Tyttöystäväni varasti tavarani!!!
Vaihtoi asuntoon lukot eikä anna tavaroitani takaisin!!! Ärsyttäää!!!!
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:54"]
Mitä olet tehnyt tyttöystävällesi? Hän on varmasti syystäkin tuollainen..
[/quote]
Ei se vika aina välttämättä poikaystävässä ole. Vastaava aloitus kun tulisi tyttöystävältä kuin tämä ap aloitus niin kukaan ei syyllistäisi naista
On kyl ihme naine, lapsellista käytöstä sanon minä
Miksi teidän mielestä oli väärin vaihtaa lukko? Aphan sanoi ettei ole enää kirjoilla asunnossa. Apn ex vaihtoi omaan kämppäänsä lukon.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:27"]Miksi teidän mielestä oli väärin vaihtaa lukko? Aphan sanoi ettei ole enää kirjoilla asunnossa. Apn ex vaihtoi omaan kämppäänsä lukon.
[/quote]
Niimpä!! Olen aivan samaa mieltä! Asunnossa asui vain apn nainen, asunto ei enään kuulunut miehelle. Olisi hakenut tavaransa ennenkuin vaihtoi kirjat muualle. Asialle ei voi enään yhtään mitään!!
Ilmottelen tänne nyt teillekkin!
Nainen vastasi puhelimeen eilen, tavaroita en kuulemma tule koskaan saamaan. Hän on tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja kertoi olevansa hakemassa lähestymiskieltoa. Että tämmöstä.. Älkää ikinä luottako naisiin!!! Ap
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:35"]Ilmottelen tänne nyt teillekkin!
Nainen vastasi puhelimeen eilen, tavaroita en kuulemma tule koskaan saamaan. Hän on tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja kertoi olevansa hakemassa lähestymiskieltoa. Että tämmöstä.. Älkää ikinä luottako naisiin!!! Ap
[/quote]
Siis mitä?? Voiko toi olla oikeasti mahdollista? Tunnen kamalia omantunnon tuskia puolestanne :( Kuullostaa aivan hirveältä.. Anteeksi ap kun kysyn mutta olenko ollut koskaan väkivaltainen naistasi kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:27"]
Miksi teidän mielestä oli väärin vaihtaa lukko? Aphan sanoi ettei ole enää kirjoilla asunnossa. Apn ex vaihtoi omaan kämppäänsä lukon.
[/quote]
Saahan se lukon vaihtaa, mutta tavarat pitää silti palauttaa omistajalleen.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:27"]
[/quote]
Saahan se lukon vaihtaa, mutta tavarat pitää silti palauttaa omistajalleen.
[/quote]
Eihän kukaan voi todistaa kenelle tavarat kuuluvat?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:35"]Ilmottelen tänne nyt teillekkin!
[/quote]
Mene itse sinne poliisiasemalla ja koita selittää miten asiat oikeasti ovat. Ehkä sinua uskotaan. Onko kuitit tallella ostamistasi tavaroist
Jäikö sulta arvokasta tavaraa, minkä pystyt todistamaan omaksesi, jos todistamaan pystyt, ota yhteys poliisiin.
Ap onko sinulla kuitteja tallessa noista tavaroista ? Tai voitko hommata jostain esim. kodinkoneista liikkeestä josta ostit jos ne on kirjattu nimellesi ? Voisi auttaa jos kuittien kanssa kävisit poliisin puheilla asiasta. Toki voisit myös laittaa tekstarin exällesi että haluaisit oikeasti hakea omsitamasi tavarat pois. Jos vastaa tekstarilla esim et saa koskaan tavaroitasi takaisin niin voit senkin viestin näyttää poliisille (eli nainen tunnustaisi että hänellä on tavaroitasi eikä edes aio antaa niitä sinulle).
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:56"]
Ap miten kävi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:48"]Sinulle on nyt annettu neuvoja. Mitä aiot tehdä? Otitko naiseen yhteyttä?
Tosi paska tilanne, mutta ehkä kuitenkin tästäkin oppii sen, että jos aikoo lähteä kirjoilta pois niin hakee ensin tavaransa. Ensin tavarat muualle ja sitten vaihtaa asuinpaikkansa virallisesti.
[/quote]
Otin yhteyttä.. eipä mitään vastausta ole tullut vieläkään. Päivällä laitoin viestin. pahoittelin jos olen jotakin väärää tehnyt ja kysyin viestissä miksi ei ilmoottanut lukon vaihdosta minulle. Sen sijaan naiseni parasystävä otti minuun yhteyttä ja pyysi jättämään naisen rauhaan. Poliisia en viitsisi sotkea asiaan mutta ehkä pakko kun muutakaan vaihtoehtoa ei näytä olevan. Ap
[/quote]
Sehän on hullu ahne ämmä! Ja kaverinsa myös, käskee vaan asiallisesti ja rauhallisesti jättämään sen ämmän rauhaan vaikka sillä on tuhansien edestä sun tavaraa luonaan. Kai kerroit sille kaverille syyn miksi olet yrittänyt saada exääsi kiinni? Todellakin kannattaa kertoa poliisille koska muuten naiset alkavat kehittää juonia ja syyttää sinua pahoinpitelijäksi jos varoitat ensin että otat yhteyttä poliisiin. Kukaan naisen lähipiiristä ei ole tässä nyt sun puolella valitettavasti joten poliisi on ainoa keino. Miten voi olla noin hullu ämmä että ilmoittamatta vaan vaihtaa lukot ja pöllii kamat, ei vastaa ja käskee kaverin lopettaa "vonkauksen"? :D Tee selväksi että et ole tippaakaan kiinnostunut naisesta enää etkä halua asioida hänen kanssaan enää missään muissa merkeissä kuin että saat tavarasi takaisin. Hanki itsellesi uusi näyttävä nainen nii eksäsi alkaa vonkaamaan sinua takaisin :D En saa kappalejakoa puhelimella.
[/quote]
Hullu ahne ämmä??? Miten pystyt haukkumaan ketään vain sen perusteella mitä mies on kertonut?? Asiassa luultavasti on monen muutakin seikkaa mistä mies ei ole kertonut. Kyllä ymmärrän naista oikein hyvin!! En minäkään jumalauta varasta kenenkään tavaroita mutta eiköhän tässäkin asiassa ole monia asioita joista mies ei kerro. Joten sinun on aivan turha alkaa haukkumaan yhtään ketään vain tuon takia!! Itse taidat tässä olla se _hulluahneämmä_ voi luoja ihan oikeasti sun kanssas :D
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:34"]Rikosilmoitus?
[/quote]
Auttaisiko rikosilmoituksen tekeminen oikeasti?
[/quote]
En usko että rikosilmoitus auttaa meidän tilanteessa. En luota virkavaltaan enkä tahtoisi naiselle mitään ongelmia....
[/quote]
No niitä ongelmiahan se idiootti nainen juuri kerjää! Ei se ansaitse mitään päänsilittelyä, rikollinen ja hullu se on.
[/quote]
Turha sinun ketään on hulluksi haukkua :D Olen tehnyt tämän aivan saman entiselleni aikoja sitten ja hän ei vai ikinä hakenut tavaroita luotamme, 4kuukautta odotin mutta lopulta päätin itse pitää tavarat. Avaimia ei mies koskaan palauttanut joten jouduin vaihtamaan lukot. Eiköhän tässäkin ole aikalailla samanlainen tilanne ollut! :)
Jos olet kirjoilla asunnossa voit pyytää kiinteistöhuoltoa avaamaan oven. Tämä ei tietysti toimi omakotitalossa.
En ole asunnossa enää kirjoilla.. Meidän piti erota mutta päätimme yrittää uudestaan.. Nyt kuitenkin olin menossa asuntoon(rivitalo vuokralla) ja avaimet eivät enään sopineet oveen.. Nainen ei vastaa puheluihin eikä avaa ovea!! Mitä pitää tehdä.. Jäin asunnottomaksi kaiken lisäksi vielä!! Miten saan tavarani takaisin??
Ou maikaad