Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten totun uuden naiseni löysään kun exä oli tiukempi..

Vierailija
13.10.2014 |

Exälläni oli tiukka vaikka lapsia olikin ja nyt uudella naisella on niin löysä että laukeaminen välillä kestää koska se on niin väljä. Oletteko muut miehet olleet vastaavassa tilanteessa? itselläni on normaalia isompi että turha naisten tulla keuhkoamaan että "sulla on vaan niin pieni"...

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat, että jos pimppa tuntuu susta löysältä, niin ei se sun kikuli tunnu vastaavasti naisestakaan miltään...

Vierailija
22/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naisen kiihottuminen tekee siitä pillusta löysemmän ja kosteamman, ei tiukemman.
Ja mikä siinä on niin vaikeaa myöntää ettei löysä pillu tunnu miehestä hyvältä, taas pitää keksiä kaikenlaisia mielikuvitusjuttuja, kun ottaa totuus niin koville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta lasta. Exälle olin tosi tiukka. Laukesi samantien ja kehui usein tiukaksi. Itsekin tunsin niin. Nykyisellä miehellä on pienempi muna ja kuitenkin n huono laukeamaan. Hänelle en ole tiukka. Saan kyllä itse helposti tuntumaan yhdynnässä ja orkutkin hyvin. Mies helpommin, kun minä päällä. Ajattelin ihan tosissani mennä kiristykseen, kunhan tämä vauva syntyy.

Vierailija
25/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eromme jälkeen mies otti uuden naisen, mutta palasi luokseni, koska seksi kanssani oli parempaa. Uusi nainen kuulemma oli niin löysä, että stondis laski :D hänellä oli 1 lapsi. Minulla 5. Missähän mahtoi olla vika?
No luultavasti siinä, että neitonen luku demistä "lantionpohjanlihakset lisää seksin nautintoa...hahaha nii varmaa. Mitä ne ees on?"

Vierailija
26/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:37"]

Eromme jälkeen mies otti uuden naisen, mutta palasi luokseni, koska seksi kanssani oli parempaa. Uusi nainen kuulemma oli niin löysä, että stondis laski :D hänellä oli 1 lapsi. Minulla 5. Missähän mahtoi olla vika? No luultavasti siinä, että neitonen luku demistä "lantionpohjanlihakset lisää seksin nautintoa...hahaha nii varmaa. Mitä ne ees on?"

[/quote]

Otit sitten tuollaisen sian takaisin? Huhhuh. Et se taida sinäkään olla ihan normaali.

Vierailija
28/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei k matka Viroon ja isompi muna hankintaan

Vierailija
29/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun mielestä lantionpohjan lihasten treenaaminen löysentää pimperon? Vai mikä tässä on pointti?

Eromme jälkeen mies otti uuden naisen, mutta palasi luokseni, koska seksi kanssani oli parempaa. Uusi nainen kuulemma oli niin löysä, että stondis laski :D hänellä oli 1 lapsi. Minulla 5. Missähän mahtoi olla vika? No luultavasti siinä, että neitonen luku demistä "lantionpohjanlihakset lisää seksin nautintoa...hahaha nii varmaa. Mitä ne ees on?"

[/quote]

Vierailija
30/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod. näk. äijä sai uudelta kenkää ja joutui palaamaan takas kun kukaan muukaan ei huolinut. Hyvittelee nyt sitten muijaansa ja perus av-mamma uskoo onnesta soikeena kaiken mitä ukko suoltaa tulemaan ;D

ohis

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:55"]

[/quote]

Otit sitten tuollaisen sian takaisin? Huhhuh. Et se taida sinäkään olla ihan normaali.

[/quote]

Vierailija
31/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:02"]Tod. näk. äijä sai uudelta kenkää ja joutui palaamaan takas kun kukaan muukaan ei huolinut. Hyvittelee nyt sitten muijaansa ja perus av-mamma uskoo onnesta soikeena kaiken mitä ukko suoltaa tulemaan ;D

ohis

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:55"]

[/quote]

[/quote]
[/quote] niin siis palasi luokseni vonkaamaan seksiä. Eli petti uutta naistaan mun kanssa. Ei todellakaan muija pihalle heittänyt :D

Vierailija
32/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:37"]

[/quote]

[/quote] mikä hänestä sian tekee? Itse et ole siis koskaan esim nauranut miehen pienelle munalle? Olen ilmeisesti epänormaali, kun mulle pystyy puhumaan kaikesta mitä mielenpäällä on.

Vierailija
33/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:57"] 

Eli sun mielestä lantionpohjan lihasten treenaaminen löysentää pimperon? Vai mikä tässä on pointti?

[/quote]
[/quote] ei vaan se löysä pillu nauroi niille ja kysy mitä ne on. Siinä kohtaa mies päätti tulla mun luo, kun oli ensin naiselleen sanonut, että ne oikeasti parantaa seksin laatua.
Mut olihan siinä muutakin. Nainen ei antanut eri asennoissa eikä ottanut edes suihin. Toisesta reiästä puhumattakaan niin ei ihme, että mies vonkasi multa :D ei vaihtamalla ainakaa parantunut

Vierailija
34/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niin sulle selitettiin :D

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:02"]Tod. näk. äijä sai uudelta kenkää ja joutui palaamaan takas kun kukaan muukaan ei huolinut. Hyvittelee nyt sitten muijaansa ja perus av-mamma uskoo onnesta soikeena kaiken mitä ukko suoltaa tulemaan ;D   ohis   [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:55"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:37"] Eromme jälkeen mies otti uuden naisen, mutta palasi luokseni, koska seksi kanssani oli parempaa. Uusi nainen kuulemma oli niin löysä, että stondis laski :D hänellä oli 1 lapsi. Minulla 5. Missähän mahtoi olla vika? No luultavasti siinä, että neitonen luku demistä "lantionpohjanlihakset lisää seksin nautintoa...hahaha nii varmaa. Mitä ne ees on?" [/quote] Otit sitten tuollaisen sian takaisin? Huhhuh. Et se taida sinäkään olla ihan normaali. [/quote] [/quote] niin siis palasi luokseni vonkaamaan seksiä. Eli petti uutta naistaan mun kanssa. Ei todellakaan muija pihalle heittänyt :D

[/quote]

Vierailija
35/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mitetipä, mitä se ukko kertoilee toisille naisille sun alapäästä, seksitaidoista yms...Eikä mututen takuulla kehu!!  Ja ne muijat uskoo varmaan kaiken samalla tavalla kuin sinäkin. Hitto, ovela mies, totta tosiaan! Pesää saa siltä ja täältä kun akat yrittä todistella olevansa parempia kuin "ne toiset" :D

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:57"]  Eli sun mielestä lantionpohjan lihasten treenaaminen löysentää pimperon? Vai mikä tässä on pointti?   [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:37"] Eromme jälkeen mies otti uuden naisen, mutta palasi luokseni, koska seksi kanssani oli parempaa. Uusi nainen kuulemma oli niin löysä, että stondis laski :D hänellä oli 1 lapsi. Minulla 5. Missähän mahtoi olla vika? No luultavasti siinä, että neitonen luku demistä "lantionpohjanlihakset lisää seksin nautintoa...hahaha nii varmaa. Mitä ne ees on?" [/quote] [/quote] ei vaan se löysä pillu nauroi niille ja kysy mitä ne on. Siinä kohtaa mies päätti tulla mun luo, kun oli ensin naiselleen sanonut, että ne oikeasti parantaa seksin laatua. Mut olihan siinä muutakin. Nainen ei antanut eri asennoissa eikä ottanut edes suihin. Toisesta reiästä puhumattakaan niin ei ihme, että mies vonkasi multa :D ei vaihtamalla ainakaa parantunut

[/quote]

Vierailija
36/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2

Vierailija
37/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:12"]

Miks ihmiset huutaa provoa? Kyllä tällainen tilanne voi olla mahdollinen.

Itse synnytin ison vauvan ja aina pelkään että jos tästä suhteesta eroan niin mahdollinen tuleva kumppani ajattelisi noin. En tiedä kyllä mitä voit asialle tehdä. kai siihenkin pimppaan tottuu? :D

[/quote]

Koska täällä oli juuri aloitus siitä että miten totun uuden miehen pieneen kun edellisellä oli iso. Niin pitäähän se nyt näinkin päin provota.

Vierailija
38/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:57"]Heh, mitetipä, mitä se ukko kertoilee toisille naisille sun alapäästä, seksitaidoista yms...Eikä mututen takuulla kehu!!  Ja ne muijat uskoo varmaan kaiken samalla tavalla kuin sinäkin. Hitto, ovela mies, totta tosiaan! Pesää saa siltä ja täältä kun akat yrittä todistella olevansa parempia kuin "ne toiset" :D

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:57"]  Eli sun mielestä lantionpohjan lihasten treenaaminen löysentää pimperon? Vai mikä tässä on pointti?   [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:37"] Eromme jälkeen mies otti uuden naisen, mutta palasi luokseni, koska seksi kanssani oli parempaa. Uusi nainen kuulemma oli niin löysä, että stondis laski :D hänellä oli 1 lapsi. Minulla 5. Missähän mahtoi olla vika? No luultavasti siinä, että neitonen luku demistä "lantionpohjanlihakset lisää seksin nautintoa...hahaha nii varmaa. Mitä ne ees on?" [/quote] [/quote] ei vaan se löysä pillu nauroi niille ja kysy mitä ne on. Siinä kohtaa mies päätti tulla mun luo, kun oli ensin naiselleen sanonut, että ne oikeasti parantaa seksin laatua. Mut olihan siinä muutakin. Nainen ei antanut eri asennoissa eikä ottanut edes suihin. Toisesta reiästä puhumattakaan niin ei ihme, että mies vonkasi multa :D ei vaihtamalla ainakaa parantunut

[/quote]
[/quote] mun ukko menetti poikuutensa mulle. Ei ole kyllä ollut mitään syytä alkaa mun sekditaitoja haukkua. Sen toisen naisen kanssa seksi ei tuntunut hyvältä joten tuli mun luo hakemaan seksiä. Mikä tässä nyt on vaikea käsittää?

Vierailija
39/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:53"] 

Tai niin sulle selitettiin :D

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:02"]Tod. näk. äijä sai uudelta kenkää ja joutui palaamaan takas kun kukaan muukaan ei huolinut. Hyvittelee nyt sitten muijaansa ja perus av-mamma uskoo onnesta soikeena kaiken mitä ukko suoltaa tulemaan ;D   ohis   [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:55"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:37"] Eromme jälkeen mies otti uuden naisen, mutta palasi luokseni, koska seksi kanssani oli parempaa. Uusi nainen kuulemma oli niin löysä, että stondis laski :D hänellä oli 1 lapsi. Minulla 5. Missähän mahtoi olla vika? No luultavasti siinä, että neitonen luku demistä "lantionpohjanlihakset lisää seksin nautintoa...hahaha nii varmaa. Mitä ne ees on?" [/quote] Otit sitten tuollaisen sian takaisin? Huhhuh. Et se taida sinäkään olla ihan normaali. [/quote] [/quote] niin siis palasi luokseni vonkaamaan seksiä. Eli petti uutta naistaan mun kanssa. Ei todellakaan muija pihalle heittänyt :D

[/quote]
[/quote] no enköhän minä tiedä, kun itse naisen kanssa juttelin. En mistään seksistä, mutta muutoin heidän suhteestaan

Vierailija
40/87 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:08"]mun ukko menetti poikuutensa mulle. Ei ole kyllä ollut mitään syytä alkaa mun sekditaitoja haukkua. Sen toisen naisen kanssa seksi ei tuntunut hyvältä joten tuli mun luo hakemaan seksiä. Mikä tässä nyt on vaikea käsittää?

[/quote]

No se on aika vaikea käsittää, että sä avaat heti innoissas jalkasi, kun äijä joka on jättänyt sut toisen takia tulee vonkaamaan sulta pelkkää seksiä