Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluavat vain rikkaan elättäjän

Vierailija
12.10.2014 |

Mennään naimisiin ja ei avioehtoa. Muuten "mies on pihi". Pitää olla miehellä rahaa jotta akan ei tarvitse käydä töissä, voi vaan shoppailla ja elää miehen siivellä. Tunteet ei ole koskaan mukana. Seksiä harrastetaan koska mies haluaa. Muuten ei tipu enää rahaa shoppailuun ja muuhun turhanpäiväiseen.

Minkälainen mies tahansa kelpaa kunhan saldoa löytyy tarpeeksi tililtä. Ja sitten sanotaan että miehet ovat tunteettomia. Ei helv****! Kullankaivajat ne vasta huoria ovatkin.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse elättäjää, mutta en myöskään elätettävää. Pienituloiset miehet eivät kiinnosta, koska tienaan itse kohtuullisen hyvin.

Vierailija
22/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:24"]

Ei aivan pidä paikkaansa, mutta osittain kyllä. Eivät kai naiset kielläkään sitä, että miehen kyky hankkia toimeentuloa on yksi keskeinen kriteeri valinnalle. Joka tämän kiistää, ei ole tarkkaan miettinyt omia motiivejaan. Kaikkiin tämä ei kuitenkaan päde. Sitten tietysti varakas nainen on vapaa miehen resursseista ja ilmeisesti tekee pariutumispäätöksensä muilla perusteilla.

[/quote]

"Miehen kyky hankkia toimeentuloa" tarkoittaa useimmille naisille sitä, ettei mies ole pummi ja sossun vakiokasvo. Sehän on ihan loogista, kyllähän useimmat ihmiset haluavat tasavertaisen kumppanin. En huolisi pummia mistään hinnasta, kunhan mies käy töissä tai hakee oikeasti töitä on riittävä taso "toimeentulon hankkimiselle." t. hyvätuloinen nainen, ei-niin-hyvätuloisen miehen puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivan pidä paikkaansa, mutta osittain kyllä. Eivät kai naiset kielläkään sitä, että miehen kyky hankkia toimeentuloa on yksi keskeinen kriteeri valinnalle. Joka tämän kiistää, ei ole tarkkaan miettinyt omia motiivejaan. Kaikkiin tämä ei kuitenkaan päde. Sitten tietysti varakas nainen on vapaa miehen resursseista ja ilmeisesti tekee pariutumispäätöksensä muilla perusteilla.

[/quote]

Minä en tunne ketään joka olisi miettinyt miehen varakkuutta tms. rakastuessaan. Kyllä sitä on joko oltu molemmat nuoria ja persaukisia tai sitten vaan rakastuttu johonkin renttuun, erottu siitä ja etsitty joku kunnon mies joka ei ryyppää ja petä ja joka tykkää lapsista, niitä ominaisuuksia ei saa rahalla.

Vierailija
24/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi mukavaa, jos mies olisi yhtä antelias kuin minäkin. Saituus on ikävää ja nihkeää.

Seksistä pidän. Kaikki miehet eivät valitettavasti pidä.

Avioehto on mielestäni ainoa järkevä ratkaisu.

Kirjoittajalla taitaa olla huono hetki/päivä/viikko/vuosi.

Vierailija
25/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:27"]

No itse ainakin haluan kivan miehen, jolla on huumorintajua, älyä ja luotettavuus kunnossa. Lisäksi pitäisi olla sitä kemiaa, jota ei vaan kaikkkien välille synny oli rahaa tai ei. Miehen ei tarvitse olla rikas, mutta sen verran omillaan toimeentuleva, etten minä joudu hänen elättäjäkseen, kuten hänkään ei minun.

Mutta mulla onkin aivot.

AP:n kannattaa keskittyä seuraavaksi sellaisiin naisiin joilla on pääpuoli kunnossa (muutenkin kuin hiuslisäkkein), tällaisen naisen iskeminen on tietysti huomattavasti vaikeampaa kuin tyhjäpäisen bimbon. Aloitus kertoo lähinnä miehen huonosta statuksesta parisuhdemarkkinoilla.

[/quote]

Luuletko muka että ap:n aloituksen tason perusteella bimbot huolisivat hänet? Bimbot ovat usein seuramiesten perässä, ap:n juttujen perusteella hän ei todellakaan saisi edes bimboa

Vierailija
26/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja myönnän aloittajan olevan oikeassa. Nain mieheni pelkästään jättimäisen omaisuuden ja tulojen takia. Nyt voin elää prinsessan elämää ja tehdä kaikkea sellaista mitä luuserit eivät voi. Uskallan väittää olevani onnellisempi kuin te typerät keskinkertaiset lissut.

Vierailija
27/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun alapeukut ja vastaukset odotettua tasoa, loisimisen puolustelua ja "lassukan"-hokemista miesvihakiimassa.

En muuten ole tehnyt aloitusta, harmittaako mammoja , että moni mies ajattellee samalla tavalla kanssani?

Se alkuperäinen PV-mies

[/quote]

No kerro nyt miksi ihmeessä moni nainen sitten tekee raskasta vuorotyötä esim. hoitoalalla? Kun kerran kotona on varakas mies jonka siivellä voisi elellä kotirouvana. Miksi nää naiset raahaa lapsensa hoitoon ja menee töihin? Ja turha sanoa, että noin tekee vain pieni osa naisista. Suurin osa naisista käy töissä, Suomi on naisten työllisyyden suhteen kärkimaita maailmassa. Suomessa on harvinaista olla kotirouva ja elää miehen siivellä. Täällä nainen käy töissä ja elättää perhettään siinä kuin mieskin. Eikä tämä tosiasia muutu sun jankkaamisella muuksi.

Vierailija
28/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka haukutaan naiset kun ne rakastuu rahattomiin renttuihin mutta sekään ei kelpaa jos haluaa miehen joka käy töissä? Mikä teille kelpaa? Ai niin, pitäs huolia joku varhaiseläkkeellä oleva moniongelmainen reppana tai muuten on lompakolla loisiva horo.

Vierailija
29/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olishan se kiva. Toivottavasti se mies olis sitten tosi paljon töissä. Sitten sillä olis niin huono omatunto siitä, ettei ehdi viettää mun kanssa aikaa ja antais käyttää vapaasti luottokorttiaan...

Mä voisin tehdä omia juttuja ja tavata ystäviä kaiket päivät.

Vierailija
30/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:32"]

Olen nainen ja myönnän aloittajan olevan oikeassa. Nain mieheni pelkästään jättimäisen omaisuuden ja tulojen takia. Nyt voin elää prinsessan elämää ja tehdä kaikkea sellaista mitä luuserit eivät voi. Uskallan väittää olevani onnellisempi kuin te typerät keskinkertaiset lissut.

[/quote]

Sarkasmi ei valitettavasti asu av:lla

Vierailija
31/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:36"]

Eka haukutaan naiset kun ne rakastuu rahattomiin renttuihin mutta sekään ei kelpaa jos haluaa miehen joka käy töissä? Mikä teille kelpaa? Ai niin, pitäs huolia joku varhaiseläkkeellä oleva moniongelmainen reppana tai muuten on lompakolla loisiva horo.

[/quote]

Amen! :D

Vierailija
32/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:36"]

Joo, olishan se kiva. Toivottavasti se mies olis sitten tosi paljon töissä. Sitten sillä olis niin huono omatunto siitä, ettei ehdi viettää mun kanssa aikaa ja antais käyttää vapaasti luottokorttiaan...

Mä voisin tehdä omia juttuja ja tavata ystäviä kaiket päivät.

[/quote]

En tunne enkä tiedä yhtään tälläistä naista.. Miehiä toki :(

Vierailija
33/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo sitä, milloin aloittaja muuttaa "keskustelunsa" suunnan sanomalla että naiset ovat tyhmiä kun kaikilla vankilakundeillakin on naiset mutta hänellä (unelmamiehellä) ei. Se kommentti tulee yleensä näillä main. :D

Vierailija
34/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mielellään tuo rikas mies tulee valmiiseen ruokapöytään, kulkee puhtaissa vaatteissa jotka pesen ja ottaa iltaisin vielä vastaan antamani suihinoton. Käyn kyllä töissä, mutta palkkani on niin pieni, että joudun välillä käymään ukon tilillä :\

Ei meillä avioehtoa ole, ei olla edes naimisissa, vaikka yhdessä ollaan oltu jo 19 vuotta. Voishan tuo minut omasta talostaan ulos heittää, mutta kuka sitä sitten passais? Ehkä se on vaan rakkautta jota meillä on, ken tietää? :)

Vierailija
35/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä menin naimisiin mun miehen kanssa kun sillä on enemmän velkaa kuin omaisuutta (mikä ei ole vaikeaa kun omaisuutta ei juuri ole). Ja sit vielä annan sille melkeen joka päivä! Miksen mä tajunnut että tästä vois saada rahaakin!! Missä niitä rikkaita miehiä kuhisee?

Vierailija
36/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen tosiasiassa haluaa olla miehen omaisuutta... Sitähän se tarkoittasin, toinen voisi hallita rahalla. Inhottavaa, tykkään kun omalla on suurinpiirtein samanlaiset tulot.Sais olla enemmänkin, molemmilla.

Kai se loisiva pitkäaikaistyötön olis kuitenkin pahempi, jos pitäis valita :D

Vierailija
37/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:36"]Eka haukutaan naiset kun ne rakastuu rahattomiin renttuihin mutta sekään ei kelpaa jos haluaa miehen joka käy töissä? Mikä teille kelpaa? Ai niin, pitäs huolia joku varhaiseläkkeellä oleva moniongelmainen reppana tai muuten on lompakolla loisiva horo.
[/quote]

Mun mies on rahaton kokopäiväduunari paskapalakalla, kelpaako?

Vierailija
38/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:40"]

Miksi helvetissä menin naimisiin mun miehen kanssa kun sillä on enemmän velkaa kuin omaisuutta (mikä ei ole vaikeaa kun omaisuutta ei juuri ole). Ja sit vielä annan sille melkeen joka päivä! Miksen mä tajunnut että tästä vois saada rahaakin!! Missä niitä rikkaita miehiä kuhisee?

[/quote]

Seksiä parisuhteessa!?!?! Ei pidä paikkaansa, olet valehteleva horatsu sillä kaikkihan tietävät että naiset levittelevät jalkojaan vain rikkaille komeille kusipäille eikä kunnon miehet saa mitään!! t. vulvamies

Vierailija
39/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:35"]

Ketjun alapeukut ja vastaukset odotettua tasoa, loisimisen puolustelua ja "lassukan"-hokemista miesvihakiimassa.

En muuten ole tehnyt aloitusta, harmittaako mammoja , että moni mies ajattellee samalla tavalla kanssani?

Se alkuperäinen PV-mies

[/quote]

No kerro nyt miksi ihmeessä moni nainen sitten tekee raskasta vuorotyötä esim. hoitoalalla? Kun kerran kotona on varakas mies jonka siivellä voisi elellä kotirouvana. Miksi nää naiset raahaa lapsensa hoitoon ja menee töihin? Ja turha sanoa, että noin tekee vain pieni osa naisista. Suurin osa naisista käy töissä, Suomi on naisten työllisyyden suhteen kärkimaita maailmassa. Suomessa on harvinaista olla kotirouva ja elää miehen siivellä. Täällä nainen käy töissä ja elättää perhettään siinä kuin mieskin. Eikä tämä tosiasia muutu sun jankkaamisella muuksi.

[/quote]

Miksi palstalla on jatkuvasti keskusteluja siitä, kuinka miehen tulisi olla jatkuvasti ostamassa lahjoja,

ja maksamassa kaikki jo ensitreffeistä alkaen ? Rusinat-pullasta tasa-arvo.

Vierailija
40/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:40"]

[/quote]

Seksiä parisuhteessa!?!?! Ei pidä paikkaansa, olet valehteleva horatsu sillä kaikkihan tietävät että naiset levittelevät jalkojaan vain rikkaille komeille kusipäille eikä kunnon miehet saa mitään!! t. vulvamies

[/quote]

Toisen jo legendaarisen määritelmän saavuttaneen maineen väärinkäyttö ei ole kovinkaan fiksua.

En ole koskaan edes allekirjoittanut tuolla tavalla provojani, enkä käytä alatyylistä kieltä kuin sinä.

Se alkuperäinen PV

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän