Tekemäsi rikos mistä et ole jäänyt kiinni, Ap aloittaa
Kävellyt punaisiapäin , olen myös ylittänyt tie väärästä kohtaa vaikka suojatie on ollut lähellä.
Kommentit (238)
Oon varastellut työpaikalta kaikenlaista pientä mitä kukaan ei huomaa eikä tunnu firman liikevaihdossa. Mm. korona-aikana oon ottanut työpaikalta maskit myös vapaa-ajan käyttöön Oon muutaman kerran löytänyt 50€ ja pitänyt ne vaikka lain mukaan yli 20€ pitäisi viedä löytötavaratoimistoon.
Olen kävellyt punaisia päin.
Olen muutaman kerran kokeillut laittomia päihteitä.
Varastin vahingossa 1,5 litran Pepsi Maxin lähimarketista. Esikoinen oli vauva ja vaunuissa mukana kaupassa, ja nostelin kaikki muut ostokset kädessäni olevaan ostoskoriin, mutta painavan limsapullon asetin vaunujen alaosan koriin. Siellä se matkusti kotiin asti. En vaan muistanut enkä huomannut sitä kassalla. En jaksanut edes yrittää korjata mokaani - aika pieni se rahallisesti kuitenkin oli.
En koskaan maksanut tv-lupaa silloin kun tarkastajat vielä kiersi ovelta ovelle. Oli muuten hauskaa aikaa kun naapurit luimuili toisiaan, ethän sä vaan ole...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissa ajaminen, huumeiden kokeilu, murtautuminen.
Googletin murtautumisen, sitä ei rikoslaissa sellaisenaan näköjään ole.
Minun rikos olisi tuomittu ilmeisesti "vahingontekona", koska en murtautuessani aikonut varastaa mitään, enkä varastanutkaan.t. lainatun kommentin kirjottaja
Varkauden yrityksestä olisi syytetty, jos olisit jääny.[/quote
Siis jääny kiinni.
sama
Vierailija kirjoitti:
Olen tuonut vahingossa huumausaineeksi laskettavia substansseja ja laittomaksi lasketun aseen Suomeen.
Jälkimmäinen ei tosin vahinko ollut ihan, eli tiesin sen matkatavaroissa olevan. Sen laittomuus selvisi vasta myöhemmin. Tapahtuneista on enemmän kuin 20 vuotta aikaa.
Minäkin olen vahingossa tuonut huumeita Suomeen. Kaverit Espanjassa polttelivat hasista ja mä sain säilyttää sitä koska en itse polttanut (allergikko) ja koska sanoivat että ulkomaalaisena en joudu hankaluuksiin poliisin kanssa. Kuljetin sitä olkalaukun vuorin sisällä. Suomeen palattuani löysin laukusta pari ihan hyvän kokoista palasta. Heitin ne roskiin koska en tosiaan itse tarvinnut. Mun matkalaukku oli pengottu, (varmaan koira vaatteisiin tarttuneen hajun perusteella merkannut) mutta käsimatkatavaroitani eivät hoksanneet tutkia. Menivät läpivalaisustakin.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan maksanut tv-lupaa silloin kun tarkastajat vielä kiersi ovelta ovelle. Oli muuten hauskaa aikaa kun naapurit luimuili toisiaan, ethän sä vaan ole...?
Haha, hei mullakin tämä. Olisikos minulla ollut pari vuotta televisio, kun oli vielä voimassa. Kävikö niitä tarkastajia oikeasti muka koskaan? En tiedä ketään, jolla olisi käynyt enkä lapsuudestakaan muista että meillä olisi ikinä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuonut vahingossa huumausaineeksi laskettavia substansseja ja laittomaksi lasketun aseen Suomeen.
Jälkimmäinen ei tosin vahinko ollut ihan, eli tiesin sen matkatavaroissa olevan. Sen laittomuus selvisi vasta myöhemmin. Tapahtuneista on enemmän kuin 20 vuotta aikaa.
Minäkin olen vahingossa tuonut huumeita Suomeen. Kaverit Espanjassa polttelivat hasista ja mä sain säilyttää sitä koska en itse polttanut (allergikko) ja koska sanoivat että ulkomaalaisena en joudu hankaluuksiin poliisin kanssa. Kuljetin sitä olkalaukun vuorin sisällä. Suomeen palattuani löysin laukusta pari ihan hyvän kokoista palasta. Heitin ne roskiin koska en tosiaan itse tarvinnut. Mun matkalaukku oli pengottu, (varmaan koira vaatteisiin tarttuneen hajun perusteella merkannut) mutta käsimatkatavaroitani eivät hoksanneet tutkia. Menivät läpivalaisustakin.
Aika riskin kyllä teit ja kaverit sulle todella kus*set ja nimenomaan koska et itse polttanut. Ulkomaalaisena ei joudu vaikeuksiin? Lentokentällä ja ulkomailla, jossa huumeet ovat laittomia ei ikinä kannata sekaantua niihin.
Välittänyt täysi-ikäisenä alkoholia alaikäisille kavereilleni.
Väärensin vanhempani allekirjoituksen koulukuvaa varten ala-asteella kun unohdin viedä sen lapun kotiin. Muuten olisi jäänyt koko kuva välistä. Tosin kerroin asiasta ja ei olleet vihaisia, ihan tyytyväisiä että pääsin kuvaan.
Punaisia päin kävely kun ei ole autoja missään.
Kerran heitin roskan maahan mutta kävin sit hakemassa myöhemmin päivällä kun tuli huono omatunto.
Jazz tupakkaa on tullut myös polteltua hyvässä seurasssa mutta sitä nyt tekee kaikki ketä tunnen muutenkin, en tiedä miksi on vielä laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Kai te tiedätte, että jokaisen henkilöllisyys on selvitettävissä varsin helposti?
Kai tiedät että voin myös valehdella kaiken mitä tänne kirjoitan? Oikeasti olen niin nössö etten tekisi mitään väärää ikinä mutta haluan vaikuttaa kovikselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika riskin kyllä teit ja kaverit sulle todella kus*set ja nimenomaan koska et itse polttanut. Ulkomaalaisena ei joudu vaikeuksiin? Lentokentällä ja ulkomailla, jossa huumeet ovat laittomia ei ikinä kannata sekaantua niihin.
En mä lentokentällä niihin sekaantunut, olivat unohtuneet. Eivät kai ne muutkaan olisi antaneet huumeitaan mun matkaani. Ja luuletko etten nyt tajua että kusettivat sillä etten joudu poliisin kanssa hankaluuksiin? Ikää oli tuolloin 20.
Olisin varmaan saanut sakon ja merkinnän huumausaineen käyttörikoksesta, ja sekin olisi kauan sitten vanhentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, hei mullakin tämä. Olisikos minulla ollut pari vuotta televisio, kun oli vielä voimassa. Kävikö niitä tarkastajia oikeasti muka koskaan? En tiedä ketään, jolla olisi käynyt enkä lapsuudestakaan muista että meillä olisi ikinä käynyt.
Mulla kävi joskus vuonna 1998 kun asuin opiskelijayksiössä Kalliossa. En normaalisti ikinä avannut ovea kellekään jollen tiennyt että ystävä oli juuri tulossa, juuri siksi etten avaisi sitä lupatarkastajalle. Sinä päivänä meillä oli kuitenkin joku ikkunalautojen korjausremppa ja remppamiehet kulkivat asunnosta toiseen, olin avannut heille jo kahdesti oven ja ajattelin kolmannenkin ovikellon rimpautuksen meinaavan että he ovat ovella.
No siellähän oli tv-lupatarkastaja, joka näki telkkarini heti olkani yli ovelta (asuin pienessä yksiössä). Piti kertoa koska on telkkarin hankkinut, koska tarkastusmaksun lisäksi piti vielä maksaa sitä tv-lupaa takautuvasti. Sanoin, että kaksi viikkoa sitten hankin telkkarin, vähän näytti tarkastaja epäilevältä mutta vaikeapa sitä olisi ollut todistaa että telkkari oli ollut mulla jo pari vuotta, siitä asti kun muutin omilleni.
Opiskelijabudjetissa ketutti kyllä se tarkastusmaksu, olisiko ollut jotain sadan euron luokkaa nykyrahassa.
Elokuva Wild River siinä yx mies tunnustaa mitä teki yhdessä kavereiden kanssa . YLE Areena .
Olen ottanut kahvia ravintolassa ruokailun yhteydessä maksamatta siitä.
Sain kerran potilaaltani influenssan, kun en tajunnut suojautua kiireisessä päivystyksessä kunnolla. Hänellä oli siis ihan testatusti se, B-influenssa kuulemma. Olin kyllä rokottautunut mutta sinä vuonna rokotuksen valinta oli mennyt pieleen eikä se kattanut beetä. Olin viikonloppuna poikaystävällä käymässä, kun kuume ja "keuhkokipu" alkoivat. Olin tiistaihin asti omalla ilmoituksella töistä pois ja podin poikaystävän sohvalla, mutta sitten piti lähteä saikkulappua hakemaan omasta terveyskeskuksesta. Ei ollut vielä korona-aika, mutta mietin silti aika paljon, miten kehtaan mennä mihinkään influenssassa. Taksia en oikein raaskinut tilata ja lisäksi olisin aika todennäköisesti tartuttanut kuskin, joten päädyin bussiin. Bussissa edessäni sattui istumaan kaksi nuorta naista juttelemassa, ja yllättäen kuulin toisen heistä sanovan lauseen: "Ihan kuin HUS omistaisi meidän kehon". Aloin ihmeissäni salakuunnella heitä, ja tajusin heidän olevan hoitsuja, jotka kieltäytyvät influenssapiikistä. En voinut vastustaa kiusausta, vaan aloin yskiä heitä kohti peittämättä suutani. Toivottavasti tuli paha tauti. Oletan tuon olleen oikeasti laitonta.
Pahoinpitely. Hakkasin koulukiusaajani.
Taisin ottaa mummun rahapussista muutaman 5 tai 1 pennisen . Jotain 7-8 vuotiaana . Isän visky pullosta lähti osa minkä vedellä jatkettu ja sen ruokaan tuli laitettua väkevää pippuria salaa . Koulukavereiden kanssa juotiin omena viiniä. Kaupungilla . Mitään väärää oikeestaan ole tehty.
Ajan säännöllisesti yli 200 kmh
Varkauden yrityksestä olisi syytetty, jos olisit jääny.