Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ville rannan pilapiirrokset iltalehdessä.

Vierailija
07.09.2021 |

olenko jotenkin viallinen kun en ole ymmärtänyt niistä yhtäkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ville rannan pilapiirrokset on boooooooooring.

Mut vielä tyhmempiä on Hesarissa lauantain Jarla. Jätkä osaa kyllä tehdä keskinkertaista Fingerporia (muiden keksimillä vitseillä) mut sitten kun pitäisi tehdä viikonlopuksi poliittinen tai muuten ajankohtainen pilapiirros, niin ei tule mitään. Sillä ei vaan leikkaa ja piirroksetkin on ihan kökköjä. Hesarin Terho oli tylsä ja Karlsson vähän parempi vaikka ei Karille pärjännytkään, mutta Jarlan viikonloppupiirrokset Pravdassa on ihan pohjanoteeraus.

Vierailija
2/7 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa persut kehuvat kuinka upeita ja oivaltavia jos niissä pilkataan hallitusta.

Jos pilkataan persuja/porvareita on kyseessä kamala ajojahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteissa persut kehuvat kuinka upeita ja oivaltavia jos niissä pilkataan hallitusta.

Jos pilkataan persuja/porvareita on kyseessä kamala ajojahti.

Ja vihervasemmisto ei tee samoin?

Vierailija
4/7 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ville rannan pilapiirrokset on boooooooooring.

Mut vielä tyhmempiä on Hesarissa lauantain Jarla. Jätkä osaa kyllä tehdä keskinkertaista Fingerporia (muiden keksimillä vitseillä) mut sitten kun pitäisi tehdä viikonlopuksi poliittinen tai muuten ajankohtainen pilapiirros, niin ei tule mitään. Sillä ei vaan leikkaa ja piirroksetkin on ihan kökköjä. Hesarin Terho oli tylsä ja Karlsson vähän parempi vaikka ei Karille pärjännytkään, mutta Jarlan viikonloppupiirrokset Pravdassa on ihan pohjanoteeraus.

Joo se on poliittinen pilapiirtäminen ihan eri juttu kuin tehdä jotain Fingerporia.

No, sopii hyvin Hesarin nykytasoon.

Vierailija
5/7 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että en ymmärrä niitä ikinä. Ehkä olen vain tyhmä.

Vierailija
6/7 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien piirtäjien teoksia ei ymmärrä. Toisten ymmärtää paremmin. Ihmisillä on erilaista logiikkaa ja huumoria.

Vierailija
7/7 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että en ymmärrä niitä ikinä. Ehkä olen vain tyhmä.

en usko tyhmyyttäsi. itse olen huuli pyöreänä näistä pilakuvista ja lukenut kommenteista kuinka loistavia ne ovat eikä kukaan kuitenkaan selitä missä se hauskuus on. luulin ihan oikeasti että olen jotenkin viallinen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän