Miksi luuserimiehet yrittää usein iskeä mua?
Siis miehet joilla on huono hygienia, ovat köyhiä, lyhyitä, tupakoivat, huonot käyöstavat, asuvat äitinsä kanssa, ovat lihavia, huonot kädentaidot (eivät osaa vaihtaa renkaita tms).
Voi jeesus sentään.
Mä olen ihan normaali nainen, AMK-tutkinto on, 167cm ja 55kg, tissit 70c, puolipitkät ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:32"]
Siis miehet joilla on huono hygienia, ovat köyhiä, lyhyitä, tupakoivat, huonot käyöstavat, asuvat äitinsä kanssa, ovat lihavia, huonot kädentaidot (eivät osaa vaihtaa renkaita tms).
Voi jeesus sentään.
Mä olen ihan normaali nainen, AMK-tutkinto on, 167cm ja 55kg, tissit 70c, puolipitkät ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät.
[/quote]
Vastaus lihavoitu
mies ei saa mitään jos ei yritä.
ap vois varmaan tarkkailla hieman omaa tasoaan ja laskeutua alas pilvestä
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:53"]
Kaksi "ylijäämätavaraa" kohtaavat toisensa ja miehet etsivät seksiä ylipäätään kaikilta naisilta?!
[/quote]
Ap kuulostaa ihan peruslyyliltä, joita mahtuu kymmenen siihen tusinaan, kuten myös vastaavasti mahtuu tähän ap kuvailemaan mies tyyppiin.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:32"]Siis miehet joilla on huono hygienia, ovat köyhiä, lyhyitä, tupakoivat, huonot käyöstavat, asuvat äitinsä kanssa, ovat lihavia, huonot kädentaidot (eivät osaa vaihtaa renkaita tms).
Voi jeesus sentään.
[/quote]
Jotkut on vaan niin hulluia
Joo, ja bubiruusuillakin on äijä.
Vaihdatko sinä muuten itse renkaasi?!
ps. voidakseen vaatia täydellisyyttä, pitää myös itse olla virheetön...Pitää vaan oppia elämään sen kanssa, että täydellistä ja virheetöntä ei ole.
Voi jeesus sentään.
[/quote]
miksi sua iskisi kukaan laatumies?
eihän sulla ole korvien välissä mitään substanssia, jonka itse todistat ESITTELEMÄLLÄ VAIN fyysiset mittasi.
T. Mies IQ 135
Varmaan johtuu tuosta AMK tutkinnosta. On sen verran nolo juttu tuo "minulla on AAAMMMMKKKOOOO tutkinto".
Minä teen sitä ihan kiusalla. Huomaan miten vastapuoli pitää minua vastenmielisenä. Joskus saatan pidellä kädestä "ystävällisesti" ja liimaannun todella lähelle käsi vyötärölle tai olkapäille...
Pitkitän keskustelua ja katson miten kohteliaasti nainen osaa puhua itsensä pois ahdistavasta tilanteesta ruman miehen luota.
Iltaisin sitten muistelen mitä ostoskeskuksessa tai baarissa tapahtui ja nauran paskaista naurua voileipätorni vatsani päällä ja tölkki olutta oikealla, vasemmalla kaukosäädin.
Jos tilanne kiihotti niin saatampa illalla ennen nukkumaan menoa runkata tuhkakuppiin lattialle.
huonot kädentaidot (eivät osaa vaihtaa renkaita tms).
[/quote]
En minä ainakaan, silloin kun auton omistin, juuri koskaan vaihtanut renkaita itse, koska se on kuitenkin aika raskas ja aikaavievä juttu (ilman välineitä), ja paikkallisella kumikorjaamolla homman sai hoidetuksi melko halvalla ja muitakin palveluja sen päälle.
[/quote]
Jos sulla olisi sinivihreät silmät, niin sitten ymmärtäisin. Mutta että siniharmaillakin silmillä sua iskee luuserit :o?!? Oikeesti? Onpas kyllä perin kummallista.
Ja jos tosissaan vastaan, niin... se, että kuvittelet tuon luettelosi jotenkin kertovan "laadustasi", kertoo tosiaan sun laadusta. Luuserimiehet iskee sua koska ne huomaa että olet idiootti.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:16"]
Luuserimiehet iskee sua koska ne huomaa että olet idiootti.
[/quote]
Luulen kans niin. Kanatutka piippaa ja mies hoksaa, että näiden kanssa on usein saumaa.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?! Lauotteko tuollaisia typeryyksiä esim. ystävillenne päin naamaa?
"Luuserimiehet iskee sua koska ne huomaa että olet idiootti."
Seuraavan kerran kun läheinen ystävänne kaipaa neuvoanne jossain kiperässä asiassa, niin heittäkääpä ihan pokkana yllä olevan tapainen kommentti! Kaikesta sydämestäni kannustan teitä siihen!
AP. Miehet eivät monestikaan tajua "tasoaan" (ja ei, en nosta itseäni kenenkään yläpuolelle, kehu itseäni, ole idiootti...), vaan kokeilevat vähän kaikkia. Ehkä sinun pitäisi vaihtaa piirejä ja katsoa miten sitten käy :)
Voi jeesus sentään.
[/quote]
Eikö muut tee ollenkaan...
Mistä lähtien lyhyys on tehnyt ihmisestä luuserin? Tolla periaatteella sä oot kans luuseri. Ihme kääpiö.
t. 180cm nainen
Yliopistonaisia on enemman kuin yliopistomiehia. Samoin AMK. Amismiehia on enemman kuin amisnaisia. Koulu suosii hieman tyttojen taitoja enemman, joten naisten pitaa tyytya hieman huonomminkoulutettuun (mutta usein silti osaavaan ja viitsivaan) mieheen, ns. luuseriin.
Joku perus tradeprinsessa vetää heti herneet nenään, kun joku tavismies edes uskaltaa katsoa kohti....
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:30"]
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?! Lauotteko tuollaisia typeryyksiä esim. ystävillenne päin naamaa?
"Luuserimiehet iskee sua koska ne huomaa että olet idiootti."
Seuraavan kerran kun läheinen ystävänne kaipaa neuvoanne jossain kiperässä asiassa, niin heittäkääpä ihan pokkana yllä olevan tapainen kommentti! Kaikesta sydämestäni kannustan teitä siihen!
AP. Miehet eivät monestikaan tajua "tasoaan" (ja ei, en nosta itseäni kenenkään yläpuolelle, kehu itseäni, ole idiootti...), vaan kokeilevat vähän kaikkia. Ehkä sinun pitäisi vaihtaa piirejä ja katsoa miten sitten käy :)
[/quote]
Kyllä minun ystävänien itsetunto kestää suoratkin kommentit ja totuudet. Kyllä sanoisin heille ihan suoraan, että ovat idiootteja, jos he rupeaisivat kutsumaan heitä iskemään tulevia miehiä luusereiksi ja kuvaamaan kyseisiä piirteitä. Kyllä he osaisivat arvostaa rohkeutta tulla iskemään jne ja puhua heille kuten "tavallisille" ihmisille, eikä katsoisi ketään nenänvartaan pitkin. Ei muutaman sanan vaihtaminen ole keneltäkään pois.
Kaksi "ylijäämätavaraa" kohtaavat toisensa ja miehet etsivät seksiä ylipäätään kaikilta naisilta?!