Tyttöystäväni varasti tavarani!!!
Vaihtoi asuntoon lukot eikä anna tavaroitani takaisin!!! Ärsyttäää!!!!
Kommentit (92)
Ehkä sinuna meittisin ensinnä mikä johti tällaiseen tilanteeseen ja sitä kautta ryhtysin vaikuttamaan tilanteeseen. Eli mitä luultavammin hän odottaa anteeksi pyytöä jostain asiasta.
Jos ap olisi nainen, ette varmasti käskisi ap:tä pyytämään anteeksi. :-D
Minä nakkasin muinoin mieheni ulos ja asunnottomaksi, koska alkoi paiskoa tavaraa. Minun ja lapsen ei sitä olisi tarvinut katsella. Odotin 3 kk, että mies hoitaisi tavaransa pois. Monesti sanoin, että " perjantaina lentää" ja tämä siihen "joojoo" ja ei kuitenkaan tehnyt mitään. Lopulta yritti viedä tavaroitaan minun häkkivarastoon, vaikka oli luvannut myös hommata itselleen varaston jostain. Heitin kaikki kamat roskiin, kuten olin monesti luvannut, uhannut ja sanonut, että näin käy. Tilanne tuli ajankohtaiseksi, kun minulla tuli kiire muuttaa asunnostani pois ja miehen tavarat olivat tiellä. Olisiko teillä vastaavanlaista taustalla, joka ei nyt vitutuksen läpi pääse tietoisuuteen?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:38"]En ole asunnossa enää kirjoilla.. Meidän piti erota mutta päätimme yrittää uudestaan.. Nyt kuitenkin olin menossa asuntoon(rivitalo vuokralla) ja avaimet eivät enään sopineet oveen.. Nainen ei vastaa puheluihin eikä avaa ovea!! Mitä pitää tehdä.. Jäin asunnottomaksi kaiken lisäksi vielä!! Miten saan tavarani takaisin??
[/quote]
Tämän kirjoittaja on nainen. Huono stoori.
[/quote]
Mistä päätteletettähän on nainen?
Ap mitä olet tehnyt nyt asialle?? Kerro meille!! :)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:34"]Rikosilmoitus?
[/quote]
Auttaisiko rikosilmoituksen tekeminen oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:32"]
Vaihtoi asuntoon lukot eikä anna tavaroitani takaisin!!! Ärsyttäää!!!!
[/quote]
soita poliisille, kerro että sun tavarat on siellä. ei voi varastaa tavaroita.
poliisi pakottaa tavalla tai toisella asiaan ratkaisun
Eikös siinä Jimin poliisit sarjassa ollut joskus vastaava, mutta päinvastainen tapaus, että nainen oli heitetty pihalle? Muistaakseni poliisin tulo sai päästämään sisälle.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:32"]Vaihtoi asuntoon lukot eikä anna tavaroitani takaisin!!! Ärsyttäää!!!!
[/quote]Hahaa! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis! Fiksu eksä sulla.