Hoi roskasakki sisareni, millaisia tatuointeja teiltä löytyy?
Eli nyt kaikki tatuoidut "alemman älykkyysluokan naiset" kertokaas millaisia tatuointeja teiltä löytyy, tai linkittäkää vaikka kuvia. Tiedän tämän aiheen olevan palstan punainen vaate, joten en tarvitse tähän keskusteluun kommentteja kuinka tatuoinnit ovat rumia /wt/alemman kansanluokan rahvasta toimintaa.
Kommentit (11)
Pieni fiiniks-lintu löytyy ylälantiolta selkäpuolelta. Otin tatuoinnin toivuttuani vaikeasta masennuksesta merkiksi siitä että olen noussut tuhkasta kuin feeniks tarussa :)
Minulla on kyljessä Sindarin kielellä (J.R.R Tolkienin yksi haltiakielistä) kirjoitettu tekstinpätkä, noin 10 lausetta.
Liskoja lapaluussa ja jalassa. Saakeli kun inhoan niitä!! Tyhmä 20 minä joka luulin että elämä päättyy ennen 30 ja että millään ei ole mitään väliä...
Ap, jos sä edustat ylempiä kansankerrostumia, miksi kirjoitat noin huonosti?
selässä keiju, nilkassa sininen ruusu, toisessa kyljessä vauvan jalan kuvat t. nainen 32 v
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:44"]Ap, jos sä edustat ylempiä kansankerrostumia, miksi kirjoitat noin huonosti?
[/quote]
En väittänyt edustavani yhtään mitään?
Aloittaja kokee siis olevansa tatuointi(e)nsa vuoksi roskasakkia? Minä en, joten en kommentoi enempää.
Minulla on harrastukseni mukaan tatuoituna sellon f-aukot selkään sopivaan kohtaan ja söpö lisko, jonka häntä kiertyy varpaan ympärille jalkapöytään. Nainen 36v.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:53"]Aloittaja kokee siis olevansa tatuointi(e)nsa vuoksi roskasakkia? Minä en, joten en kommentoi enempää.
[/quote]
Ei todellakaan. Kannan omia kuviani ylpeydellä enkä arvota ihmisiä eri luokkiin. Aloitus oli olevinaan hauska, koska palstalla vallitseva käsitys on että tatuointi=wt. Sinä et selvästi sitä tiennyt tai huumorintajusi ei ole samalla tasolla kuin minun.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:53"]Aloittaja kokee siis olevansa tatuointi(e)nsa vuoksi roskasakkia? Minä en, joten en kommentoi enempää. [/quote] Ei todellakaan. Kannan omia kuviani ylpeydellä enkä arvota ihmisiä eri luokkiin. Aloitus oli olevinaan hauska, koska palstalla vallitseva käsitys on että tatuointi=wt. Sinä et selvästi sitä tiennyt tai huumorintajusi ei ole samalla tasolla kuin minun.
[/quote]
Nimenomaan kuvistani ylpeänä en todellakaan vaivaudu menemään mukaan näiden alentajien luokitteluun, edes huumorimielellä.
No pakko sanoa että naisella isot tatuoinnit käsivarressa on sairaan törkeitä ja maskuliinisia. Hyi vittu.