Miksi nykyään lähes kaikilla naisilla on tatuonti??
tuntuu että harvinaisempaa nähdä tatuoimaton nainen kuin tatuoitu.
Kommentit (101)
Ihanaa huomata kuinka kauheita tatuoimattomat naiset on :D onneks iteltäni niitä löytyy kolme
En kyllä ikinä huolisi tatuoitua naista. Todella epänaisellista ja trashyä mielestäni.
Mies29
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:07"]En kyllä ikinä huolisi tatuoitua naista. Todella epänaisellista ja trashyä mielestäni.
Mies29
[/quote]
Et sää niitä naisia muutenkaan sais niin ei huolta :)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"]Liikut väleissä piireissä. Mietin, että kaveri- ja ystäväpiiriini ei kuulu yhtään naista, jolla olisi tatuointi. Katsopa siis vähän minkälaisessa porukassa olet..
[/quote]
No pitääkin jättää jatkossa kuljeksimasta äitini kanssa, joka on yläkoulun rehtori. Hänellä kun on tatuointi.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:02"]
Minulla ei ole tatuointia ja tuskin tulee olemaankaan mutta ihmettelen miten jotkut jaksavat kiihtyä toisten tatuoinneista? ja ovatko oikeasti sitä mieltä että ne ovat hyi kauhistus ja wt, vai oavtko menneet massan mukana kun niitä kertakaikkiaan kuuluu kauhistella ja halveksia?
Minulle on aivan sama muiden tatuoinnit tai niiden puutteet. Makuasioita, mutta olen nähnyt kauniita, olen nähnyt rumia (minun silmissäni), samalla tavalla voin mielessäni ihmetellä jonkun pukeutumista tai hiustyyliä. Yleistäminen on typerää.
[/quote]
Mä ainakin mollaan niitä siksi, että mietin aikoinaan hiukan itsekin sellaisen ottamista, mutta oon niin onnellinen, että en ottanut. Pakko nyt vähän kettuilla niille, joilla on, koska osa kuitenkin katuu sitä.
Hienoa, jos on ihmisiä, jotka eivät kadu.
Ehkä eniten ne katuu, jotka ovat ottaneet sen lähinnä ulkonäkösyistä?
[/quote]
Hei. Oikeasti; hanki elämä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:00"]
Tatuoinnilla on yleensä jokin tärkeä viesti tai tarkoitus. Se kulkee ikuisesti ihossa muistuttaen sinua jostakin asiasta. Esimerkiksi kuolleen koiran nimi jne. Minusta se on ainakin hienoa kun vielä vanhana paakkunakin katselen kättäni ja mieleeni tulee muisto jolloin otin tatuoinnin joka muistuttaa minua jostakin tärkeästä asiasta elämässäni.
[/quote]
mä muistan itselle tärkeät asiat ilman tatskaakin
[/quote]
Voi jestamundeera. Miksi ihmiset pitävät valokuvia läheisistään hyllyillä, eivätkö he muista miltä he näyttävät?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:07"]En kyllä ikinä huolisi tatuoitua naista. Todella epänaisellista ja trashyä mielestäni.
Mies29
[/quote]
Ja sepäs onkin todella miehekästä käyttää sanaa "trashy".
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:43"]
Mun tatuoinnilla on ainakin merkitys. Avasin uuden sivun elämässäni ja tatuoin entisestä elämästäni kuvan itseeni muistuttamaan siitä, kuinka vahva oikeasti olinkaan ja että ei pidä antaa periksi. Oon ihan tavallinen nainen. Mulla on pari kissaa, asun kaksiossa, olen töissä pienessä yrityksessä ja saan ihan hyvää palkkaa. Harrastan liikuntaa ja oon valmistunut ammattiin hyvillä papereilla. En luokittelis itseäni mitenkään weeteeksi (infoksi vaan niille jotka aattelee tatuointeja olevan vaan roskaväellä, niin ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa)
[/quote]
Hyvä ammatti yms ei merkitse sitä, etteikö olisi henkisesti wt. Ja se, että on köyhä ja työtön, ei merkitse sitä, että on wt. Henkinen kypsymättömyys ja lapsellisuus on pahempaa, kuin köyhyys. Tatuoinnit ovat yksi merkki juuri tästä henkisesti köyhyydestä ja kypsymättömyydestä
[/quote]
Väärin. Merkki siitä on esimerkiksi juuri tuollainen ajattelutapa.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:01"]Koska se on niin "rohkeaa" piirrättää se tulitikun kokoinen ruusun kuva sinne persaukseen. Tai vielä parempi, niinsanottu lutkaleima, eli tribaalikuvio alaselkään, jota on hyvä esitellä lutkavaatteissa eli persvaon paljastavissa farkuissa ja napapaidassa. Lasten nimet pitää myös kirjoittaa tisseihin, ja tosirohkeat voivat piirrättää jonkun hämähäkinverkonkin naamaansa koristamaan. Ja Tomi Björckillä pitää olla aina ja ehdottomasti lyhythihainen paita, ettei vaan keneltäkään jää koskaan huomaamatta ne koko kädet peittävät piirrustukset. Ja ehkä kaikkein paras oli se yksi tyyppi, joka kulki talvella -30 asteen pakkasissa toppatakin hihat ylös käärittyinä, ettei vaan keltään jää näkemättä hänen hienot uuno turhapuro -tyylin tatskansa.
[/quote]
Vaikutat vähän katkeralta... Eikö äiti anna vielä lupaa hankkia tatskaa vai mistä kiikastaa?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:43"]
Mun tatuoinnilla on ainakin merkitys. Avasin uuden sivun elämässäni ja tatuoin entisestä elämästäni kuvan itseeni muistuttamaan siitä, kuinka vahva oikeasti olinkaan ja että ei pidä antaa periksi. Oon ihan tavallinen nainen. Mulla on pari kissaa, asun kaksiossa, olen töissä pienessä yrityksessä ja saan ihan hyvää palkkaa. Harrastan liikuntaa ja oon valmistunut ammattiin hyvillä papereilla. En luokittelis itseäni mitenkään weeteeksi (infoksi vaan niille jotka aattelee tatuointeja olevan vaan roskaväellä, niin ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa)
[/quote]
Hyvä ammatti yms ei merkitse sitä, etteikö olisi henkisesti wt. Ja se, että on köyhä ja työtön, ei merkitse sitä, että on wt. Henkinen kypsymättömyys ja lapsellisuus on pahempaa, kuin köyhyys. Tatuoinnit ovat yksi merkki juuri tästä henkisesti köyhyydestä ja kypsymättömyydestä
[/quote]
Oho miten wt:ksi mut luokiteltiinkaan, koska mulla on tatuointi, joka kertoo henkisestä köyhyydestä ja kypsymättömyydestä. Osaatko perustella miksi? Koska kävin otattamassa ihooni kuvan joka pysyy siinä hautaan asti? Luuletko etten tiennyt sitä? Enpä tiennytkään, luulin että se on vesitatuointi. Vähän ihmettelinkin kun ei oo vieläkään lähtenyt kulumaan. Jos tapaisit uuden ihmisen, jonka kanssa kävisit pitkän keskustelun ja lopuksi tulisit siihen tulokseen että tässäpä valioyksilö, yhteiskunnan pelastus ja tulevaisuuden toivo. Seuraavaksi näet, kun hän riisuu neuleensa ja käsivarressa on tatuointi. Muuttuisiko mielipide? Olisiko tämä pelastus silmissäsi yhtäkkiä kelvoton ja epäkypsä ihmisroska?
Tatuoinnit herättää yllättävän paljon negatiivisiä mielipiteitä.
Olen itse paljolti, näkyvästi tatuoitu nainen. Omat tatuointini ovat mielestäni hienoja ja taidokkaasti tehtyjä, eivät kliseisiä. En tosin ehkä noudata tietynlaista ulkoista kuvaa siitä, että millaiselta tällainen nainen näyttää. Pidän ulkonäöstäni tarkasti huolta, olen kaunis ja pukeudun tyylikkäästi. Lisäksi mulla on hyvät käytöstavat ja ammatti. Sen enempää kehumatta...
Pidän itse jokseenkin typerinä ja naurettavina tällaisia yksittäisiä, pieniä ja kliseisiä tatuointeja. Ikäisilläni naisilla esiintyy näitä. Lisäksi vanhemmalla sukupolvella on lutkaleimoja ja kiinalaisia merkkejä. Todella mauttomia ja naurettavia. Monesti he esittelevät ja tykkäävät keskustella näistä kanssani. Itseäni ei kiinnosta keskustella tatuoinneistani kuin "samalla tasolla" tatuoitujen kanssa, jos heidänkään. Lisäksi peruspirkkojen mielipiteet ei hetkauta suuntaan tai toiseen. Moni heistä on white trash, harmaita lähiömammoja, ahdasmielisiä, yksinkertaisia, massan mukana menijöitä, tyylittömiä, huonokroppaisia (=laiskoja), epäterveellisesti eläviä, huonosti pukeutuvia tai muuten vaan paljon tasottomampia kuin mitä itse olen. Ei ole paljoa tällaisilla ihmisillä arvostella kenenkään ulkonäköä? Kuten niitä tatuointeja. Todella lyhytnäköistä, koska kokonaisuus ratkaisee. Ei vain ne tatuoinnit. On olemassa erilaisia tatuointeja ja eri tavoilla toteutettuja kokonaisuuksia. Myös ulkonäkö kokonaisuudessaan ratkaisee paljon.
Tyylejä on erilaisia. En minäkään pidä kaikista.
Pointti on se, että tasoa on ja voi olla tatuoinneista huolimatta.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt edes korvakoruja, mutta sellaiset on yli 90 %:lla naisväestöstä, sekä monilla miehilläkin nykyään, joten antaa olla. Tatuoinnitkin näyttivät alkuun oudoilta, mutta nyt niihin on jo tottunut ja samanlainen tapa se alkaa olla kuin korvakorutkin. Osa on tosi rumia, mutta olkoot. Ei se haittaa. Jumppaohjaajilla niitä on aika monella ja niitä joutuu katsomaankin. Läpeensä tatuoitua ohjaajaa ei kyllä ole enää kiva katsoa, oli mies tai nainen. Sellaisenkin tunnilla olen joskus käynyt. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että ne reiät ja ihojäljet mitä syntyessä on, tai elämä tuo mukanaan, riittää ja muita en tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:01"]Minulla ei ole eikä kellään mun perheenjäsenellä, esim. siskolla tai miehellä. Ne tutut, joilla on, on kyllä tosi eri ikäisiä, joten ei ole mun mielestä ikäluokkakysymys, toisin kuin se posliinipimppa, joka on selkeesti nuorten juttu. Mutta samoin kuin posliini, tatuointi tai sen puute ei selviä muuta kuin näkemällä ko. henkilö alasti, joten mistäs minä kaikista tutuista tiedän.
[/quote]
Miksi ei voi ottaa kuvaa vain siksi että haluaa jotain kaunista joka on pysyvää?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:34"]
Mulla ei ole, koska en sellaista halua. Ei ole myöskään mitään irtohärpäkkeitä eikä silareita. Täysin luomu siis olen.
[/quote]
"Luomu", mitä nyt vähän meikkiä, eikös vaan?
[/quote]
Meikin saa pestyä pois, tatuointia ei.
[/quote]
Hiustenpidennykset saa pois, samoin tekoripset, geelikynnet yms.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 07:24"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"]
Mulla ei ole, koska en sellaista halua. Ei ole myöskään mitään irtohärpäkkeitä eikä silareita. Täysin luomu siis olen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hiustenpidennykset saa pois, samoin tekoripset, geelikynnet yms.
[/quote]
No saahan sen tatuoinninkin häivytettyä laserilla, vieläpä aika tehokkaastikin tänä päivänä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:07"]
En kyllä ikinä huolisi tatuoitua naista. Todella epänaisellista ja trashyä mielestäni.
Mies29
[/quote]
Ei se mitään, sinä oletkin ihan liian nuori minulle ;)
Ei läheskään kaikilla ole tatuointeja. Se vain on tämän päivän muoti-ilmiö. Yksityisille plastikkakirurkeille on jo aikamoiset jonot, kun halutaan poistaa niitä tyhmyyksissään otettuja kuvua. Poikakaverin nimiä, hääpäivämääriä ym.
Miten sitä sanotaankaan tyhmä pää ja .........
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei muuta sitä, että on tekopyhää ylpeillä olevansa "luomu", jos aamulla peitetään ihon pikkuvirheet ties millä pikasilotteella ja heitetään vähän väriä silmien ympärille ja sitten kampaajalle piilottamaan oma väri. Ei ole luomua se.
Ja jotta pysytään tatuoinneissa, niin tatuoinnin tarkoitus harvemmin on luoda vastaantulijoille illuusio kauneudesta.
[/quote]
Minulta ei löydy tatuointeja, irtotukkaa, läväreitä, hiusväriä, muovikynsiä, tai edes hiusväriä. Meikkiä en käytä, en näe tarpeelliseksi edes puuteria, tai peitevoidetta. Mikään hippi en sentään ole, vain teini-ikäinen hevari. Tykkään vain olla luomu, vaikken mikään puun halaaja olekkaan :)
Täytyyhän näitten av mammojen nyt jotenkin tuntee ittensä vähän ylempi arvosiks ;) tälläsistä ketjuista sen vasta huomaakin...