Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh mikä kauppakäynti, joku nainen kompastui ostoskärryyni...

Vierailija
15.10.2014 |

Olin tehnyt ostokseni ja maksanut ja pakannut ne perässä vedettävään "mummelikärryyn", minusta se on niin kätevä kun on painavia ostoksia vaikka olen kakskymppinen.

Vedin mummelikärryäni perässäni ja työnsin ostoskärryäni eteenpäin, olin juuri työntämässä ostoskärryäni kiinni toiseen ostoskärryyn, siis palauttamassa sitä, kärryni koski jo paikallaan olevaan kärryyn kun yhtäkkiä oikealta puoleltani ryntää joku vanhempi nainen, katsoo minua silmiin ja tarttuu siihen kärryyn, mihinkä olin juuri palauttamassa kärryäni. Nostin vähän kulmakarvojani, ajattelin että no, mitä väliä. Laitoin mummelikärryni viereen ja peruutin ostoskärryni kanssa ja koukkasin vanhemman naisen oikealta puolelta missä on muita ostoskärryjä. Työnsin ostoskärryni siihen toiseen jonoon ja siinä samassa kuulen kauhean rysähdyksen ja näen, että se vanhempi nainen, joka vei kärryn edestäni, on lentänyt minun mummelikärryni päälle! Ryntäsin naisen luokse ja pahoittelin ja kysyin onko kaikki ok. Tämä ei sanonut mitään mutta nousi ylös ja tarttui ostoskärryynsä. Kysyin vielä onko kaikki kunnossa, jostain sivulta ryntäsi toinen asiakas ja kysyi vanhemmalta naiselta onko kaikki ok. Tämä kaatunut nainen sanoi "joo on, en vain nähnyt sitä kärryä kun peruutin". Sitten hän lähti ostoskärryn kanssa sisälle kauppaan.

Jäin siihen ulos ja mietin että teinköhän kaiken nyt oikein, olin jättänyt mummelikärryni reunaan, en keskelle tietä, tämä vanhempi nainen tavallaan kiilasi, olin juuri laittamassa kärryäni siihen mistä hän halusikin ottaa kärryn vaikka vieressä oli useampi rivi kärryjä vapaana, pahoittelin ja pyysin anteeksi ja tarjouduin auttamaan ylöskin mutta hän ei halunnut.  Aloin miettimään että teinkö jotain väärin ja voiko tästä tulla jotain seuraamuksia? Onneksi hän ei loukannut päätään. Huh huh.

Kotona purin sitten ostoksiani ja mietin vähän että meniköhän jotain rikki kun se nainen makasi kärryni päällä. Onneksi ei pahemmin, pakkaukset vähän rypistyivät ja kissan shebapurkit ovat ihan kurtussa. Mutta ei tullut reikiä.

t. säikähtänyt av-mamma

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mä vihaan niitä vedettäviä koreja kaupassa myös ja juurikin noita mummokärryjä! Olen myös meinannut kompastua noihin ja jos mä olisin ollut se kohtaamasi mummeli niin olisit kyllä saanut kuulla kunniasi!

Vierailija
22/22 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä vedettävissä koreissa ja ostoskasseissa muuta vikaa ole, mutta usein niitä vetää ihmiset, jotka yhtäkkiä pysähtyy, missä tahansa ihan tuosta vaan. Jokin aikaa sitten oli vähällä tulla oikea vaaratilanne kun meitä oli useampi ihminen liukuportaissa, ensimmäisenä mummelikärryilijä joka sitten pysähtyi kaivelemaan taskujaan HETI siihen liukuportaiden edessä olevalle tasanteelle, koko tasanne täynnä kun mummeli ja kärry tukkii liukuportaista poistumistien. Niinkuin ei ketään muita olisi olemassakaan. Ja siinä sitten kiukkuisena puhisee kun sen takantulija avautui ehkä huonoimpaan mahdolliseen paikkaan tientukkeeksi pysähtymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi