teinit eivät tienneet, että juhlin avioeroa ja negatiivista koepalaa (rintasyöpäepäily). He näkivät vain lihavan naisen joka mättää herkkuja.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun piti meille kertoa syy herkutteluusi? Miksi koet tarvetta puolustella itseäsi? Taidat itse ajatella, että lihava ei saa syödä kakkua, jos syynä ei ole vähintään avioero ja hyvät uutiset lääkäristä. 

Johtunee siitä, että aloitus on provo.

Vierailija
62/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin tilannut joko ison makukahvin tai pienen maitokahvin ja kakkupalan. Annoksestasi olisi tullut sokeriöverit ja huono olo! Joskus puolison kanssa otamme puoliksi makukahvin ja syömme kakkupalankin puoliksi.

normaalipainoinen

Asteikolla 1-10, kuinka paljon koit ylemmyydentunnetta kommenttisi jälkeen?

Minä en kirjoittanut, mutta ajattelin täysin samoin. Ilman ylemmyyden tunnetta. Olen niitä onnekkaita, joille ei äklömakeat herkut maistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset syö kotonasi?

Vierailija
64/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla saa kuvata. Jos huomaan, että minua kuvataan, otan heti puhelimen esille ja alan kuvata takaisin. Jengi häipyy nopeasti.   LOL

Ei saa kuvata ihmistä, jos tarkoitus on loukata tai halventaa toista.

Vierailija
65/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulle, joka sanoit, että julkisella paikalla saa kuvata: joo, mutta yleisesti kaikkia ja kaikkea. Ei niin, että kuvataan yhtä tyyppiä zoomaillen.

Toisaalta tämä aloitus on niin heikkoa pas--kaa, että ei sen väliä.

Vierailija
66/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luultavasti ap löytää itsensä meeminä pian.

Vierailija
67/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen Suomea. Valtavasti lihavia tai normaalipainon yläosassa olevia ihmisiä ja silti kehdataan haukkua ruokaa. Puhutaan jostain hiilarimätöstä, epäterveellisestä rasvasta ja mistä kaikesta muusta. Jos oikeasti on noin paljon tietoa ja osaamista ruoan mikro- sekä makroarvoista että terveellisyydestä niin miksi teillä näkyy niin paljon normaalipainon yläpuolella olevia ihmisiä? Sen kerran parissa vuodessa kun Suomessa käy niin tuntee itsensä todella pieneksi ja sopusuhtaiseksi. En ole viimeiseen 15 vuoteen seurannut mikä on terveellistä ja mikä ei, edes kotimaassani. Olen syönyt rauhassa ja nauttinut ruoastani. Syön kakkuja muutamanlaista muutaman kerran viikossa. Syön myös leipää paljon, syön croissant hillolla ja voilla melkein joka aamu. Syön pastaa, lihaa, vihanneksia, suklaata, perunaa, marjoja, hedelmiä, leivonnaisia. Juon hyvin harvoin alkoholia. Se ei sovi minun kropalleni tai sairauksiini. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa, muutaman muun autoimmuunisairauden lisäksi. Ja paino on ihan normaali. Bmi on 22.

Nuo kahvilassa tapahtuneet asiat ovat julkeaa toimintaa. Äärettömän röyhkeää ja sivistymätöntä. Olen oikein onnellinen keskustelun aloittajan puolesta ja sinulla oli oikein ihana syy juhlia! Syö kakkupalasi ja juo makukahvisi. Itse rakastan lattea vanilijan makuisena ja jos saan kakkupalana Schwarzwälder Kirschtorten niin ei paremmaksi nautinto voi mennä.

Vierailija
68/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullanmuruille vaan lisää kännyköitä sossu rahoilla. Muuten ressukat syrjäytyvät.

Milloin oikeasti aletaan muokkaamaan nettiä K18 paikaksi!? Laitonta antaa lapselle netti käyttöön ilman valvontaa.

Vierailija
69/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulle, joka sanoit, että julkisella paikalla saa kuvata: joo, mutta yleisesti kaikkia ja kaikkea. Ei niin, että kuvataan yhtä tyyppiä zoomaillen.

Toisaalta tämä aloitus on niin heikkoa pas--kaa, että ei sen väliä.

Totta. Saa kuvata yleiskuvaa ja ihmisiä joukkona, ei yksilöinä. Jos alkaa kuvata yhtä ihmistä, niin silloin rikotaan lakia. Vielä pahempi, jos on tarkoitus laittaa video jakoon yhdestä ihmisestä ja nauraa sille.

Vierailija
70/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten suututtaa että jos saivat puheemmekin nauhalle, kerroin isäni olleen operaatiossa koska hänen on vaikea virtsata.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Mitä väliä saiko nauhalle vai ei? Sinä i d i o o t t i kerroit sen ihan itse tuhansille ihmisille netissä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ei j u m a l a u t a miten tyhmää porukkaa maa päällään kantaa 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Ja kirjoittajan nimi ja naama näkyy tässä? Kukas se tyhmä nyt olikaan..

Vierailija
71/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi ne olla insinöörejäkin.

Vierailija
72/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plop plop lisää kakkua!

Vierailija
73/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä tollasia nuoria tulee...mun tyttärellä ja pojalla ei tulisi mieleenkään tehdä noin. Ne onkin fiksuja, kohteliaita ja empaattisia. Siis ei kaikki nuoret ole moukkia!

Vierailija
74/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino lisää rintasyövän riskiä.

Vierailija
75/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoi ne olla insinöörejäkin.

NIITÄ juuri,eihän kukaan tuntemattomia kuvaa.Typerää.Jos kuva jossain rikosilmoituksen paikka.Oppiivat.Yksityisen ihmisen kuvaaminen ilman lupia.Vaikkakin julkisella paikalla.

Vierailija
76/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walther PPK .38

Vierailija
77/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille julkinen selkäsauna suorana nettiin.

Vierailija
78/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hl vetti mitä käytöstä!

Niinpä. Mättää nyt kakkua kun on ennestään lihava.

Mitä tarkoittaa "mättää"? Onko se sama kuin syöminen? Mättääkö hoikat myös?

Ei ole tainnut tulla montaa kirjaa luettua elämän aikana?

Vierailija
79/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla tankero tieten tahtoen? Kaikki heittää vitsiä läskipalleroista, vaikkei sitä päin naamaa sanoisikaan.

Tankero tarkoittaa huonosti jotain kieltä puhuvaa. Ettehän te Veetit tosin sitä voi tietääkään.

Kännykkäsukupolvi hädin tuskin tietää mikä kirja on, suurin osa ei ole koskaan sellaista livenä nähnyt. Kieli on sen mukaista, LOL.

Vierailija
80/107 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lihava olin syömässä tavallista kotiruokaa lounaspaikassa ja huomasin kahden teinitytön kuvaavan ja virnuilevan. 🙄

Ja minä lihava ihan vaan istuin bussissa ja sama juttu... Mun omat lapset on teinejä ja heillä on ihan mielettömän ihania kavereita, eli onneksi kaikki teinit ei ole yhtä ajattelemattomia.

Täytyy kuitenkin myöntää että useinkin mietityttää miten kamalien ihmisten kanssa moni joutuu elämään. Koulukiusaajat pilaa monen arjen jo lapsena ja teininä ja jos ei järkiinny, myös aikuisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän