Miten ffp-jenni elättää itsensä?
Miten ffp-jenni elättää itsensä ja asumisensa helsingin keskustassa? Eihän Jenni ole missään töissä, eikä blogiakaan työkseen kirjoita.
Kommentit (104)
No tätä voisi kysyä jokaisesta nuoresta bloggaajasta. Ikää joku 18v mutta matkustellaan maailmalla, ostetaan luxusmerkkejä ja ollaan kuin mitkäkin Kardashianit :D Ennen-vanhaan nuoret tuskaili sitä kun saldo loppu kännykästä eikä voinut soittaa bestikselle ja ehkä kerran vuodessa pääsi iskän ja äiskän kanssa Kanarialle ja sieltä sitten sai jonkun feikkilaukun- tai paidan.
"ja sit yritin maksaa lähteissä ite mutta ne sano respassa et "meillä on ollu ongelma lähteissä maksaessa nii nyt pitää maksaa aina sisää tsekatessa" "
Itelläs on himmeet havut. Luetunymmärtäminen!!
Ainakin varastamalla! Itse olen eräässä vaatekaupassa töissä ja omien silmieni alla on monet kerrat tyhjennetty Jennin laukku maksamattomista tuotteista. Ahkerasti myy varastettua tavaraa facebook-kirppiksillä..!
Seuraako kukaa instassa? Onks siel mitää uutta? Viimeks ku tsekkasin nii oli privana
Ei oo paljoo Jennistä kuulunut. Ei sen puoleen Siljastakaa.
Onko Jennin tuomiosta vielä mitään tietoa?
Vierailija kirjoitti:
"ja sit yritin maksaa lähteissä ite mutta ne sano respassa et "meillä on ollu ongelma lähteissä maksaessa nii nyt pitää maksaa aina sisää tsekatessa" "
Itelläs on himmeet havut. Luetunymmärtäminen!!
myssyt silmillä?
Vierailija kirjoitti:
??? tietoahan oli jo lokaluussa saatavilla
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001935619.html
"Tosi-tv-tähti tuomittiin maksamaan 70 päivän sakot, jotka tekevät hänen tuloillaan 420 euroa. Hänet velvoitetaan korvaamaan myös Gigantti Oy Ab:lle aiheuttamansa taloudellinen vahinko 684,68 euroa."
Vierailija kirjoitti:
Ainakin varastamalla! Itse olen eräässä vaatekaupassa töissä ja omien silmieni alla on monet kerrat tyhjennetty Jennin laukku maksamattomista tuotteista. Ahkerasti myy varastettua tavaraa facebook-kirppiksillä..!
Hassua, ettei työpaikkasi vienyt asiaa eteenpäin. Perättömän tiedon levittäminen nettiä apuna käyttäen on myös asia, josta voi saada tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Tästä voisi nostaa syytteen kunnianloukkauksesta.
Tietääkö joku, miten jennillä menee nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Edgar edl kuviois
Onko päässyt jo vankilasta, saiko jäädä Suomeen? Jos perustaisivat perheen, niin sitä kautta ainakin voisi ehkä jäädä. Jennillekin tulisi uutta sisältöä elämään, uusi alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tosi-tv-tähti tuomittiin maksamaan 70 päivän sakot, jotka tekevät hänen tuloillaan 420 euroa. Hänet velvoitetaan korvaamaan myös Gigantti Oy Ab:lle aiheuttamansa taloudellinen vahinko 684,68 euroa."
Jetset hilife vaikka tulot 6€/päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jetset hilife vaikka tulot 6€/päivä
Missä? ei ainakaan blogissa mitään jetsettiä vaan ihan taviskaveriporukkaa.
Vauvakuume keskustelualueella on joku aivan härö viesti aiheesta.
Yritit maksaa lähteissä sisää tsekatessa. Himmeet havut?