Miten ffp-jenni elättää itsensä?
Miten ffp-jenni elättää itsensä ja asumisensa helsingin keskustassa? Eihän Jenni ole missään töissä, eikä blogiakaan työkseen kirjoita.
Kommentit (104)
Joo ei missään näy mitään mainintaa ulkomaille muutosta? keksiikö joku omia
Täällä on vähän vaikee keskustella ku kukaa ei avaa noita instapäivityksiä sen tarkemmin :D Sillä on lukittu insta ja mulla ei esim ole instagramia ollenkaan niin en nää noita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vähän vaikee keskustella ku kukaa ei avaa noita instapäivityksiä sen tarkemmin :D Sillä on lukittu insta ja mulla ei esim ole instagramia ollenkaan niin en nää noita.
Mä kyllä seuraan instassa eikä ole mitään muuttoaikeista :D odottelen vastausta että onko ollut ja vaikka poistettu vai heittää joku vaan bensaa liekkeihin
Mitä Jennillä siis on ulosotossa? Tai miksi
Onks noi kaikki lontoo pariisi losit nyt keksittyjä juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Onks noi kaikki lontoo pariisi losit nyt keksittyjä juttuja?
Taitaa olla. Muutto on mainittu viimeksi silloi kuin vielä lomaili bangkokissa
Ainakin ottanut linkin blogiinsa pois instagramista
J avannut juoruja kuulemma eilisessä periscope lähetyksessään, joku katsonut?
Vierailija kirjoitti:
J avannut juoruja kuulemma eilisessä periscope lähetyksessään, joku katsonut?
Muuttaakin kai Göteborgiin jos saa anteeksi. Vuodeksi, sitten ehkä Losiin tai Nykiin. Bangkok ei enää houkuttele.
Haha, jennillä postaus ettei seurustelisi rahan takia. :D aika ironista
Jenni istuu iltaisi vartijana postikeskuksen portilla. Ei sillä rikastu mutta saa sillä leipää ostettua.
Ilmeisesti muuttanut uuteen kämppään Punavuoreen? Onkohan jossain töissä kun ei tolla onnettomalla blogilla, joka ri päivity nyt itseään varmaan elätä....
Kesällä oli ainakin lipunmyyjänä Sunmer heatissa eli varmaan jotain baarijuttuja edellee
Promohommia ja lipunmyyntijuttuja baareissa. Näin olen ymmärtänyt.
Jättikö se ne merkonomiopinnot kesken?
Siis aika hauska läppä et just luin jennistä kaikkia juttuja ja blogia, sit kävin bangkokissa ja satuin samaa hotellii missä se sillo oli (tunnistin kuvista jälkeenpäi) IHA VITU SURKEE HOTELLI XD ja se oli ylivoimasesti halvin läävä sillä turistialueella :D ja sit yritin maksaa lähteissä ite mutta ne sano respassa et "meillä on ollu ongelma lähteissä maksaessa nii nyt pitää maksaa aina sisää tsekatessa" mietin johtuukoha se siitä jennin keissistä. ja siis hotelli oli joku aspira hiptique :D allas oli iha saastane terassilta puuttu puolet lautojenpaloista jnejne.
Miksei minulle näy tuo uusin päivitys vaikka seuraankin instassa? Mitä siinä tarkalleen ottaen oli?