Miksi luuserimiehet yrittää usein iskeä mua?
Siis miehet joilla on huono hygienia, ovat köyhiä, lyhyitä, tupakoivat, huonot käyöstavat, asuvat äitinsä kanssa, ovat lihavia, huonot kädentaidot (eivät osaa vaihtaa renkaita tms).
Voi jeesus sentään.
Mä olen ihan normaali nainen, AMK-tutkinto on, 167cm ja 55kg, tissit 70c, puolipitkät ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:30"]
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?! Lauotteko tuollaisia typeryyksiä esim. ystävillenne päin naamaa?
"Luuserimiehet iskee sua koska ne huomaa että olet idiootti."
Seuraavan kerran kun läheinen ystävänne kaipaa neuvoanne jossain kiperässä asiassa, niin heittäkääpä ihan pokkana yllä olevan tapainen kommentti! Kaikesta sydämestäni kannustan teitä siihen!
AP. Miehet eivät monestikaan tajua "tasoaan" (ja ei, en nosta itseäni kenenkään yläpuolelle, kehu itseäni, ole idiootti...), vaan kokeilevat vähän kaikkia. Ehkä sinun pitäisi vaihtaa piirejä ja katsoa miten sitten käy :)
[/quote]
Kyllä minun ystävänien itsetunto kestää suoratkin kommentit ja totuudet. Kyllä sanoisin heille ihan suoraan, että ovat idiootteja, jos he rupeaisivat kutsumaan heitä iskemään tulevia miehiä luusereiksi ja kuvaamaan kyseisiä piirteitä. Kyllä he osaisivat arvostaa rohkeutta tulla iskemään jne ja puhua heille kuten "tavallisille" ihmisille, eikä katsoisi ketään nenänvartaan pitkin. Ei muutaman sanan vaihtaminen ole keneltäkään pois.
[/quote]
sulle kelpaa kuka vaan?
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?! Lauotteko tuollaisia typeryyksiä esim. ystävillenne päin naamaa?
Seuraavan kerran kun läheinen ystävänne kaipaa neuvoanne jossain kiperässä asiassa, niin heittäkääpä ihan pokkana yllä olevan tapainen kommentti! Kaikesta sydämestäni kannustan teitä siihen!
[/quote]
Jos mulla ois niin idiootti ystävä että se valittaisi "mua iskee lyhyet looserit vaikka mulla on AMK-tutkinto, 167cm ja 55kg, tissit 70c, puolipitkät ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät" niin kyllä, voisin heittää pokkana päin naamaa että hän on idiootti.
Ap:n tapauksessa ei todellakaan siis ole kyse mistään "kiperästä asiasta" vaan pinnallisen ylimielisen bimbon valituksesta, kun hän luulee että jollain keskimääräisellä ulkonällä pitäisi saada automaattsiesti laadukkaita kosijoita.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:45"]
AP. Miehet eivät monestikaan tajua "tasoaan" (ja ei, en nosta itseäni kenenkään yläpuolelle, kehu itseäni, ole idiootti...), vaan kokeilevat vähän kaikkia. Ehkä sinun pitäisi vaihtaa piirejä ja katsoa miten sitten käy :)
[/quote]
Kyllä minun ystävänien itsetunto kestää suoratkin kommentit ja totuudet. Kyllä sanoisin heille ihan suoraan, että ovat idiootteja, jos he rupeaisivat kutsumaan heitä iskemään tulevia miehiä luusereiksi ja kuvaamaan kyseisiä piirteitä. Kyllä he osaisivat arvostaa rohkeutta tulla iskemään jne ja puhua heille kuten "tavallisille" ihmisille, eikä katsoisi ketään nenänvartaan pitkin. Ei muutaman sanan vaihtaminen ole keneltäkään pois.
[/quote]
Voi kuule, jos kohtelisit ystäviäsi niin kuin av-mammat kohtelevat toisiaan, niin sinulla ei olisi yhtään ystävää.
Mutta onhan se toki mukavaa, jos tosiaankin uskallat seistä tökerön (netti)asenteesi takana sekä netissä kuin todellisessa elämässä.
Koska olet pirihoro ja sinulle sopii luuserimies.
Kiva kun olen korkkarit jalassa ja mies mua puoli päätä lyhyempi.