Huh huh mikä kauppakäynti, joku nainen kompastui ostoskärryyni...
Olin tehnyt ostokseni ja maksanut ja pakannut ne perässä vedettävään "mummelikärryyn", minusta se on niin kätevä kun on painavia ostoksia vaikka olen kakskymppinen.
Vedin mummelikärryäni perässäni ja työnsin ostoskärryäni eteenpäin, olin juuri työntämässä ostoskärryäni kiinni toiseen ostoskärryyn, siis palauttamassa sitä, kärryni koski jo paikallaan olevaan kärryyn kun yhtäkkiä oikealta puoleltani ryntää joku vanhempi nainen, katsoo minua silmiin ja tarttuu siihen kärryyn, mihinkä olin juuri palauttamassa kärryäni. Nostin vähän kulmakarvojani, ajattelin että no, mitä väliä. Laitoin mummelikärryni viereen ja peruutin ostoskärryni kanssa ja koukkasin vanhemman naisen oikealta puolelta missä on muita ostoskärryjä. Työnsin ostoskärryni siihen toiseen jonoon ja siinä samassa kuulen kauhean rysähdyksen ja näen, että se vanhempi nainen, joka vei kärryn edestäni, on lentänyt minun mummelikärryni päälle! Ryntäsin naisen luokse ja pahoittelin ja kysyin onko kaikki ok. Tämä ei sanonut mitään mutta nousi ylös ja tarttui ostoskärryynsä. Kysyin vielä onko kaikki kunnossa, jostain sivulta ryntäsi toinen asiakas ja kysyi vanhemmalta naiselta onko kaikki ok. Tämä kaatunut nainen sanoi "joo on, en vain nähnyt sitä kärryä kun peruutin". Sitten hän lähti ostoskärryn kanssa sisälle kauppaan.
Jäin siihen ulos ja mietin että teinköhän kaiken nyt oikein, olin jättänyt mummelikärryni reunaan, en keskelle tietä, tämä vanhempi nainen tavallaan kiilasi, olin juuri laittamassa kärryäni siihen mistä hän halusikin ottaa kärryn vaikka vieressä oli useampi rivi kärryjä vapaana, pahoittelin ja pyysin anteeksi ja tarjouduin auttamaan ylöskin mutta hän ei halunnut. Aloin miettimään että teinkö jotain väärin ja voiko tästä tulla jotain seuraamuksia? Onneksi hän ei loukannut päätään. Huh huh.
Kotona purin sitten ostoksiani ja mietin vähän että meniköhän jotain rikki kun se nainen makasi kärryni päällä. Onneksi ei pahemmin, pakkaukset vähän rypistyivät ja kissan shebapurkit ovat ihan kurtussa. Mutta ei tullut reikiä.
t. säikähtänyt av-mamma
Kommentit (22)
en ymmärtänyt selostuksestasi juuri mitään muuta kuin että osallisena olit sinä, mummelikärrysi, ostoskärryt ja joku mummeli. Sitten tapahtui jotain joka ei johtanut ilmeisesti mihinkään ja nyt sinä pohdit.... mitä?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:51"]En ole raskaana. Kuinka niin?
Ap
[/quote]
No kun mitään ei oikeastaan tapahtunut, mutta suhtaudut kovin tunteellisesti :)
2
Mulla meni ihan aivot solmuun viestiäsi lukiessa. Vahinkoja sattuu, mikäs tuossa.
Yksi päivä talutin pyörääni kävelytien kapeaa ramppia ylös, kun joku nainen tuli hirveässä kiireessä takaa pyörällä ajaen. Menin niin lähelle oikeaa reunaa kuin pystyin, mutta nainen ei silti mahtunut kurvissa ohittamaan. Pyörä osui reunuskiveen, ja nainen lensi kukkapenkkiin pyörineen. Hän sieltä kömpi ylös ja kysyin, onko kaikki kunnossa. "Näin käy kun on kiire", nainen kommentoi itsekseen puhisten ja revenneitä leggingsejä suoristaessaan. "Ois pitänyt kävellä nopeammin", syytin vähän aikaa itseäni, mutta itsepähän tuo nainen valitsi ajaa kapeaa ramppia, jossa pyöräily ei edes ole sallittu.
Miksi toit mummelikärryt kaupan ulkopuolelle?
Lyhennelmä niille jotka eivät ymmärtäneet:
av-mamma meni kauppaan
av-mamma jätti vetokärrynsä seinän viereen
mummeli tuli ja kiilasi ja kompastui av-mamman vetokärryyn
av-mamma pahoitteli ja mummo ei reagoinut
mummo juoksi kauppaan
av-mamma jäi ihmettelemään tekikö jotain väärin
Tämä on mummelikärry:
http://www.klingel.fi/tuote/vedettaevae-ostoskassi-andersen-797704.html
Mitaliko mummon olisi pitänyt ojentaa.
Niin ja hän ihan myönsi itse kompuroineensa...
Laita ihmessä facebookiin jakoon, jos pääsisit iltapäivälehtiin ja mummeli löytyisi pahoittelemaan, kuinka aiheutti mielipahaa nuorelle neidille.
Oli laveudestaan huolimatta hieman epäselkeä tarina, mutta pääpiirteittäin kuulosti siltä, että toimit ihan niin hyvin ja kohteliaasti kuin mahdollista.
Monesti henkilö, joka kiilaa ja toimii vähän omituisesti, ei myöskään saa sanaa suustaan kun jotain kysytään. Eli ehkäpä tuo kohtaamasi nainen oli sekä fyysisesti että sosiaalisesti hiukan kömpelö.
Kaikkea sitä xD
Minusta toimit aivan oikein!
Jestas, ap, sulla täytyy olla ihan tosi jännittävä elämä.
Että mä vihaan niitä vedettäviä koreja kaupassa! Aina tiellä.. Jos siis aloittaja tarkoitti sellaista, en oikein ymmärtänyt aloitusta.
Itsekin inhoan niitä vedettäviä koreja! Pois semmoset.
Oletko sä raskaana :)