Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten totun uuden naiseni löysään kun exä oli tiukempi..

Vierailija
13.10.2014 |

Exälläni oli tiukka vaikka lapsia olikin ja nyt uudella naisella on niin löysä että laukeaminen välillä kestää koska se on niin väljä. Oletteko muut miehet olleet vastaavassa tilanteessa? itselläni on normaalia isompi että turha naisten tulla keuhkoamaan että "sulla on vaan niin pieni"...

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:08"]mun ukko menetti poikuutensa mulle. Ei ole kyllä ollut mitään syytä alkaa mun sekditaitoja haukkua. Sen toisen naisen kanssa seksi ei tuntunut hyvältä joten tuli mun luo hakemaan seksiä. Mikä tässä nyt on vaikea käsittää?

[/quote]

No se on aika vaikea käsittää, että sä avaat heti innoissas jalkasi, kun äijä joka on jättänyt sut toisen takia tulee vonkaamaan sulta pelkkää seksiä
[/quote] kuka sanoi, että mies jätti? Olisko helpompi ymmärtää, jos se mies olikin jätetty toisen takia?

Vierailija
42/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:08"]mun ukko menetti poikuutensa mulle. Ei ole kyllä ollut mitään syytä alkaa mun sekditaitoja haukkua. Sen toisen naisen kanssa seksi ei tuntunut hyvältä joten tuli mun luo hakemaan seksiä. Mikä tässä nyt on vaikea käsittää? [/quote] No se on aika vaikea käsittää, että sä avaat heti innoissas jalkasi, kun äijä joka on jättänyt sut toisen takia tulee vonkaamaan sulta pelkkää seksiä [/quote] kuka sanoi, että mies jätti? Olisko helpompi ymmärtää, jos se mies olikin jätetty toisen takia?

[/quote]

No ei olis. Mikset sitten oo sen toisen kanssa? Ja miks jätit miehen jos kumminkin haluat edelleen harrastaa sen kanssa seksiä? Käsittämätöntä roskaväen touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:08"]mun ukko menetti poikuutensa mulle. Ei ole kyllä ollut mitään syytä alkaa mun sekditaitoja haukkua. Sen toisen naisen kanssa seksi ei tuntunut hyvältä joten tuli mun luo hakemaan seksiä. Mikä tässä nyt on vaikea käsittää? [/quote] No se on aika vaikea käsittää, että sä avaat heti innoissas jalkasi, kun äijä joka on jättänyt sut toisen takia tulee vonkaamaan sulta pelkkää seksiä [/quote] kuka sanoi, että mies jätti? Olisko helpompi ymmärtää, jos se mies olikin jätetty toisen takia?

[/quote]

No ei olis. Mikset sitten oo sen toisen kanssa? Ja miks jätit miehen jos kumminkin haluat edelleen harrastaa sen kanssa seksiä? Käsittämätöntä roskaväen touhua.
[/quote] eron syyt on oma-asiani. Seksi oli hyvää. Siksi. Eikä kiinnosta mitä mieltä olet minusta. Mutta ihmettelen miksi syytät miestä valehtelijaksi. Sen jälkeen, kun mies jätetään niin tuskin ihan ekana tulee valittamaan kuinka huonoa seksiä saa. Päinvastoin

Vierailija
44/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:08"]mun ukko menetti poikuutensa mulle. Ei ole kyllä ollut mitään syytä alkaa mun sekditaitoja haukkua. Sen toisen naisen kanssa seksi ei tuntunut hyvältä joten tuli mun luo hakemaan seksiä. Mikä tässä nyt on vaikea käsittää? [/quote] No se on aika vaikea käsittää, että sä avaat heti innoissas jalkasi, kun äijä joka on jättänyt sut toisen takia tulee vonkaamaan sulta pelkkää seksiä [/quote] kuka sanoi, että mies jätti? Olisko helpompi ymmärtää, jos se mies olikin jätetty toisen takia? [/quote]   No ei olis. Mikset sitten oo sen toisen kanssa? Ja miks jätit miehen jos kumminkin haluat edelleen harrastaa sen kanssa seksiä? Käsittämätöntä roskaväen touhua. [/quote] eron syyt on oma-asiani. Seksi oli hyvää. Siksi. Eikä kiinnosta mitä mieltä olet minusta. Mutta ihmettelen miksi syytät miestä valehtelijaksi. Sen jälkeen, kun mies jätetään niin tuskin ihan ekana tulee valittamaan kuinka huonoa seksiä saa. Päinvastoin

[/quote]

Eri tyyppi sanoi, että mies valehtelee. En ollut mä. Mua vaan kiinnostaa millainen nainen oikein ylpeilee sillä, että hänet nähdään pelkkänä pillutelineenä. Vaikka olis miten tiukka se pillu.

Vierailija
45/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:08"]mun ukko menetti poikuutensa mulle. Ei ole kyllä ollut mitään syytä alkaa mun sekditaitoja haukkua. Sen toisen naisen kanssa seksi ei tuntunut hyvältä joten tuli mun luo hakemaan seksiä. Mikä tässä nyt on vaikea käsittää? [/quote] No se on aika vaikea käsittää, että sä avaat heti innoissas jalkasi, kun äijä joka on jättänyt sut toisen takia tulee vonkaamaan sulta pelkkää seksiä [/quote] kuka sanoi, että mies jätti? Olisko helpompi ymmärtää, jos se mies olikin jätetty toisen takia? [/quote]   No ei olis. Mikset sitten oo sen toisen kanssa? Ja miks jätit miehen jos kumminkin haluat edelleen harrastaa sen kanssa seksiä? Käsittämätöntä roskaväen touhua. [/quote] eron syyt on oma-asiani. Seksi oli hyvää. Siksi. Eikä kiinnosta mitä mieltä olet minusta. Mutta ihmettelen miksi syytät miestä valehtelijaksi. Sen jälkeen, kun mies jätetään niin tuskin ihan ekana tulee valittamaan kuinka huonoa seksiä saa. Päinvastoin

[/quote]

Eri tyyppi sanoi, että mies valehtelee. En ollut mä. Mua vaan kiinnostaa millainen nainen oikein ylpeilee sillä, että hänet nähdään pelkkänä pillutelineenä. Vaikka olis miten tiukka se pillu.
[/quote] eronnut :D eikai minua kiinnostanut miehen tunteet ja halut senenempää. Itse vain nautin seksistä. Miksi olisin halunnut mieheltä mitään muuta, kun kerran erosin.

Vierailija
46/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on vaan niin pieni

Vierailija
47/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on vaan niin pieni, koita käsittää se

Vierailija
48/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ne löysäpillut tuli selittelee :D ei ole liian pieniä peniksiä. On vain seksitaidottomia naisia

Vierailija
49/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piän työntää sissään, ottaako korvat seiniin? Kaikuuko huuvellessa?

Lyöt koripallon kiilaksi.

Vierailija
50/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa sun pitää hoitaa hommat fistaamalla mutta toivottavasti naisella on vielä tiukka anaali tai osaa edes ottaa suihin kunnolla.

Vierailija
51/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa löysyyteen tai tiukkuuteen. En ymmärrä onko teille seksi vain pelkkä panetraatio. Kumppania voi hyväillä ja antaa nautintoa niin monin eri tavoin. Jos väljyys tai liukkaus tuntuu vaivaavan, niin voi ottaa vaikka rakkaalta suihin. Tämänkin voi tehdä toisiaan tyydyttäen, niin ettei ole yksipuolista. Silloon kun haluaa tehdä rakkaalleen hyvää on kyse paljon enemmästä kuin yhdynnästä. Hyvin alhaista on myös kumppanin seksiasioita, edes anonyymisti, tulla tänne julistamaan.

Vierailija
52/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:42"]

Taas ne löysäpillut tuli selittelee :D ei ole liian pieniä peniksiä. On vain seksitaidottomia naisia

[/quote]

sulla on vaan niin pieni

Vierailija
53/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: Sulla on vaan niin pieni

Vierailija
54/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:58"]

Totuus: Sulla on vaan niin pieni

[/quote]

Jollakin ämpäripillulla iski defenssi ja levy jumittui.

Vierailija
55/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:42"]

[/quote]

sulla on vaan niin pieni
[/quote] olen nainen :D ja niin onkin. Ilmeisen pieni ja tiukka, kun pienikin muna tuntuu

Vierailija
56/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on vaan niin pieni

Vierailija
57/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikeaa käsittää,ukko tietää että sulta saa helposti pillua kun pikkusen mielistelee, ja kyllähän se ukolle kelpaa että saa pussit tyhjennettyä.

Sälittää vaan kun näytät uskovan kaiken mitä ex-äijäs sulle lirkuttelee :D

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:57"]Heh, mitetipä, mitä se ukko kertoilee toisille naisille sun alapäästä, seksitaidoista yms...Eikä mututen takuulla kehu!!  Ja ne muijat uskoo varmaan kaiken samalla tavalla kuin sinäkin. Hitto, ovela mies, totta tosiaan! Pesää saa siltä ja täältä kun akat yrittä todistella olevansa parempia kuin "ne toiset" :D   [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:45"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:57"]  Eli sun mielestä lantionpohjan lihasten treenaaminen löysentää pimperon? Vai mikä tässä on pointti?   [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:37"] Eromme jälkeen mies otti uuden naisen, mutta palasi luokseni, koska seksi kanssani oli parempaa. Uusi nainen kuulemma oli niin löysä, että stondis laski :D hänellä oli 1 lapsi. Minulla 5. Missähän mahtoi olla vika? No luultavasti siinä, että neitonen luku demistä "lantionpohjanlihakset lisää seksin nautintoa...hahaha nii varmaa. Mitä ne ees on?" [/quote] [/quote] ei vaan se löysä pillu nauroi niille ja kysy mitä ne on. Siinä kohtaa mies päätti tulla mun luo, kun oli ensin naiselleen sanonut, että ne oikeasti parantaa seksin laatua. Mut olihan siinä muutakin. Nainen ei antanut eri asennoissa eikä ottanut edes suihin. Toisesta reiästä puhumattakaan niin ei ihme, että mies vonkasi multa :D ei vaihtamalla ainakaa parantunut [/quote] [/quote] mun ukko menetti poikuutensa mulle. Ei ole kyllä ollut mitään syytä alkaa mun sekditaitoja haukkua. Sen toisen naisen kanssa seksi ei tuntunut hyvältä joten tuli mun luo hakemaan seksiä. Mikä tässä nyt on vaikea käsittää?

[/quote]

Vierailija
58/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:42"]

[/quote]

sulla on vaan niin pieni

[/quote]

Nää on kyllä loistavia ja sinänsä totta. Tottahan normaali miehen muna on suhteessa pilluun liian pieni jos pillu on venähtänyt ja treenaamaton, nyrkillä fistattava malli.

Samalla logiikalla menee naisien miehen lompakolla loisiminen. Mies on heti köyhä paska kun nainen on ensin imuttanut miehen talouden kuiviin (= veltostanut pillunsa)

Vierailija
59/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihana treenattu nainen, mutta ei miellyttanyt silmaa. Vaihdoin kauniiseen, mutta loysaan (joka viela ylpeilee tiukkuudellaan). Oon yrittanyt vihjailla miten niita lihaksia voisi treenata, mutta vihjaukset on tullut torpatuiksi. Kaikkea ei vissiin voi saada. Harmittaa kun isaukkokin sanoi, etta toiset naiset osaa kayttaa lihaksiaan ja etta kannattaa valita sellainen, eika se montaa neuvoa elamaan antanut.

Vierailija
60/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaaja löysi tähänkin ketjuun :D