Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme hiljattain muuttaneet uudelle paikkakunnalle

Vierailija
25.10.2014 |

ja sitten vähitellen tutustuneet uusiin ihmisiin täällä. Nyt menin kysymään tällaiselta paikkakunnalta jo pidempään asuneelta että sattuuko hän tuntemaan erästä X.X:ää. Sain vastaukseksi että siihen ei kannata tutustua kun se on todella outo...Mitä tekisitte jos olisitte sijassani? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota selvää, miksi on outo. Googleta vaikka sen nimellä, jos se on vaikka nettihuijari tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt mitenkään ainakaan erityisesti välttelisi pelkästään tuon perusteella.

Vierailija
4/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuppaan luottamaan uusien ihmisten kohdalla aina siihen omaan intuitioon. Varsinkin pienemmillä paikkakunnilla ihmisillä on hyvin vakiintuneet roolit, ja joku paikallisen mielestä outo voi minun mielestäni olla ihan ok-tyyppi.  Tai päin vastoin.

Nyt vaan jätät juorut omaan arvoonsa, ja tutustut tähän ihmiseen kuten muihinkin. Huomaat kyllä pian millainen ihminen hän on.

Vierailija
5/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voisi ajatella lmillakin aivoilla ja katsoa itse, kuka on outo ja kuka ei. Usein ne, jotka sanovat muiden olevan outoja, ovat sitä itse.

Vierailija
6/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tekisi mitään. Jos sitten joskus sattuisin törmäämään tuohon XX:ään, päättelisin ihan itse, onko hän outo vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi