Tyttöystäväni varasti tavarani!!!
Vaihtoi asuntoon lukot eikä anna tavaroitani takaisin!!! Ärsyttäää!!!!
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:57"]
Jos et ole enää tuolla rivitalossa kirjoilla niin missä sitten ?
Mieti olisiko tyttökaverisi saanut jostain selville että sinulla on nettideittiprofiili, olet pettänyt tai jotain muuta vastaavaa miksi suuttui täysin.
Laita asiallinen tekstiviesti tyttökaverillesi ja ilmoita siinä että olet pahoillasi tilanteesta. Et tiedä mistä se johtuu. Ja haluat ainakin omat tavarasi itsellesi. Pyydä tyttökaveriasi tekstaamaan miten hoidatte tilanteen tai soitat tyttökaverisi vanhemille tai kaverille ja yrität hoitaa asiat heidän kauttaan. Eli jos tyttökaverisi haluaa ettei heitä sotketa asiaan ottaa sinuun yhteyttä pian.
[/quote]Mitä hiittoa? Ei toisen tavaroita saa tuhota tai varastaa vaikka toinen olisi tehnyt mitä.
[/quote]
Mielestäni en väittänytkään tuossa viestissä että tyttöystävällä olisi oikeus toimia kuten nyt toimii. Enkä väittänyt että tavaroita saisi tuhota tai varastaa????
Heitin arvauksen miksi tilanne voisi olla tämä koska aloittaja ihmetteli että miksi tilanne on tällainen.
Lisäksi ehdotin mielestäni asiallista tekstiviestiä jolla aloittaa asian hoitaminen.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:08"]
En ole koskaan ollut uskoton kenellekkään naiselle elämässäni(jos ei lasketa teini suhteita mukaan)
Olen postirestantissa kirjoilla. Mutta pakkohan tavarat on jotenkin saada.. Asunnossa on monella tonnilla ostettua tavaraa jotka minä olen maksanut!! Ap
[/quote]
No harvinaisen helppo tapaus. Menet poliisille ja kerrot tilanteen.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:21"]
En ole koskaan ollut uskoton kenellekkään naiselle elämässäni(jos ei lasketa teini suhteita mukaan)
Olen postirestantissa kirjoilla. Mutta pakkohan tavarat on jotenkin saada.. Asunnossa on monella tonnilla ostettua tavaraa jotka minä olen maksanut!! Ap
[/quote]
[/quote]
Arvaa suuttuuko tyttöystäväsi jos teet noin?? Luulen että hän on jo etsimässä uutta asuntoa ja muuttaa mahdollisimman pian sinne! Kannatan vain että laitat viestiä :)
Onko lapsia?? Jolla voisit kiristää naista?
Kiristä naista lapsilla. Varmasti pääsette yhteisymmärrykseen siten.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:23"]
[/quote]
Meillä ei ole lapsia. Enkä todellakaan alentuisi sellaiseen että kiristän lapseni äitiä meidän lapsellamme! Moraalitonta olisi. Ap
[/quote]
[/quote]
Arvaa suuttuuko tyttöystäväsi jos teet noin?? Luulen että hän on jo etsimässä uutta asuntoa ja muuttaa mahdollisimman pian sinne! Kannatan vain että laitat viestiä :)
[/quote]
Mitä väliä sillä suuttumisella on jos toisen kamat on vielä sisällä?
Itse suosittaisin laittamaan naiselle aikarajan sisältävän viestin ja vielä varmistamaan että viesti on saatu (eli lähettää hälle sama viesti ainakin fb:ssä ja puhelimitse), ja sitten ottamaan yhteyttä virkavaltaan jos vipinä ei ala.
N25.
Sinulle on nyt annettu neuvoja. Mitä aiot tehdä? Otitko naiseen yhteyttä?
Tosi paska tilanne, mutta ehkä kuitenkin tästäkin oppii sen, että jos aikoo lähteä kirjoilta pois niin hakee ensin tavaransa. Ensin tavarat muualle ja sitten vaihtaa asuinpaikkansa virallisesti.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:33"]
[/quote]
Meillä ei ole lapsia. Enkä todellakaan alentuisi sellaiseen että kiristän lapseni äitiä meidän lapsellamme! Moraalitonta olisi. Ap
[/quote]
Mitä väliä vaikka olisikin moraalitonta. Saisit ainakin tavarasi.
Minä tekisin tarjouksen, mistä ei voi kieltäytyä.
[/quote]
[/quote]
En itse suosittele menemään poliiseille. Tuttavallani oli sama asia mutta poliisit eivät voineet mitään koska yhtäkään kuittia ei ollut oli vain sana sanaa vastaan ja lopulta tuttavani antoi periksi ja tavarat jäivät toiselle osapuolelle.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:56"]
Minä tekisin tarjouksen, mistä ei voi kieltäytyä.
[/quote]
Mimmonen tarjous aplle olisi paras? Ja missä muuten ap on voisi vastata näihin viesteihin mitä on tehnyt ja onko saanut naiseen yhteyttä!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:45"]
Naiset on paskoja.
[/quote]
EIVÄT KAIKKI OLE!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:38"]En ole asunnossa enää kirjoilla.. Meidän piti erota mutta päätimme yrittää uudestaan.. Nyt kuitenkin olin menossa asuntoon(rivitalo vuokralla) ja avaimet eivät enään sopineet oveen.. Nainen ei vastaa puheluihin eikä avaa ovea!! Mitä pitää tehdä.. Jäin asunnottomaksi kaiken lisäksi vielä!! Miten saan tavarani takaisin??
[/quote]
Tämän kirjoittaja on nainen. Huono stoori.