Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten totun uuden naiseni löysään kun exä oli tiukempi..

Vierailija
13.10.2014 |

Exälläni oli tiukka vaikka lapsia olikin ja nyt uudella naisella on niin löysä että laukeaminen välillä kestää koska se on niin väljä. Oletteko muut miehet olleet vastaavassa tilanteessa? itselläni on normaalia isompi että turha naisten tulla keuhkoamaan että "sulla on vaan niin pieni"...

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sille kai muuta voi kun jotenkin kierrellen kaarrellen saada nainen treenaamaan lantiopohjan lihaksiaan. Se on yllättävää kuinka harva nainen oikeasti ymmärtää noiden lihasten ja niiden treenaamisen tärkeyden. Se lisää myös naisen nautintoa seksissä, ei ainoastaan miehen. 

Vierailija
82/87 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ois jos keskustelisi asiasta. Itse olisin valmis sitten kun on lapset saatu, leikkauksen avulla tekemään pillustani tyydyttävän tiukan. Varsinkin jos sit elämäni rakkaudella olisi pieni muna tai muuten se olisi hänelle tärkeää. Tuli kyllä aloituksesta olo, ettei aloittaja hirveesti naistaan kunnioita, joten ehkä se nainen vaihtoon -ratkaisu olisi naisenkin onni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tiukka ja treenattu alapää, mutta ällöttää ajatella, että monelle miehelle se onkin tärkein ominaisuuteni. Sellaiselta mieheltä ei ole tiedossa hyvää seksiä, rakastelusta nyt puhumattakaan.

Vierailija
84/87 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:27"]

Minulla on tiukka ja treenattu alapää, mutta ällöttää ajatella, että monelle miehelle se onkin tärkein ominaisuuteni. Sellaiselta mieheltä ei ole tiedossa hyvää seksiä, rakastelusta nyt puhumattakaan.

[/quote]

Mutta miehellä on kuitenki tärkeä olla iso kulli?

Vierailija
85/87 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki huutaa pientä munaa! Onko se oma pillu niin löysä, että siihen keksitään selitys. Mulla on tiukka, vaikka onkin monta lasta. Salaisuus on lantionpohjanlihakset mille yleensä löysäpillut vaan nauraa ;)

Vierailija
86/87 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:34"]Miks kaikki huutaa pientä munaa! Onko se oma pillu niin löysä, että siihen keksitään selitys. Mulla on tiukka, vaikka onkin monta lasta. Salaisuus on lantionpohjanlihakset mille yleensä löysäpillut vaan nauraa ;)
[/quote]
Huumoria?

Vierailija
87/87 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sä yritit samaa provoa jo muutama tunti sitten. Ota nyt se herne pois nenästä, jooko? Käytä taas sitä flesuas niin saat edes joltain :)

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:05"]

Exälläni oli tiukka vaikka lapsia olikin ja nyt uudella naisella on niin löysä että laukeaminen välillä kestää koska se on niin väljä. Oletteko muut miehet olleet vastaavassa tilanteessa? itselläni on normaalia isompi että turha naisten tulla keuhkoamaan että "sulla on vaan niin pieni"...

[/quote]