Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava ja tilasin tänään kahvilassa kakkupalan sekä ison makukahvin kermavaahdolla, äkkiä tajusin lasin takaa jotkut teinit kuvaa annostani ja miua!

Vierailija
07.09.2021 |

Pirullisesti virnuillen. Kun jäivät kiinni, lähtivät karkuun. Oli siis kauppakeskuksen käytävä mistä kuvasivat.
Teinit eivät tienneet, että juhlin avioeroa ja negatiivista koepalaa (rintasyöpäepäily). He näkivät vain lihavan naisen joka mättää herkkuja.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen teinien kampanja että te riskiryhmäläiset alkaisitte laihduttamaan että yhteiskunta saadaan auki.

Höpö höpö - lähes poikkeuksetta ne hoikimmatkin teinit on suurempia kuin itse olin tuon ikäisenä, johtuen huonoista elintavoista. Mutta toki eivät he pysty lyhyellä elämänkokemuksillaan näkemään omaa tulevaisuuttaan, joka valitettavasti saattaa olla paljon "pyöreänä syötyä kakkupalaa kahvilassa" pahempi...

Vierailija
22/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu :(  Minulla on rastat ja silmälasit, en meikkaa ja päälläni olen yleensä joku villatakki ja vanhat farkut, paras ystäväni  taas pukeutuu kauniin muodikkaasti mutta on pyörehkö ja kärsii couperosasta.  Istuimme ostoskeskuksen käytävällä, Coffee Housen sohvilla ja joimme kahvia/teetä sekä söimme leivoksia kun tajusimme että   nuori ehkä viidesluokkalainen poika kuvaa meitä kännykkällä. Kun kaverini  suuttui ja nousi, lähti poika vauhdilla kauempana olleen kaveriporukkansa luokse!

Eniten suututtaa että jos saivat puheemmekin nauhalle, kerroin isäni olleen operaatiossa koska hänen on vaikea virtsata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastas81 kirjoitti:

Koettu :(  Minulla on rastat ja silmälasit, en meikkaa ja päälläni olen yleensä joku villatakki ja vanhat farkut, paras ystäväni  taas pukeutuu kauniin muodikkaasti mutta on pyörehkö ja kärsii couperosasta.  Istuimme ostoskeskuksen käytävällä, Coffee Housen sohvilla ja joimme kahvia/teetä sekä söimme leivoksia kun tajusimme että   nuori ehkä viidesluokkalainen poika kuvaa meitä kännykkällä. Kun kaverini  suuttui ja nousi, lähti poika vauhdilla kauempana olleen kaveriporukkansa luokse!

Eniten suututtaa että jos saivat puheemmekin nauhalle, kerroin isäni olleen operaatiossa koska hänen on vaikea virtsata.

Menee oikeasti salakuvaamisen piikkiin jo. Ärsyttävää jos ei enää missään saa olla rauhassa ja jutella asioistaan ilman, että joku Einari 14v kuvaa matskua nettiin jotta saa naureskella kavereiden kanssa.

Vierailija
24/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika perussetti monelle. Ei se sinun ylipainosi tuosta kertajuhlimisesta ole kiinni vaan päivittäisestä ruokavaliosta. Mitäs sieltä jääkaapista löytyykään?[/quote

Kysyiko ap painonhallintavinkkejä? Ehkä hän viihtyy kehossaan.

Vierailija
25/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo nuoresta ja miten hänet on kasvatettu. Vanhemmat saisivat hävetä silmät päästään, mutta tuskin häpeävät, koska ovat yhtä tyhmiä.

Vierailija
26/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pari kertaa teinit aukoneet päätä/nauraneet elämän aikana ja olen hoikka. Tollasilla ilkeillä koulukiusaajatyypeillä löytyy aina naurunaiheita ties mistä. Itseä kyllä lähinnä säälittää ne, mahtaa olla tyhjä sisäinen elämä kun tuolla tavalla käyttäytyy. Yksikin poika nälvi kaverilleen kun ostin surimipuikkoja :D

Vierailija
27/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo nuoresta ja miten hänet on kasvatettu. Vanhemmat saisivat hävetä silmät päästään, mutta tuskin häpeävät, koska ovat yhtä tyhmiä.

Olen muuten samaa mieltä, paitsi etten usko että yhdenkään meistä lapset ovat täydellisiä kultamussukoita. Muistan jopa itse kilttinä nuorena tyttönä tehneeni typeryyksiä, vaikka onneksi olivatkin yksittäisiä. Ei tuon ikäisten aivot ole välttämättä niin kehittyneet että vanhempien opit sisäistettäisiin.

Se että äiti sanoo "ei pidä loukata muita turhaan" niin useimmat teinin kuulee "blaa blaa blaa" ja ajattelee että taas toi kääkkä höpöttelee jotain maailmanrauhasta, eikä yhtään tajuu millasta todellisuus on. Yleensä ihminen herää typeryyteensä vasta kun kohtaa sen jollain lailla, esim. itse on pilkan kohteena tms.

Vierailija
28/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! En ole ajatellutkaan, että jotkut voivat olla noin typeriä, että kuvaavat ihan vierestä jopa toisen syömistä!

Vierailija
29/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on pari kertaa teinit aukoneet päätä/nauraneet elämän aikana ja olen hoikka. Tollasilla ilkeillä koulukiusaajatyypeillä löytyy aina naurunaiheita ties mistä. Itseä kyllä lähinnä säälittää ne, mahtaa olla tyhjä sisäinen elämä kun tuolla tavalla käyttäytyy. Yksikin poika nälvi kaverilleen kun ostin surimipuikkoja :D

Teinit saattavat nauraa ihan mille tahansa, mikä on oman kuplan ulkopuolella.

Vierailija
30/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuten naureskelijat on siitä mieltä jos ylipainon syy onkin sairaus tai lääkitys? Itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminnan kanssa täysi työ pitää kilot poissa vaikka ja arvot eivät ole juurikaan rajan yli. Saako sairauden lihottama ihminen syödä julkisilla paikoilla?

Ja mikä on se painoraja, pitäisikö joka kahvilassa olla ovella vaaka jolla punnataan kuka saa tulla ovesta sisään? Ja onko rajoituksia tyyliin BMI 24:llä saa ostaa vain yhden palan vähäkalorisinta kakkua? Entä muuten, kuvaatteko erikseen kaikki vähänkin normista poikkeavan näköiset?

Vierailija
31/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö..

Mitä väliä? Sulla on oikeus syödä just sitä mitä lystäät..

Vierailija
32/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lihava olin syömässä tavallista kotiruokaa lounaspaikassa ja huomasin kahden teinitytön kuvaavan ja virnuilevan. 🙄

Kuten olen monta kertaa jo todennut. Älypuhelin ei lisää ihmisen älykkyyttä ja sivistystä.

Vierailija
33/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Kerran olin Mäkissä, viereisessä pöydässä teinit hihittivät ja kuvasivat minua. Menin sitten heidän pöytään istumaan ja kysyin, että olisiko teillä hetki aikaa puhua läskeistäni, niin saadaan asia pois päiväjärjestyksestä ja voimme jatkaa syömistä.

Hiljenivät äkkiä eikä ketään kiinnostanut enää kuvata. Kumma juttu.

Vierailija
34/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla tankero tieten tahtoen? Kaikki heittää vitsiä läskipalleroista, vaikkei sitä päin naamaa sanoisikaan.

Ei, kaikki eivät todellakaan naura muille ulkokuoren perusteella. Samaten kuin en naura myöskään pieruhuumorille tai vieraitten kulttuurien pilkkaamiselle. Huumoria pystyy repimään fiksummistakin aiheista :-)

Vierailija
35/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin tilannut joko ison makukahvin tai pienen maitokahvin ja kakkupalan. Annoksestasi olisi tullut sokeriöverit ja huono olo! Joskus puolison kanssa otamme puoliksi makukahvin ja syömme kakkupalankin puoliksi.

normaalipainoinen

Asteikolla 1-10, kuinka paljon koit ylemmyydentunnetta kommenttisi jälkeen?

Vierailija
36/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa, nimittäin kyse ei ole niinkään lihavuudesta, tai syömisestä, vaan siitä että suomalaisuuteen ei kuulu elämästä nauttiminen, ainakaan aistien kautta. 

Buffetista voi mättää, muttei sokerin syöminen on synti.

"Kärsi kärsi kirkkaamman kruunun saat", ja "itku pitkästä ilosta" jne. 

Vierailija
37/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku julkkishan teki tuollalailla kuntosalilla. Törkeää käytöstä.

Katiskamorsian Sofia Ruusila-Nousiainen-Belorf salakuvasi ja sai porttikiellon salille ja menetti mainossopimuksen Monsterin kanssa

Mutta, onneksi on olemassa sellainen asia kuin karma.

Tuossa Sofian salakuvaama mies, salilla tiesivät kuka on, mutta tässä kuvassa pysyy nyt anonyyminä.

https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2020/10/sofiakohu.jpg

No entäs tuon Sofian eli entisen Miss Fitnessin nykyiset koivet jotka perätäytteiden alla? Onko tosi hienot ja fitnessit itellään joka muita pilkkaa, ja mitkä nuo kamalat kalsarit on? Ne oli likaisen näköiset jossain myöhäisillan kuvissa

https://assets-jpcust.jwpsrv.com/thumbnails/va2vc9vu-1920.jpg

Kyllä tuon miehen jalat on paljon paremmassa kunnossa kuin Sofian! Vaatteetkin on siistimmät. Hahahaha Karma is a biaaatch!

Vierailija
38/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos kohta alkaa lisää ravintoloita ja kahviloita kaatumaan siihen kun porukka ei enää mene niihin kun pelkää joutuvansa tuntemattomien ihmisten salakuvaamiksi, sisältäen keskustelunsa ja muut asiat myös.

Olisi aika laittaa jotain kuvauskieltoa, tai lakisäätöä sille että mitä ja missä kuvataan, koska on olemassa sellainen asia kuin henkilösuoja.

Jossain Jenkkien kouluissa on jopa niin että jos kuvataan koulukavereita salaa tai tilanteissa joissa joku ei halua että kuvataan, niin kuvaajapentu voidaan erottaa koulusta ja harrastuspiireistä määräajaksi.

Vierailija
39/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hl vetti mitä käytöstä!

Voi sanoa, että "vain Suomessa".

Mutta tuo ei ole uutta, eikä vain nuorten toimintaa.

Olessani jo joitakin vuosia sitten Suomessa lomamatkalla istui aamiaisensa jo lopettanut pariskunta siellä keskittyneenä arvioimaan muita asiakkaita ja heidän syömisiään.  Opissa oli siinä pyörimässä pari kouluikäistä, jotka tuntuivat olevan vähän hämmentyneitä.

Minäkin sain arvion.  En tosin ollut lihava, mutten hoikkakaan silloin.  Nainen katsoi, miten istuin pöytäämme otettuani pari lettua ja hilloa juhlan kunniaksi.  Nainen totesi "no ei tonkaan kyllä pitäs tommosia syödä" , mies sitten mietteliäänä vastasti "no en tiedä, naisilla hormonit ..."   

Kyllä siinä tuli todella tunne, että ollaan Suomessa eikä missään muualla.

Vierailija
40/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa, nimittäin kyse ei ole niinkään lihavuudesta, tai syömisestä, vaan siitä että suomalaisuuteen ei kuulu elämästä nauttiminen, ainakaan aistien kautta. 

Buffetista voi mättää, muttei sokerin syöminen on synti.

"Kärsi kärsi kirkkaamman kruunun saat", ja "itku pitkästä ilosta" jne. 

En usko oikein tuohonkaan teoriaan.

Enemminkin kyse on näiden kuvaajien ja kommentoijien omista ongelmista.

Esim tuo Katiska.jutusta kuuluisa Sofi (vai Sofiat vai Sofie tms),  on varsin epätoivoinen tapaus ihmisenä. Viimeinen käyttöpäivä lähestyy, kroppa alkaa olla loppu ja plastiikkakirurgian keinotkin, mutta vielä pitää yrittää kuntosalillakin pinnistää, vaikka sielläkin kuuluu jo prupusakkiin jota ei kukaan halua edes kuvata.   Kyllä se raivostuttaa, jos muut sitten vaan nauttivat elämästään.

Ja monilla nuorilla valitettavasti aivan arvot pielessä kotikasvatuksesta puhumattakaan. Sielläkin omienkin (saatikka muiden) mittatikkujen mukaan epäonnistuneet sitten yrittävät kääntää huomiota muualle.

Sivistyneissä maissa tuommoinen ei tule kuuloonkaan.   Kukaan ei vahdi muiden syömisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi