Miten teitä kosittiin?
Tai miten te kositte? Vai päätittekö asiasta vaan yhdessä?
Haluan vähän romantiikkaa minun iltaan! ;)
Kommentit (28)
Ollaan molemmat kovia kalastamaan/metsästämään ja viihdytään paljon mökillä. No lähdettiin Sitte mökille ja illan tullessa istuttiin nuotion äärellä ja muisteltiin menneitä järven rannassa ja katottiin just laskevaa aurinkoa. Sitte hän sanoi rakastavansa minua enemmän ku mitään ja haluaa olla loppuelämänsä kanssani, meni polvilleen ja kosi. Itkuhan siinä pääs, oli kyllä elämäni onnellisin hetki
Minä sanoin miesystävälle kun olin kyllästynyt odottamaan, että jos ei sinulla ole aikomusta mennä naimisiin kanssani, niin saat lähteä lätkimään. Kyllä se sitten suostui ja naimisiin mentiin.
"Mitä kihloihin mennessä käytännössä tehdään?" Mies potee tuosta (tai siis kosimattomuudesta) edelleen morkkista nyt reilun 16 vuoden jälkeen - minua asia vain huvittaa :)
Minua ei ole kosittu koskaan enkä ole itse kosinut. Jotenkin vakava yhdessäolo - merkiten avioliittoa - oli alusta asti olemassa mielissämme. Voi olla, että jotenkin kosin silloin, kun soitin miehelle inttiin ja kerroin, ettei mulla ole varaa maksaa vuokraa, koska en saa varusmiesavustusta, koska emme ole naimisissa. Pistettiin kuulutukset vetämään ja varattiin aika maistraattiin. Nyt on oltu naimisissa 35 v. ja tämä rakkaus tuntuu nyt paremmalta kuin koskaan aiemmin. Täytyypä tosiaan kysyä mieheltä miten se kosinta sujui, kiitos vinkistä :)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 18:43"]
Olimme Italiassa, Venetsiassa. Gondolin kyydissä katselimme öistä valon ja rakkauden kaupunkia ja mieheni otti punaiseksi lakattujen kynsieni ja timanttisen rannerenkaan koristeleman käteni ja suuteli sitä. Tämän jälkeen hän otti hienosti muotoillun sormusrasian valkoisen jakkupuvunsa taskusta ja avasi sen katsoen minua samalla kirkkaan sinisillä silmillään. Punaisen leninkini helma lepatti hieman lämpimässä merituulessa ja muutama onnenkyynel vierähti jo valmiiksi poskeltani. Mies kysyi tummanpehmeällä äänellään: - Tuletko vaimokseni? Vastasin myöntävästi ja rakastuneina katsoimme toisiamme vielä hetken, kunnes heittäydyin hänen hartioilleen ja suutelimme pitkään. Muutama kuukausi tästä menimme naimisiin, ja tänään on 15. hääpäivämme.
[/quote]
Mies oli harlekiininsa lukenut =D
[/quote] Harmittaako kun sinua ei kosittu yhtä romanttisesti vai miksi täytyy keksiä jotain ilkeää sanottavaa?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 18:43"]Olimme Italiassa, Venetsiassa. Gondolin kyydissä katselimme öistä valon ja rakkauden kaupunkia ja mieheni otti punaiseksi lakattujen kynsieni ja timanttisen rannerenkaan koristeleman käteni ja suuteli sitä. Tämän jälkeen hän otti hienosti muotoillun sormusrasian valkoisen jakkupuvunsa taskusta ja avasi sen katsoen minua samalla kirkkaan sinisillä silmillään. Punaisen leninkini helma lepatti hieman lämpimässä merituulessa ja muutama onnenkyynel vierähti jo valmiiksi poskeltani. Mies kysyi tummanpehmeällä äänellään:
- Tuletko vaimokseni?
Vastasin myöntävästi ja rakastuneina katsoimme toisiamme vielä hetken, kunnes heittäydyin hänen hartioilleen ja suutelimme pitkään. Muutama kuukausi tästä menimme naimisiin, ja tänään on 15. hääpäivämme.
[/quote] En ymmärrä miksi tätä on alapeukutettu 10 kertaa. Mitä toisen onni on teiltä pois? Oletteko vain kateellisia vai miksi vaivaudutte alapeukuttamaan toisen romanttista kosintatarina
Odotin silloin meidän esikoista ja olin tosi väsynyt koko raskausajan. Mies sitten hieroi illalla mun kipeitä jalkoja ja mä nautiskelin siinä. Sitten yhtäkkiä meni polvilleen mun eteen ja kosi mua. 5 vuotta naimisissa ja 3 kolmas lapsi tulossa! :)
Mies kirjoitti viestin Skypessä: "Mennäänkö kihloihin? <3" tms.