Miten ffp-jenni elättää itsensä?
Miten ffp-jenni elättää itsensä ja asumisensa helsingin keskustassa? Eihän Jenni ole missään töissä, eikä blogiakaan työkseen kirjoita.
Kommentit (104)
Tämä Ffp on tämä saksalaisiin autoihin erikoistunut kerho missä lukee "no pokemon shit"???
Vierailija kirjoitti:
onko päivittänyt instaa
Ilmeisesti on muuttamassa Lontooseen, tai niin mä ton käsitin.
Vai meneekö töihin siihen Jasmine Tukiaisen ribella-salonkiin Kamppiin, kun ovat niin bff facessa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ton
instapäivityksen, mikä oli tänään
sossun toimeentulolla :D tekee pimeenä töitä koska ei oo järkeä mennä oikeisii duuneihi ku ulosotto ottaa suurimmanosan palkasta
Muuttamassa Lontooseen, häh mikä juttu toi on? Eiks se ollu äsken muuttamassa Bangkokiin :D Ja ei Siljakaan oo enää Jennin kaveri, ainaki näin oon ymmärtäny sen puheista.
Vierailija kirjoitti:
sossun toimeentulolla :D tekee pimeenä töitä koska ei oo järkeä mennä oikeisii duuneihi ku ulosotto ottaa suurimmanosan palkasta
Siis tekikö muka sitä viinapromoakin pimeenä, sehän on sen työnantajan kunnian loukkaus, jos toi pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Muuttamassa Lontooseen, häh mikä juttu toi on? Eiks se ollu äsken muuttamassa Bangkokiin :D Ja ei Siljakaan oo enää Jennin kaveri, ainaki näin oon ymmärtäny sen puheista.
Somessa/blogissa esittää olevansa, eihän tuo tosin yllätä ketään että paskaa puhuu irl
Minä kyllä ymmärsin, että olisi Pariisiin suuntaamassa kesäksi töihin. Että mistä tuo Lontoo...
voi olla että on ruvennut sitä ulosottoa maksamaan mutta viel vuosi sitten kertoi ettei halua sitä maksaa että on mielummin sossuntuilla kun niistä ei mee ulosottoon
Tällä tytöllä ei kaikki ole kunnossa. Aika ajoin näyttää menevän vähän turhan lujaa, ja sitten katoaa lepäilemään jonnekin. Huolestuttavaa. Realiteetitkin tuntuvat olevan aika hakusessa, milloin minnekin on muuttamassa; Bangkok, Lontoo, Pariisi...
Selkeä suunta tuntuu puuttuvan elämästä, poukkoilee minne sattuu. Toivottavasti saisi asiansa kondikseen.
Mistä nää Lontoo/Pariisi jutut on peräisin? Ei sillä, käyttäähän ne nappeja varmana sielläkin että riittää Jebulle hommia
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää Lontoo/Pariisi jutut on peräisin? Ei sillä, käyttäähän ne nappeja varmana sielläkin että riittää Jebulle hommia
??
Ei ole mun mielestä uus jos sitä survivoria tarkoitat. Mutta mitä, onko nyt lähdössä siis Losiin jonkun räppärin kaa, vai mitä toi viimeisin päivitys tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Uppp. Onks toi tatska uus?
Ei, kuten J instassaan kertoi niin kyseessä on liimattava feikkitatuointi.
:D