Eli helmikuussa lähtee -50% toimeentulotuesta?
Miten pitkäksi aikaa? Miksi tästä ei löydy tietoa mistään?
Kommentit (29)
Jokainen joka on elämänsä aikana nostanut toimeentulotukea on terroristi
Voi ny sun vttus🤦🏻... Kuinka paljon näistä pitää toitottaa, että sille yksinkertaisimmalle menee jakeluun?🤷🏻... Kysy vaikka kelaa vääntämään asiat sulle rautalangasta...
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka on elämänsä aikana nostanut toimeentulotukea on terroristi
Hyppää parvekkeelta alas, stanan satiainen🙄...
Kunnes menet töihin ja olet ollut töissä vähintään vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Voi ny sun vttus🤦🏻... Kuinka paljon näistä pitää toitottaa, että sille yksinkertaisimmalle menee jakeluun?🤷🏻... Kysy vaikka kelaa vääntämään asiat sulle rautalangasta...
Mites sun työt vai pitääkö vääntää asiat rautalangasta että aikuinen ihminen käy töissä.
Eikö se lähde vaan jos ei ole tehnyt niitä hakemuksia, osallistunut koulutuksiin jos sellaisia on määrätty jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sun työt vai pitääkö vääntää asiat rautalangasta että aikuinen ihminen käy töissä.
En tietääkseni ole kysellyt mitään täällä, joten ilmeisen hyvässä mallissa... Mites itselläsi? Vai nuppiongelmiesi varjolla loisit yhteiskunnan almujen varassa?
Eihän se lähde jos hoitaa asiansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietääkseni ole kysellyt mitään täällä, joten ilmeisen hyvässä mallissa... Mites itselläsi? Vai nuppiongelmiesi varjolla loisit yhteiskunnan almujen varassa?
Ilmeisen hyvässä?
ai minä ainakin menen ma töihin enkä jankuta täällä potkulaki paskaa päivittäin.
sinä hulluuuu et ole puhumaan kenenkään nuppiongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisen hyvässä?
ai minä ainakin menen ma töihin enkä jankuta täällä potkulaki paskaa päivittäin.
Enpä minäkään täällä mitään jankuttele ja ihan normisti maanantaina painelen taas sorvin ääreen.
Sinä itse hyökkäsit tuntemattoman päälle tietämättä asioistaan yhtään mitään, ei terveen, normaalin, aikuisen ihmisen käytöstä, joten rohkenen epäillä tervepäisyyttäsi. Hae apua noihin nuppiongelmiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisen hyvässä?
Enpä minäkään täällä mi
Hae apua nuppiongelmiisi ei ole tervettä jankuttaa potkulaista ja että työmarkkinatuki on 595e aamusta iltaan sinä oot hulluuuu.
Minulla on dildo perseessä ja olen 11v tyttö myös isälläni on dildo perseessä.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Sarjajankutus.
Jos ei ilmoittaudu työnhakijaksi työvoimatoimistoon ja täytä työnhakuvelvoitteita. Niin kauaksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
🔊 Menkää töihin 📢
Totta helvetissä muuten slummielämä odottaa ja itken täällä tukien pienuutta muitten pummiennn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
🔊 Menkää töihin 📢
Anna niitä töitå niin mennään 😊 ps otettu 💊 auttaa
Niin pitkäks aikaa ennenku tajuat tehdä asiat oikein.