Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava ja tilasin tänään kahvilassa kakkupalan sekä ison makukahvin kermavaahdolla, äkkiä tajusin lasin takaa jotkut teinit kuvaa annostani ja miua!

Vierailija
07.09.2021 |

Pirullisesti virnuillen. Kun jäivät kiinni, lähtivät karkuun. Oli siis kauppakeskuksen käytävä mistä kuvasivat.
Teinit eivät tienneet, että juhlin avioeroa ja negatiivista koepalaa (rintasyöpäepäily). He näkivät vain lihavan naisen joka mättää herkkuja.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit on aina muka juhlistamassa jotain. Vähän maistelin kakkua vaan.

Ehkä heillä todellakin on aihetta iloita useammin kuin esimerkiksi sinulla. Jos ei itse näe elämässä juhlimisen ja kiitollisuuden aiheita, niin kai se sitten on ihan käsittämätöntä ja tuomittavaa, jos muilla on.

Aloittajalla oli erinomaiset aiheet juhlia.   Onnittelut hänelle erittäin suurista juhlimisen aiheista!

Kituuta sinä vaan, mutta anna muiden elää ja iloita niin paljon kuin ikinä haluavat, myös lihavampien.

Se tekee kaikkien elämästä paremman, myös sinun.

Rakkain terveisin,  Iloinen ihminen

Vierailija
42/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on kyllä ihmeellisiä kommentteja. Ei ihme että kaikki on niin ankeaa jos mitään ei saa juhlistaa ruoalla. Minä asun Keski-Euroopassa ja täällä on ihan tavallista juhlistaa hyviä uutisia - jopa ystävä saattaa tarjota ravintolaillallisen hyvien uutisten kunniaksi.

Elämästä saa ja pitää nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetit syyllistyi rikokseen. Harmi jos ei ollut vartijoita paikalla että olisivat jääneet kiinni. Oksettavaa käytöstä; vanhempien pikku kullannuput, pelkkiä kiusaajia. Seuraavaksi varmaan t.ppavat jonkun koulukaverinsa kun haluavat huvitella. 

Vierailija
44/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa muissa maissa muiden salakuvaaminen (myös julkisilla paikoilla) on kiellettyä. Koskakohan sama saadaan tänne kiusaamisen luvattuun maahan suomeen. 

Juuri tämän takia alle 18-vuotiaille ei pitäisi antaa mitään älyluureja, tavallinen kapula on riittävä. 

Vierailija
45/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama vuosi sitten treffeillä kahvilassa yhden vähän tuhdimman naisen kanssa. Läheisessä pöydässä oleva teinilauma vilkuili häntä ja tirskui mutta hiljenivät kun kävin kysymässä että oliko teillä jotain asiaa. Typerää käytöstä.

m38

Vierailija
46/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ne jaksaa valittaa........ Nykyään on liikaa lihavia. Nakojaan teinejakin tämä ärsyttää. En yhtään ihmettele.

Mitenniin teinejäkin? Teinihän sinäkin olet.

Vierailija
47/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla tankero tieten tahtoen? Kaikki heittää vitsiä läskipalleroista, vaikkei sitä päin naamaa sanoisikaan.

Niin, te 5 sentin gigulin omaavat finninaamaiset kakarat jotka eivät ole tavanneet tarpeeksi koivuniemen herraa. Kyllä pennuillakin se turpa menee kiinni joku päivä kun elämä opettaa, jos ei muuten niin omien tekojen kautta, teidän sukupolvenne kun tuppaa olemaan vähän hitaamman ja yksinkertaisen puoleista. 

Vierailija
48/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla tankero tieten tahtoen? Kaikki heittää vitsiä läskipalleroista, vaikkei sitä päin naamaa sanoisikaan.

Tankero tarkoittaa huonosti jotain kieltä puhuvaa. Ettehän te Veetit tosin sitä voi tietääkään.

Vierailija
49/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista lukea, kuinka ihmiset, joiden mielestä toisten ulkomuotoa ei saa arvostella, haukkuvat juuri samaisessa kommentissaan ITSE muiden ulkonäköä: Sofialta menee viimeinen käyttöpäivä umpeen (käyttöpäivä?) ja teineillä on finnejä ja 5 sentin giguli, muutamia mainitakseni. Hmmm, mitenkäs se olikaan?

En ole Sofian fani, mutta en myöskään ymmärrä, miten hänestä voi sitten sanoa ihan mitä vain, jopa tuollaisia ihmisarvoa alentavia käyttöpäivä-kommentteja. Joko saa haukkua tai ei saa haukkua, mutta niin se ei voi mennä, että ainoastaan ylipainoisia ei saa haukkua muiden ollessa vapaata riistaa.   

Vierailija
50/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli.

Mä alan kuvaamaan juoppoja kaljalla/kaupassa.

Vainotaan sitten kaikkia oikein kunnolla.

Vierailija
51/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista lukea, kuinka ihmiset, joiden mielestä toisten ulkomuotoa ei saa arvostella, haukkuvat juuri samaisessa kommentissaan ITSE muiden ulkonäköä: Sofialta menee viimeinen käyttöpäivä umpeen (käyttöpäivä?) ja teineillä on finnejä ja 5 sentin giguli, muutamia mainitakseni. Hmmm, mitenkäs se olikaan?

En ole Sofian fani, mutta en myöskään ymmärrä, miten hänestä voi sitten sanoa ihan mitä vain, jopa tuollaisia ihmisarvoa alentavia käyttöpäivä-kommentteja. Joko saa haukkua tai ei saa haukkua, mutta niin se ei voi mennä, että ainoastaan ylipainoisia ei saa haukkua muiden ollessa vapaata riistaa.   

Sinulle hyvä sateenkaari-hippiäinen, et ehkä ymmärrä että tämä palsta on täynnä alaikäisiä trolleja esim u lilaudalta ja nykyajan nuoret ovat TODELLA pahoja. Jos olet yhtään lukenut näitä viestejä missä muut kertovat omista kokemuksistaan teinilaumojen kiusaamisen kohteena tajuat mikä on homman nimi, sitten iskevät nämä penskat jotka läskittelevät kaikkia jopa syömishäiriöstä toipuvia. Älä kuule yhtään sure näitä pahansuopia joka päivä trollailevia käytöstavattomia penskoja joiden ainoa ilo on muiden pilkkaaminen. 

Se finninaamagiguli oli vain vastaus sille uunolle joka oli taas lempipuuhassaan, läskittelemässä muita. 

Vierailija
52/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai suurimmalla osalla johtuu lääkkeistä se lihavuus.  Se on jokaisen oikeus syödä kakkua.

Vierailija
53/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kuvannut itse näitä kuvaavia teinejä. Älkää alistuko uhreiksi.

Vierailija
54/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansassa vellova negatiivisuus, stressi ja yksinäisyys tappaa taatusti yhtä paljon, ellei enemmänkin, kuin ylipaino. Ja tuollainen muiden pilkkaaminen lisää negatiivisuutta, varsinkin noissa teineissä itsessään. Mahtaa olla kovat paineet näyttää, kuulostaa ja vaikuttaa juuri tietynlaiselta, kun tietää, että oma kaveriporukka pilkkaa muita ihmisiä mitä pienimmistä asioista... "Milloinkohan noi kääntyy myös mua vastaan?"

Vierailija
55/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun piti meille kertoa syy herkutteluusi? Miksi koet tarvetta puolustella itseäsi? Taidat itse ajatella, että lihava ei saa syödä kakkua, jos syynä ei ole vähintään avioero ja hyvät uutiset lääkäristä. 

Vierailija
56/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma hoitaa. Vielä tulee se päivä kun kuvaavat väärää ihmistä.

Vierailija
57/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu tällaista ilkeyttä?? Teinit ainakin Hesassa kuvaavat kaikki.

Vierailija
58/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, te 5 sentin gigulin omaavat finninaamaiset kakarat jotka eivät ole tavanneet tarpeeksi koivuniemen herraa. Kyllä pennuillakin se turpa menee kiinni joku päivä kun elämä opettaa, jos ei muuten niin omien tekojen kautta, teidän sukupolvenne kun tuppaa olemaan vähän hitaamman ja yksinkertaisen puoleista. 

Minun klitoris ei ole 5cm pitkä, kiitos vain. Fakta nyt on kuitenkin se että jokaista ihmistä täällä pallolla kuitenkin arvioidaan ulkoisten avujen perusteella. Toiset tykkää läskeistä ja toisen hoikemmista oli sukupuoli mikä tahansa.

Vierailija
59/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa voi olla käyttää sanaa 'että'?!?

Vierailija
60/107 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun piti meille kertoa syy herkutteluusi? Miksi koet tarvetta puolustella itseäsi? Taidat itse ajatella, että lihava ei saa syödä kakkua, jos syynä ei ole vähintään avioero ja hyvät uutiset lääkäristä. 

Tästä olen samaa mieltä, hyvä pointti. Hänellä on oikeus istua syömässä kakkua ilman mitään sen kummempaa syytä kuin, että teki mieli kakkua. Niin muutkin tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän