Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi nuorempi nainen ärsyttää sinua?

Vierailija
14.10.2014 |

Ensiksi sanon, että en todellakaan pidä itseäni mitenkään ihmeellisenä. Jos menisin missikisoihin, he varmaan saisivat parhaat naurut ikinä (ei sillä että ikinä menisin) :D Mutta siis. Aloitin reilu kuukausi sitten uudessa työpaikassa. Paikan miehet ovat tosi mukavia ja voi heittää läppää kaikesta. Paikan naiset (suurin osa keski-ikäisiä) taas... No, JOS moikkaavat mulle niin ei voi edes katsoa silmiin. Jos kysyn ystävällisesti jotain niin tulee kyllä todella töykeä vastaus. Ensin ajattelin, että ehkä kuvittelen vaan. Ehkä itsessäni on sitten vikaa. Eilen olin sitten tauolla yhden "Juhon" kanssa ja heitin sitten, että onneksi edes susta saa juttukaverin. Sitten "Juhokin" kysyi että tarkoitatko näitä meidän naistyökavereita. Vähän epäröiden myönsin ja yritin vitsailla asiasta. No sitten "Juho" totesi, että ihmekös tuo kun yhtäkkiä 180-senttinen sinisilmäinen urheileva blondi tulee taloon. Voiko oikeasti olla??? :D Onko jotkut näin säälittäviä? Ja ei ollut eka kerta. Vähän aikaa sitten olin lenkillä kun känninen keski-ikäinen naisparivaljakko totesi verkkosukkiksissa, että onko mun pakko esitellä itseäni näissä mun juoksuhousuissa? Oivoi. On elämä hankalaa joillain :D

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen 45-v nainen ja perheenäiti. 170 cm ja 60 kg, urheilullinen, tiimalasivartaloinen, isorintainen, blondi ja meikkaan kevyesti ja pukeudun naisellisesti. Aloitin uudessa työssäni muutama kuukausi sitten, firma on pieni ja suurin osa työntekijöistä on miehiä. Heidän kanssaan ei ole mitään ongelmia, juttu lentää ja ollaan samalla aaltopituudella, rento meininki. Yksi nainen on mua n. 10 v vanhempi, tosi mukava ja ollaan ystävystytty ja hän tutustutti mut taloon ja tapoihin. Sitten on kolme 23-28 v naista. Katsovat mua pitkin nenänvartta, eivät juuri hymyile, juttelevat ainoastaan miesten kanssa. Ovat kyllä lähinnä kolmestaan ja kikattelevat, hiljenevät jos menen paikalle. Eivät juuri hymyile mulle, eivät koskaan tervehdi oma-aloitteisesti, eivät lähde samaan porukkaan lounaalle.

Mutta ei se mitään, tykkään työstäni ja tiedän sen osaavani ja onhan muista työkavereista juttuseuraa.

Pitäiskö mun nyt ajatella että nämä nuoret naiset ovat mulle jostain kateellisia? Korkeammasta asemastani? Ammattitaidostani? Ulkonäöstäni? Miehestäni? Perheestäni? Autostani? Talostani? Ja pitäiskö mun nyt ajatella, että kaikki nuoret naiset ovat yhtä epäkohteliaita?

Sorry, mutta ihan hölmöjä ajatuksia.

Vierailija
62/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:40"]

Se on ihan omasta asenteesta kiinni. Jos olet ystävällinen, helposti lähestyttävä ja osaat small talkia, niin kukaan ei välitä iästäsi, saati ulkonäöstä. Meille tuli taloon nuori tyttö ja ai että, miten hankala häneen on ottaa kontaktia kahvitauolla. Hän ei puhu mitään, vastaa takaisin muutamalla sanalla, lukee päivän sanomalehteä ja asenne paistaa "sä olet vanha käpy, ei kiinnosta tutustua", vaikka olen vain 10 vuotta vanhempi.

[/quote]

ei pidä paikkaansa. Siihen ei auta edes se vaikka päällään seisoisi, jos toinen osapuoli ottaa sen asenteen että olet vain kakara lehden takana.:P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani oleva nuori, sinisilmäinen, blondi kollega on lähes liikuttava halussaan ohjata ja opastaa vanhempia, kokeneempia työkavereitaan. Itselleni ei tulisi mieleenikään esittää omia havaintoja totuuksina tai 3 kk kokemuksia parhaimpina käytänteinä. Ihailtavaa uskoa omaan kaikkivoipaisuuteen! Kuulin kahvitauolla, kuinka hieman vanhempi, erittäin viehättävä ja miellyttävä naistyötoveri totesi tytölle, että hänellä on kyllä kahden vuoden työkokemus juuri niistä hommista, mihin kesis yritti naista "perehdyttää". Suhteellisuudentaju puuttuu, kun ei ole elämänkokemusta eikä työkokemusta. Omahyväisyys on tavallaan hellyyttävää. Mutta kun mennään työtehtävien hoitoon ja ammattimaisuuteen, ei olemattomat rahkeet ihan kaikkeen riitä.

Vierailija
64/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on varmaan tuossa sun asenteessa. Esim itse olin nuorena kuulemma missin näköinen, mutta en mä ärsyttänyt vanhempia naisia, pikemminkin ne tykkäs minusta aina kovasti ja tykkää vieläkin. Oman ikäisissä kateus näkyi kyllä usein

Vierailija
65/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:32"]

Nainen, miksi vanhempi nainen ärsyttää? Olen 48 vuotias, 171 cm pitkä ja 68kg painava. En mikään nätti, mutten rumakaan. Heitän läppää ja olen iloinen luonne. Meillä naisvaltaisella työpaikalla on itseni lisäksi kaksi muuta ikäistäni naista, loput ovat 20-35 vuotiaita. Aina käy niin, että nämä nuoret kerääntyvät keskenään juttelemaan ja tuskin heitä sanovat. Käyvät yhdessä baarissa, mutta kutsua mukaan ei ole koskaan tullut? Tämä on tosi ja sitä paitsi jumppaan ja pyöräilen töihin sekä itselläni on siniset silmät ja vaaleat hiukset. Siis missä vika?

[/quote]

Eikö ole ihan luonnollista, että samanikäiset naiset viettävät aikaa keskenään? En minä ainakaan odota, että nuoret naiset yrittäisivät lähemmin ystävystyä kanssani. Pitäisikö niiden nuorten naisten ottaa mukaansa neljä-viisikymppisiä naisia? Niillä on eri jutut. 

Vierailija
66/83 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 157cm, 22v ja kuulemma tosi kaunis:D  Duunissa monet miehet kuolaa perään mikä on loppujen lopuks rasittavaa ja naiset mulkoilee ja on töykeitä iästä riippumatta. Sama on ollu kouluissaki. Onneks muutama mukavaki naikkonen löytyy aina joukosta, he joilla on itseunto kohdillaan.

Vierailija
67/83 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:21"]

Ensiksi sanon, että en todellakaan pidä itseäni mitenkään ihmeellisenä. Jos menisin missikisoihin, he varmaan saisivat parhaat naurut ikinä (ei sillä että ikinä menisin) :D Mutta siis. Aloitin reilu kuukausi sitten uudessa työpaikassa. Paikan miehet ovat tosi mukavia ja voi heittää läppää kaikesta. Paikan naiset (suurin osa keski-ikäisiä) taas... No, JOS moikkaavat mulle niin ei voi edes katsoa silmiin. Jos kysyn ystävällisesti jotain niin tulee kyllä todella töykeä vastaus. Ensin ajattelin, että ehkä kuvittelen vaan. Ehkä itsessäni on sitten vikaa. Eilen olin sitten tauolla yhden "Juhon" kanssa ja heitin sitten, että onneksi edes susta saa juttukaverin. Sitten "Juhokin" kysyi että tarkoitatko näitä meidän naistyökavereita. Vähän epäröiden myönsin ja yritin vitsailla asiasta. No sitten "Juho" totesi, että ihmekös tuo kun yhtäkkiä 180-senttinen sinisilmäinen urheileva blondi tulee taloon. Voiko oikeasti olla??? :D Onko jotkut näin säälittäviä? Ja ei ollut eka kerta. Vähän aikaa sitten olin lenkillä kun känninen keski-ikäinen naisparivaljakko totesi verkkosukkiksissa, että onko mun pakko esitellä itseäni näissä mun juoksuhousuissa? Oivoi. On elämä hankalaa joillain :D

[/quote]

Jokainen muistaa oman nuoruutensa päivät ja sen ylimielisyyden, mitä koki vanhempia naisia kohtaan.. koska vartalo ja nuoruus ovat vielä helppo nakki. Se kaiketi ärsyttää monia vanhempia naisia, koska nuori kuvittelee olevansa niin valtavan nokkela ja ylitse muiden. Katso vaikka BB Jenna, ja ymmärrät enemmän mikä nuorissa naisissa ärsyttää.

Vierailija
68/83 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi alallani ei pahemmin ole muita naisia. :D tosin uskon, että tulisin juttuun, jos työpaikalle tulis toinen nainen, kun tällä alalla ei tyhjäpäinen kana pärjää.

Vierailija
69/83 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat nykyään kuin BB Jenna. Avoimen vattuilevia vanhempia naisia kohtaan ja sitten heitä pitäisi vaan silittää myötäkarvaan? Sorry, mutta jokainen meistä on ollut nuori tyttönen, jolloin oma kaikkivoipaisuus oli niin ihmeellistä ja muut täysiä kalkkiksia. Nythän se lähinnä huvittaa nähdä vaikkapa täällä palstalla näiden nuorten naikkosten kuvitelmat vanhempien naisten kateudesta.. kun lähinnä heidän käytöksensä joko huvittaa tai toki ärsyttääkin. 

Kohta olet sinäkin ''vanhempi'' nainen ja saat kertoa samat asiat sinua nuoremmille ;)

Vierailija
70/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää olemattomat käytöstavat, ylimielinen ja koppava käytös - vrt sannamarin - sivistystaso huono ja yleinen halveksunta muita sukupolvia kohtaan.

Vierailija
71/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne om bimboja aasta ööhön mämämämämä jne ja ollaan vaiks nii lääkärii tai teropeuttii

Vierailija
72/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei kaksikymppisiä "vanhempia" naisia ole enää millään alalla tai harvemmin näkee. Aina on kaksikymppinen joka paikassa. Jos haluaisi asioida kypsemmän henkilön kanssa? Kuolivatko kaikki kaksikymppistä vanhemmat vai onko opiskelijoita vaan niin paljon.

Vierailija
73/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi noin yleistää. On ihmisiä, jotka kadehtivat jatkuvasti muita ja purkavat sen nuivana käytöksenä.

Aiheet voi vaihdella nuoruus, lahjakkuus, rikkaus, menestys.

Suomalainen helmasynti on kateus.

Vierailija
74/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta ne keski-ikäiset kurpat on vaan kateellisia.

Sitähän tää miesten himoitseva 180-senttinen, urheileva Ap halusi kuulla.

Vierailija
75/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaih kahdenlaiset ärsyttävät: turhan äänekkäät ja ne, jotka käyttävät liikaa hajuvettä. Pätee kyllä ihan kaikkiin muihinkin kuin vain nuoriin naisiin.

Vierailija
76/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään tuollaista. Kun olin nuori, vanhemmat naiset olivat ystävällusiä ja auttavaisia. Nyt olen itse keski-ikäinen ja hyvin näyttävät nuo nuoret porukassa viihtyvän.

Ehkä käytöksessäsi on jotain?

Vierailija
77/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei kaksikymppisiä "vanhempia" naisia ole enää millään alalla tai harvemmin näkee. Aina on kaksikymppinen joka paikassa. Jos haluaisi asioida kypsemmän henkilön kanssa? Kuolivatko kaikki kaksikymppistä vanhemmat vai onko opiskelijoita vaan niin paljon.

Se voi johtua siitä että et osaa arvioida ihmisten ikää ja luulet niitä kolme- ja nelikymppisiä kaksikymppisiksi. Itsekin olen kuullut vielä joskus viime aikoina epäilyksiä siitä että osaanko mitään kun olen niin nuoren näköinen.

M45

Vierailija
78/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorista voi saada vaikutelman että ne naureskelee ihmisille ja supattelevat kiherrellen jotain pahaa. Ja ei voi olla varma mitä ne niillä omilla jutuillaan keskenään tarkoittaa. Siitä sitten vedetään kateuskortti kun on varuillaan sen kanssa.

Vierailija
79/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeisyys ärsyttää joissakin ihmisissä. Sellainen, että jos olet naama peruslukemilla kun mietit jotain asiaa, toinen tekee siitä numeron ja kirjoittaa vauva-palstalle että taas joku vanha haahka oli hapan kun oli kateellinen nuoruudestani.

En ole kateellinen kenenkään iästä. Olen ollut nuori ja se riittää. Muistan että silloin kuvittelin itsekin vanhempien ihmisten kadehtivan minua mutta olin väärässä. Jos sain joskus kritiikkiä, se todennäköisesti johtui siitä että olin ärsyttävän itsekeskeinen ja kuvittelin kaikkien muidenkin pohtivan koko ajan minua, ulkonäköäni ja ikääni. 

Tuli myös mieleen, että oman kokemukseni mukaan nuoret ovat eniten kateellisia toisilleen. 25-vuotiaat kadehtivat 22-vuotiaiden nuoruutta. Mutta tuo menee ohi ja viimeistään nelikymppisenä ei enää kadehdi ketään.

Vierailija
80/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki ärsyttää! Vihaan ihmisiä. Mutta iso osa nuorista naisista on kyllä ihan herttaisia hepsankeikkoja, ja osa on semmoisella hyvällä tavalla äkäisiä. Oikeastaan toivon heille vain hyvää ja että saavat paremman elämän kuin minä sain. Kaikista röyhkeimpiä tapauksia on yleensä keski-ikäiset miehet, kiilaavat jonossa ihan surutta ja laukovat möhömahoineen törkeitä kommentteja, hyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi