APUA en pääse tupakasta eroon
Oon 11 vutias tyttö ja poltin salaa tupakkaa koulun jälkeen meidän taka pihalla. Nyt tuntuu että en enää pysty olla polttamatta tupakkaa koska jäin koukkuun kuin rotta loukkuun. Meillä oli muuten äidinkielen tunnilla runojen keksimistä. Nyt mun päätä särkee koska mulle tuli niikotiiniriippuvus. Miten pääsen tästä eroon?
T: Aamu 11v
Kommentit (8)
Kiitti vinkistä! Pitää mennä koklaa!!!!!!! :)))):):):))) :))):) <3 <3 <3< <3 :))
Ei tarvitse olla nikotiinilaastari vaan tavallinen laastari toimii ihan hyvin kun sen laittaa suun eteen.
Mistä sait tupakkaa? Eihän kaupassa myydä ala-ikäisille tupakkaa. Saitko joltain kaverilta sitä, vai?
Ei ekasta tupakasta voi vielä jäädä koukkuun. Se päänsärky voi johtua siitä ku poltit ekaa kertaa ja oot tottumaton nikotiinin vaikutuksille niin Se voi aiheuttaa päänsärkyä. Riippuvuus syntyy vasta sitten kun olet oppinut sen tavan ja polttanut useammin pitkän aikaan. T. Tupakoitsija
Älä tyttö hyvä missään nimessä alota tupakointia!! Oot nuori, vasta 11 v ja terve ja nätti tyttö varmasti niin älä mee pilaan terveyttäs! Myöhemmin et pääse enää irti tupakasta! Mitä nuorempana aloittaa niin sen vaikeampi siitä on vanhempana päästä eroon!
Älä missään nimessä alota ku oot niin nuori! Mä varotan, se on erittäin epäterveellistä ja kun omaa tyhmyyttäni nuorempana alotin niin en nyt itsekään pysty lopettaan. Sen takia mä varotan ku tiiän itse kokemuksesta:/
Mitä sun vanhemmat sanois jos Sais tietää? Miks poltit? Yskittikö eka tupakka?
Osta tikkari ja imeskele sitä kun tekee mieli tupakkaa ;)