ville rannan pilapiirrokset iltalehdessä.
olenko jotenkin viallinen kun en ole ymmärtänyt niistä yhtäkään.
Kommentit (7)
Kommenteissa persut kehuvat kuinka upeita ja oivaltavia jos niissä pilkataan hallitusta.
Jos pilkataan persuja/porvareita on kyseessä kamala ajojahti.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteissa persut kehuvat kuinka upeita ja oivaltavia jos niissä pilkataan hallitusta.
Jos pilkataan persuja/porvareita on kyseessä kamala ajojahti.
Ja vihervasemmisto ei tee samoin?
Vierailija kirjoitti:
Ne ville rannan pilapiirrokset on boooooooooring.
Mut vielä tyhmempiä on Hesarissa lauantain Jarla. Jätkä osaa kyllä tehdä keskinkertaista Fingerporia (muiden keksimillä vitseillä) mut sitten kun pitäisi tehdä viikonlopuksi poliittinen tai muuten ajankohtainen pilapiirros, niin ei tule mitään. Sillä ei vaan leikkaa ja piirroksetkin on ihan kökköjä. Hesarin Terho oli tylsä ja Karlsson vähän parempi vaikka ei Karille pärjännytkään, mutta Jarlan viikonloppupiirrokset Pravdassa on ihan pohjanoteeraus.
Joo se on poliittinen pilapiirtäminen ihan eri juttu kuin tehdä jotain Fingerporia.
No, sopii hyvin Hesarin nykytasoon.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että en ymmärrä niitä ikinä. Ehkä olen vain tyhmä.
Kaikkien piirtäjien teoksia ei ymmärrä. Toisten ymmärtää paremmin. Ihmisillä on erilaista logiikkaa ja huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että en ymmärrä niitä ikinä. Ehkä olen vain tyhmä.
en usko tyhmyyttäsi. itse olen huuli pyöreänä näistä pilakuvista ja lukenut kommenteista kuinka loistavia ne ovat eikä kukaan kuitenkaan selitä missä se hauskuus on. luulin ihan oikeasti että olen jotenkin viallinen. ap
Ne ville rannan pilapiirrokset on boooooooooring.
Mut vielä tyhmempiä on Hesarissa lauantain Jarla. Jätkä osaa kyllä tehdä keskinkertaista Fingerporia (muiden keksimillä vitseillä) mut sitten kun pitäisi tehdä viikonlopuksi poliittinen tai muuten ajankohtainen pilapiirros, niin ei tule mitään. Sillä ei vaan leikkaa ja piirroksetkin on ihan kökköjä. Hesarin Terho oli tylsä ja Karlsson vähän parempi vaikka ei Karille pärjännytkään, mutta Jarlan viikonloppupiirrokset Pravdassa on ihan pohjanoteeraus.