Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi nuorempi nainen ärsyttää sinua?

Vierailija
14.10.2014 |

Ensiksi sanon, että en todellakaan pidä itseäni mitenkään ihmeellisenä. Jos menisin missikisoihin, he varmaan saisivat parhaat naurut ikinä (ei sillä että ikinä menisin) :D Mutta siis. Aloitin reilu kuukausi sitten uudessa työpaikassa. Paikan miehet ovat tosi mukavia ja voi heittää läppää kaikesta. Paikan naiset (suurin osa keski-ikäisiä) taas... No, JOS moikkaavat mulle niin ei voi edes katsoa silmiin. Jos kysyn ystävällisesti jotain niin tulee kyllä todella töykeä vastaus. Ensin ajattelin, että ehkä kuvittelen vaan. Ehkä itsessäni on sitten vikaa. Eilen olin sitten tauolla yhden "Juhon" kanssa ja heitin sitten, että onneksi edes susta saa juttukaverin. Sitten "Juhokin" kysyi että tarkoitatko näitä meidän naistyökavereita. Vähän epäröiden myönsin ja yritin vitsailla asiasta. No sitten "Juho" totesi, että ihmekös tuo kun yhtäkkiä 180-senttinen sinisilmäinen urheileva blondi tulee taloon. Voiko oikeasti olla??? :D Onko jotkut näin säälittäviä? Ja ei ollut eka kerta. Vähän aikaa sitten olin lenkillä kun känninen keski-ikäinen naisparivaljakko totesi verkkosukkiksissa, että onko mun pakko esitellä itseäni näissä mun juoksuhousuissa? Oivoi. On elämä hankalaa joillain :D

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä paistaa vähän aloituksesta nyt ajatus siitä, että sen takia että olet hoikka, urheilullinen ja blondi niin se automaattisesti aiheuttaisi kateutta muissa ja siksi naiset työpaikalla ei ole mielin kielin :D Eihän siellä työpaikalla sen ulkonäön avulla todnäk olla töissä vaan ihan sen sun osaamisen. Jos esimerkiksi osaaminen jää vajaaksi ja työtehtävien hoito kärsii jatkuvasta "läpänheitosta" niin ärsyttää se kollegoja vähemmästäkin koska jonkun ne toiset työtehtävät täytyy tehdä tai oma keskittymiskyky häiriintyy sen takia että työpaikalla on niin jumalaton "show". Kaikille työpaikka ei ole mikään mäkkärin kassa missä on jatkuvasti tarkoitus vitsailla ja hölöttää ja pelleillä, vaan halutaan hoitaa työtehtävät ajallaan ja sitten lähteä kotiin. Ei kaikkien tarvitse tutustua työkavereihin :) Voi myös olla että sijaisia on ollut niin paljon, ettei uusiin enää jaksa tai viitsi tutustua muuta kuin että nyt etunimi menee suurinpiirtein oikein. Itseni tunnistan tästä ja vaikka ekstrovertihkö luonteeltani olenkin, niin en yleensä työpaikalla halua tahi jaksa mitään vitsailua koska se kaikki työtehtävien hoitaminen vie jo kaiken energian niin tauoilla toivon hetken rauhaa.

Tldr: pää pois perseestä nyt, ihmisillä on paljonkin syitä miksi eivät työpaikalla halua "heittää läppää" tai muuten tutustua.

Vierailija
82/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puhuu lässyttämällä tai kimittävät, ottaa hermoon. Muutama osaa puhua normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se aloittajakin taitaa olla vähintään varhaiskeski-ikäinen vanhempi nainen. Olisi kiva tietää onko parikymppiset alkaneet vituttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi