Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään lähes kaikilla naisilla on tatuonti??

Vierailija
12.10.2014 |

tuntuu että harvinaisempaa nähdä tatuoimaton nainen kuin tatuoitu. 

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli muotia monta vuotta. Monella on lävistyksiäkin, ainakin korvissa - eikös se ole pykälää hurjempaa!

Vierailija
22/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole, koska en sellaista halua. Ei ole myöskään mitään irtohärpäkkeitä eikä silareita. Täysin luomu siis olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"]

Mun ystäväpiirissäni ei ole yhdelläkään naisella tatskaa, ei edes pientä. Mulla on laaja ystäväpiiri. Sanoisin että riippuu piireistä missä liikut.

[/quote]Hahaa, olimme kirjoittaneet lähes identtiset viestit samaan aikaan! ;-) t. 6
[/quote]

Mulla on kaulatatuointi! Ai, missäkö piireissä liikun? Opiskelen oikiksessa, käyn duunissa ja siitä voitte päätellä. Ai mitä? Wt meininkiä? En kuullut.

Vierailija
24/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun WT tattoo ämmällä.

Vierailija
25/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi pilaa täydellisesti ulkonäön, niin naisella kuin miehelläkin. Ainahan on olemassa suuri tyhmä massa, jolle saa myytyä mitä tahansa. Mitä heistä tarvitsee välittää? Senkun pilaavat itsensä. Naurettavimpia on ne tekstitatuoinnit.

Vierailija
26/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväpiirissäni ei ole yhdelläkään naisella tatskaa, ei edes pientä. Mulla on laaja ystäväpiiri. Sanoisin että riippuu piireistä missä liikut.

Vierailija
27/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut väleissä piireissä. Mietin, että kaveri- ja ystäväpiiriini ei kuulu yhtään naista, jolla olisi tatuointi. Katsopa siis vähän minkälaisessa porukassa olet..

Vierailija
28/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:34"]

Mulla ei ole, koska en sellaista halua. Ei ole myöskään mitään irtohärpäkkeitä eikä silareita. Täysin luomu siis olen.

[/quote]

"Luomu", mitä nyt vähän meikkiä, eikös vaan?

Vierailija
29/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole eikä ole tulemassakaan. En ymmärrä miksi edes pitäisi.

Vierailija
30/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"]

[/quote]Hahaa, olimme kirjoittaneet lähes identtiset viestit samaan aikaan! ;-) t. 6

Vierailija
31/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja voi olla lääkäreillä ja asianajajillakin. Ovatko wt?

Vierailija
32/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Meikin saa pestyä pois, tatuointia ei.

Vierailija
33/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat on TODELLA RUMAT!!!!

Itseään kunnioittava nainen ei tatuoi itseään! Piste.

Vierailija
34/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut väleissä piireissä. Mietin, että kaveri- ja ystäväpiiriini ei kuulu yhtään naista, jolla olisi tatuointi. Katsopa siis vähän minkälaisessa porukassa olet..

[/quote]

Töissäkin on monella, vaikka ihan normaali toimistotyö, joka edellyttää varsin muodollista pukeutumista. En siis sanoisi että riippuu piireistä.

Vierailija
35/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muotia nykyään. Ennen oli vain muotia rokkareiden ja hevareiden piireissä, nyt myös normaalilla tallaajalla

Vierailija
36/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa ketjuissa pistää silmään se että tatuointien arvostelijat puuttuvat tatuoitujen persoonaan ja älykkyyden määrään, samoin kuin esim ateistit solvaavat uskovia - ja kohderyhmän vastaukset ovat lähes sataprosenttisesti ystävällisiä ja asiallisia, samaa ei todellakaan voi sanoa niistä "ihmettelijöistä". Mitähän se kertoo?

Vierailija
37/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tatuoinnin ottamista näkyvään paikkaan kannattaa harkita todella tarkkaan, varsinkin jos on nuori ihminen. Vaikka tatuointeja nykyään pystytään kai aika hyvin poistamaan niin silti se tatuointi on yleensä "ikuinen". Ja kun ihminen vanhenee niin ajatukset ja mielenkiinnon kohteetkin vaihtuvat. Jos 2-kymppisenä purjehdus on ollut koko elämä niin se ei välttämättä ole sitä enää 4-kymppisenä ja kaulaan otettu purjeveneen kuva saattaa harmittaa.

Työpaikallani eräs kesätyöntekijä (19v) oli ottanut keväällä melko suurikokoisen kukka-aiheisen tatuoinnin heti kaulan alapuolella, rintojen yläpuolelle. Kuva on sen mallinen, että jos käyttää v-aukkoista paitaa niin tatuointi näyttää todella hyvältä. Mutta jos käyttää mitä tahansa muuta kaula-aukkoa niin tatuointi ei näy kokonaan ja se ei näytä hyvältä. Jotenkin tuntuu julmalta, että 19-vuotiaana tekee jo tuollaisen itselleen.

Tatuointien huono puoli (tiedostan kyllä että monen mielestä se on myös se hyvä puoli..) on, että ne ovat "ikuisia". Kannat ihossani asiaa, jonka olet ottanut vaikkapa 15 vuotta sitten. Kovin moni ei kuitenkaan esim. pukeudu samalla tavalla tai meikkaa tai laita hiuksia samalla tavalla kuin 15 vuotta sitten. Muoti vaihtuu ja me siinä mukana, mutta tatuoinnit pysyvät vaikka ne kuinka menisivät muodista...

Vierailija
38/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:38"]

[/quote]

[/quote]

Meikin saa pestyä pois, tatuointia ei.

[/quote]

Ei muuta sitä, että on tekopyhää ylpeillä olevansa "luomu", jos aamulla peitetään ihon pikkuvirheet ties millä pikasilotteella ja heitetään vähän väriä silmien ympärille ja sitten kampaajalle piilottamaan oma väri. Ei ole luomua se.

Ja jotta pysytään tatuoinneissa, niin tatuoinnin tarkoitus harvemmin on luoda vastaantulijoille illuusio kauneudesta.

Vierailija
39/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Totta, mä en ainakaan ole tainnut ikinä nähdä kaunista tatuointia ;).

Vierailija
40/101 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kuin entinen osuuskauppias: Ei o, ei tu eikä tilata.