Kantapääkävelijä
Naapuri veti jotain kamaa torstai iltana. Käveli sitten kantapäillä koko yön. Viime yö oli hiljaista, seuraavakin yö on hiljaista. Sunnuntai iltapäivällä se herää ja tilaa 2 pizzaa. Maanantaina menee töihin. Terveisin Kerrostalokyttääjä
Kommentit (9)
Mahtava havainto, kanta-astuja naapurissa. Aloittaja itse tietysti luulee olevansa varvasastuja. Ja niiiiiin hiljainen.
Kantapääkävelijän polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää!
Ap
Kyllähän te katkerat kyttääjät kieltäisitte naapurilta hengittämisenkin, jos vain voisitte. Onneksi ette voi.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kävelytyylilleen mitään voi, voi olla kovat kivut jaloissa että vain yksi askellustapa helpottaa tuskaa.
Tietysti voi.
Kun olin lapsi, ja muutettiin maalta kaupunkiin kerrostaloon, äiti opetti alusta asti, että kerrostalossa kävellään eri tavalla, kun töminä kuuluu muuten alakertaan.
Jokainen meistä oppi hetkessä kävelemään hiljaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava havainto, kanta-astuja naapurissa. Aloittaja itse tietysti luulee olevansa varvasastuja. Ja niiiiiin hiljainen.
Kyllä, työkaveri sanoi mulle."Perkele kun tulit hiljaa ja säikäytit. Sinusta tulis hyvä pomo."
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kävelytyylilleen mitään voi, voi olla kovat kivut jaloissa että vain yksi askellustapa helpottaa tuskaa.
En ihan pääse kiinni, että miten kantapäätamppaaminen helpottaa tuskaa. Kun sitä kantapäätä paukuttaa lattiaa vasten, se käy kipeästi, tärähtää päähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan pääse kiinni, että miten kantapäätamppaaminen helpottaa tuskaa. Kun sitä kantapäätä paukuttaa lattiaa vasten, se käy kipeästi, tärähtää päähän asti.
Mulla ainakin kantapäät toistaiseksi kivuttomat mutta päkiät ihan sairaan kipeet.
Muistan kun lapseni olivat melkoisia jytältäjiä. Jalat olivat kuin kaksi halkoa. Mutta kyllä he kouluikään tullessaaan oppivat rullaavan askelluksen.