Miksi nykyään lähes kaikilla naisilla on tatuonti??
tuntuu että harvinaisempaa nähdä tatuoimaton nainen kuin tatuoitu.
Kommentit (101)
Mulla ei ole, koska en sellaista halua. Ei ole myöskään mitään irtohärpäkkeitä eikä silareita. Täysin luomu siis olen.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"]
Mun ystäväpiirissäni ei ole yhdelläkään naisella tatskaa, ei edes pientä. Mulla on laaja ystäväpiiri. Sanoisin että riippuu piireistä missä liikut.
[/quote]Hahaa, olimme kirjoittaneet lähes identtiset viestit samaan aikaan! ;-) t. 6
[/quote]
Mulla on kaulatatuointi! Ai, missäkö piireissä liikun? Opiskelen oikiksessa, käyn duunissa ja siitä voitte päätellä. Ai mitä? Wt meininkiä? En kuullut.
Tatuointi pilaa täydellisesti ulkonäön, niin naisella kuin miehelläkin. Ainahan on olemassa suuri tyhmä massa, jolle saa myytyä mitä tahansa. Mitä heistä tarvitsee välittää? Senkun pilaavat itsensä. Naurettavimpia on ne tekstitatuoinnit.
Mun ystäväpiirissäni ei ole yhdelläkään naisella tatskaa, ei edes pientä. Mulla on laaja ystäväpiiri. Sanoisin että riippuu piireistä missä liikut.
Liikut väleissä piireissä. Mietin, että kaveri- ja ystäväpiiriini ei kuulu yhtään naista, jolla olisi tatuointi. Katsopa siis vähän minkälaisessa porukassa olet..
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:34"]
Mulla ei ole, koska en sellaista halua. Ei ole myöskään mitään irtohärpäkkeitä eikä silareita. Täysin luomu siis olen.
[/quote]
"Luomu", mitä nyt vähän meikkiä, eikös vaan?
Mulla ei ole eikä ole tulemassakaan. En ymmärrä miksi edes pitäisi.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"]
[/quote]Hahaa, olimme kirjoittaneet lähes identtiset viestit samaan aikaan! ;-) t. 6
[/quote]
[/quote]
Meikin saa pestyä pois, tatuointia ei.
Tatskat on TODELLA RUMAT!!!!
Itseään kunnioittava nainen ei tatuoi itseään! Piste.
Liikut väleissä piireissä. Mietin, että kaveri- ja ystäväpiiriini ei kuulu yhtään naista, jolla olisi tatuointi. Katsopa siis vähän minkälaisessa porukassa olet..
[/quote]
Töissäkin on monella, vaikka ihan normaali toimistotyö, joka edellyttää varsin muodollista pukeutumista. En siis sanoisi että riippuu piireistä.
Se on muotia nykyään. Ennen oli vain muotia rokkareiden ja hevareiden piireissä, nyt myös normaalilla tallaajalla
Tällaisissa ketjuissa pistää silmään se että tatuointien arvostelijat puuttuvat tatuoitujen persoonaan ja älykkyyden määrään, samoin kuin esim ateistit solvaavat uskovia - ja kohderyhmän vastaukset ovat lähes sataprosenttisesti ystävällisiä ja asiallisia, samaa ei todellakaan voi sanoa niistä "ihmettelijöistä". Mitähän se kertoo?
Minusta tatuoinnin ottamista näkyvään paikkaan kannattaa harkita todella tarkkaan, varsinkin jos on nuori ihminen. Vaikka tatuointeja nykyään pystytään kai aika hyvin poistamaan niin silti se tatuointi on yleensä "ikuinen". Ja kun ihminen vanhenee niin ajatukset ja mielenkiinnon kohteetkin vaihtuvat. Jos 2-kymppisenä purjehdus on ollut koko elämä niin se ei välttämättä ole sitä enää 4-kymppisenä ja kaulaan otettu purjeveneen kuva saattaa harmittaa.
Työpaikallani eräs kesätyöntekijä (19v) oli ottanut keväällä melko suurikokoisen kukka-aiheisen tatuoinnin heti kaulan alapuolella, rintojen yläpuolelle. Kuva on sen mallinen, että jos käyttää v-aukkoista paitaa niin tatuointi näyttää todella hyvältä. Mutta jos käyttää mitä tahansa muuta kaula-aukkoa niin tatuointi ei näy kokonaan ja se ei näytä hyvältä. Jotenkin tuntuu julmalta, että 19-vuotiaana tekee jo tuollaisen itselleen.
Tatuointien huono puoli (tiedostan kyllä että monen mielestä se on myös se hyvä puoli..) on, että ne ovat "ikuisia". Kannat ihossani asiaa, jonka olet ottanut vaikkapa 15 vuotta sitten. Kovin moni ei kuitenkaan esim. pukeudu samalla tavalla tai meikkaa tai laita hiuksia samalla tavalla kuin 15 vuotta sitten. Muoti vaihtuu ja me siinä mukana, mutta tatuoinnit pysyvät vaikka ne kuinka menisivät muodista...
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:38"]
[/quote]
[/quote]
Meikin saa pestyä pois, tatuointia ei.
[/quote]
Ei muuta sitä, että on tekopyhää ylpeillä olevansa "luomu", jos aamulla peitetään ihon pikkuvirheet ties millä pikasilotteella ja heitetään vähän väriä silmien ympärille ja sitten kampaajalle piilottamaan oma väri. Ei ole luomua se.
Ja jotta pysytään tatuoinneissa, niin tatuoinnin tarkoitus harvemmin on luoda vastaantulijoille illuusio kauneudesta.
^Totta, mä en ainakaan ole tainnut ikinä nähdä kaunista tatuointia ;).
Ne oli muotia monta vuotta. Monella on lävistyksiäkin, ainakin korvissa - eikös se ole pykälää hurjempaa!