Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta ruokaa, jota olet kylässä syönyt?

Vierailija
14.10.2014 |

?

Kommentit (466)

Vierailija
181/466 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 03:11"]

Jauhelihakeitto juuressekoituksella 400 km vieraille. Keitetty niin pitkään kunnes vieraat saapuivat paikalle. Leipänä näkkäriä, juomana vetta, jälkkärinä 1/4 pannukakkua kuiviltaan/henkilö. Akateemisesti koulutetut tarjoilemassa suuressa kodissaan. Erityispyyntönä vieraille että ottakaa omat lakanat mukaan.

[/quote]Akateemisuushan ei valitettavasti aina ole tae sydämensivistyksestä :(
[/quote]
Minusta tuntuu, että se taitaa aika harvoin olla.

Vierailija
182/466 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikana naapurissa, olipa mikä juhla tahansa niin aina oli pakko mennä vaikka en olisi halunnut. Nimittäin se täytekakku, sitä oli pakko syödä ja siinä oli aina päällä niitä semmoisia valkoisia kookoshiutaleita vai mitä ne nyt olivatkaan. Muistan miten kerran kotiin päästyäni oksensin niin, että tuntui, ettei lopu ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/466 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää syödä jonkun amatöörin tekemää kotiruokaa.

Vierailija
184/466 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minulle tarjottiin hirvenlihakastiketta, jossa hirvenlihapalat olivat sellaisia suuria mötiköitä ja tosi sitkeitä..huhhuh, ilmeisesti niitä ei oltu kypsennetty tarpeeksi, että liha olisi ollut mureaa tai sitten ne oli ennen kypsennysvaihetta paistettu liian kuumalla pannulla tms. Se oli ihan kauheaa..minun oli pakko paloitella lihapalat mahdollisimman pieniksi ja niellä ne kokonaisina tai sitten kun ystäväni nousi vähäksi aikaa pöydästä laitoin pari lihanpalasta lautasliinaan ja taskuuni sitten. Hävettää, mutta sitä en saanut alas..

Vierailija
185/466 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 11:49"]

Voileipäkakut ainoana suolaisena juhlissa. Yleensä voileipäkakku on epämääräinen sötkötys, joka maistuu eltaantuneelta rasvalta ja hökötystä pitää kasassa juustopohjainen liima. Useimmiten olisi parempi että leipä ja päällysteet tarjottaisin sellaisenaan ilman. 

[/quote]

Hyvin tehty voileipäkakku on todella hyvää, mutta mä en ikinä laittaisi voileipäkakkuun esim. majoneesia, koska se muuttuu todella nopeasti sekä ruman näköiseksi että suussa ällöttäväksi. Paljon raikkaampi vaihtoehto sille "liimalle" on tuorejuusto, johon sitten sekoitetaan varsinaiset täyteaineet. Voileipäkakun voi myös kuorruttaa maustetulla tuorejuustolla, jota kannattaa jatkaa esim. pienirakeisella raejuustolla (cottage cheese) tai ranskankermalla, niin ei tule liian suolaista.

Vierailija
186/466 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maitoallerginen ja teen usein pulla- tai korvapuustitaikinan veteen jos ei ole soijamaitoa tms ja tosi hyviä on kyllä tullut eikä kukaan ole huomannut eroa :) muut ainekset olen laittanut normaalisti

Vierailija
187/466 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa oon tottunut olemaan aika varovainen syömisten kanssa. Sielä kun usein saattaa isäntä/emäntä ilmoittaa syönnin jälkeen, että hyvinhän se maistui vaikka (joku raaka-aine) oli yli vuoden vanhaa. Nice. Syödessä voikin sitten arvuutella, että johtuuko outo sivumaku milloin mistäkin pilaantuneesta aineesta.

Vierailija
188/466 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tykkää vispipuurosta. 

Vierailija
189/466 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppi oli tehnyt jouluna punajuuri-sinihomejuustolaatikkoa, koristeltu piparimurusilla.. Hehkutti kovin etukäteen tätä jostain lehdestä bongattua uutta jouluherkkua. Oli järkyttävän makuista.

Vierailija
190/466 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin tekemä sienipiirakka, vieläkin puistattaa!

Vierailija
191/466 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anjoviskiusaus.

Vierailija
192/466 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin tekemä täytekakku. Se on vetinen, täyte ei maistu miltään, päällä ohuelti kermavaahtoa ja nonparelleja. Kakku maistuu yhtä pahalta, mitä näyttää. Mies tykkää kakusta ja pyytää joka kerta leipomaan sitä, kun olemme menossa kylään. Itse leivon täytekakun ihan eri tavalla, panostan makuun ja ulkonäköön. Kesällä meille meinasi tulla riitaa siitä, että anoppi halusi väkisin leipoa lapseni 1-vuotissynttäreille kakun (minne oli siis tulossa paljon omia sukulaisiani ja kavereita). Sanoin, että haluan itse tehdä kakun lapseni ensimmäisenä syntymäpäivänä ja teinkin kauniin mansikkakakun. Siitä huolimatta anoppi toi oman kakkunsa, sillä perinteisellä valmispohjalla, ohuella kermavaahdolla ja nonparelleilla koristeltuna.. Olin julma, anopin kakku meni suoraan jääkaappiin ja pysyi juhlien aikana siellä.

Vierailija
193/466 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ollaan anoppilassa, ruokana on riisiä ja kanankoipia, jotka ovat olleet uunissa liian vähän aikaa. Kanankoipia on kaksi per hlö ja niistä ei saa millään ilveellä lihaa irti.

Vierailija
194/466 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:54"]

Ex-anoppi oli tehnyt jouluna punajuuri-sinihomejuustolaatikkoa, koristeltu piparimurusilla.. Hehkutti kovin etukäteen tätä jostain lehdestä bongattua uutta jouluherkkua. Oli järkyttävän makuista.

[/quote]

Mä olen syönyt usein tosi herkullista homejuusto-punajuurilaatikkoa, tosin ilman piparkakkumuruja. Mutta piparkakut on kyllä hyviä sinihomejuuston kanssa.

Ei oikeastaan tule mitään erityisen kamalia kylätarjottavia mieleen, lähinnä jotain aika mauttomia ruokia, jotka kyllä saa alas ilman yökkäysrefleksejäkin.

Vierailija
195/466 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin sienisalaattisotku. Hyi kauhistus. Mies oli vielä mennyt kehumaan äidilleen että tykkään sienistä ja nyt anoppi sit ihan erikseen tekee mulle tämän ruuan joka kerta kun mennään sinne. Toisaalta olen jo ruvennut tottumaan sen liejun makuun kun olen nyt sitä toistakymmentäkertaa joutunut syömään....

Vierailija
196/466 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kaverin luona oli tarjolla sorsapaistia ja kerran jänistä :D Heillä siis isä kävi metsällä ja näistä "herkuista" valmistettiin sitten ruuat. Olin kauhuissani, koska en voinut edes maistaa varsinkaan paistettua pupua :(

Myös hirvenlihakeitto oli kamalaa...

Vierailija
197/466 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostanpa, kun löysin tämän ketjun )

oma vastaukseni: kaverilla mössöä, jossa oli rakettispagettia tonnikalaa ja tomaattimurskaa. ei se pahaa ollut, mutta ei mitään herkkuakaan ! lapset kyllä söivät innoissaan ja pelkäsin että oma poika alkaa vaatia samaa kotona..!

jälkkäriksi oli puolukkapuuroa, itsetehtyä ja siitä tykkään mutta kun kaverin kotona ei ollut tavallista sokeria vaan sellaista ruskeaa jossa imelä maku.. :x

Vierailija
198/466 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkään uunissa ollut paahtopaisti, kuivaa ja sitkeää, seurana kuoliaaksi keitettyjä, vetisiä kasviksia. Kyseinen henkilö on meillä syönyt samantapaista ruokaa, ihastellut makua ja kysynyt miten onnistuu. Kertonut myös ettei käytä esim paistolämpömittaria kun se on turha ja että aina kypsentää lihaa ja kasviksia pidempään kuin ohjeissa sanotaan etteivät vaan jää raaoiksi...

Vierailija
199/466 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vegaaneista ulistaan täällä nykyään jatkuvasti? O_o Joku uusi aluevaltaus nuiville?

Ei tykkää vegeruoista = vegaaneista ulisemista?

Vierailija
200/466 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkupoika keittä paljon kummalisia sörsseleitä mutta viime viikon vierailulla tarjottu jälkiruoka oli jo ihan liika. Hänen lempimarja on mansikka ja lempivihannes on valkosipuli joten hän keksi alkosipulitahnalla täytetyn mansikan! HYI V... X-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi