Olisi niin kiva löytää naisihminen, joka tykkää myös liikunnasta ja kuntoilusta
Voisimme pyöräillä yhdessä, harrastaa vaellusta Lapissa, päivittäiset juoksulenkit, salitreenit jne.
Nyt käyn työpaikan kuntosalilla, mutta kun kävin Fressissä, niin kyllä siellä näkyi useinkin treenaavia pariskuntia.
Olisi se liikunta yhteinen juttu. Ei siitä jutusta tulisi mitään, jos jompikumpi osapuoli vihaisi liikuntaa ja väheksyisi liikuntaharrastusta.
M41
Kommentit (86)
Niin, onhan meitä olemassa. T. N20
Me ollaan tuollainen pariskunta. Kyllä salilla näkee paljon vastaavia. N47 ja M49.
Minusta olisi myös kiva löytää liikunnallinen/urheilullinen mies. Olen itse 55-vuotta ja koko elämäni harrastanut liikuntaa. Minuakin kiehtoisi vaellukset Alpeilla, Lapissa. Minua kiehtoo kaikenlainen urheilu ja tekeminen. Rakastan matkailua ja elämyksiä.
Mä olen liikunnallinen mutta en usko että pysyisi sun perässä jos joka päivä on pakko olla salilla ja lenkillä ja vielä samoilemassa.
Toivottavasti löydät kuitenkin etsimäsi, niitäkin ihmisiä on.
Miksi vapaa-ajalla pitää harrastaa koko ajan liikuntaa? Kuulostaa pakkomielteiseltä. On niin paljon muutakin mukavaa tekemistä. Esitykset, näyttelyt, ruoanlaitto, leipominen, lukeminen jne.
Tuota kutsutaan "koiraksi". Niin joo fressiin sitä ei saa kyllä viedä.
Olisiko sinusta kiva kun olisi panopillu siinä vieressä, jolle voisit päteä ja näyttää kuinka isot lihakset sinulla on, ja kaikki muutkin näkisivät että sinulla on panopillu.
Minäkin mielelläni voittaisin lotossa.
Katsotaan kumpi onnistuu ekana.
Toisessa ketjussa just sanottiin, että parilla ei tarvitse olla yhteisiä harrastuksia eikä aikaa tarvitse viettää yhdessä. Sitä varten on kuulemma kaverit.
Aijaa. Eiköhän se ole aika helppoa löytää liikunnallinen nainen? Tuntuu menevän just toisin päin, ettei miehiä meinaa milllään saada liikuntaharrastuksiin.
Löydetyksi tulemista odotellessa tämä liikunnallinen ja kuntoileva naisihminen lähtee nyt lenkille. Hymyile, jos vastaan juokset😊
N48
Miksi vapaa-ajalla ei voi ottaa liikuntaa harrastukseksi, vaan yrittää pakottaa muita muuttamaan omia harrastuksiaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vapaa-ajalla pitää harrastaa koko ajan liikuntaa? Kuulostaa pakkomielteiseltä. On niin paljon muutakin mukavaa tekemistä. Esitykset, näyttelyt, ruoanlaitto, leipominen, lukeminen jne.
Jos en harrastaisi lähes päivittäin liikuntaa, en varmasti pystyisi työkykyisenä. Liikunta on lääkkeetön keino hallita stressiä, unettomuutta ja auttaa pitämään paikat kunnossa, kun työ on pitkälti istumatyötä. Leipominen ja lukeminen eivät tähän valitettavasti auta yhtä tehokkaasti. Liikunnan ei tarvitse olla raskasta päivittäin, ihan vain joku muutaman kilometrin reipas kävely riittää.
Vierailija kirjoitti:
Joitain kiinnostaa pelkkä liikunta. Tinderissä tuli paljon vastaan miehiä, joiden profiili ja kaikki kuvat olivat pelkkää liikuntaa ja urheilua, treenivaatteita, lenkkareita, lihaksia.
No et sä sitä täältä löydä. Salille mars tai harrastamaan muuta liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi myös kiva löytää liikunnallinen/urheilullinen mies. Olen itse 55-vuotta ja koko elämäni harrastanut liikuntaa. Minuakin kiehtoisi vaellukset Alpeilla, Lapissa. Minua kiehtoo kaikenlainen urheilu ja tekeminen. Rakastan matkailua ja elämyksiä.
Hei ap, ota tällainen maho. Innokkaasti lähtee koiraksesi ja panopilluksesi pusikkoon rämpimään ja salille edustamaan. Ei edes häpeä.
Viesteistäsi päätellen suosittelen lääkitystä
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa just sanottiin, että parilla ei tarvitse olla yhteisiä harrastuksia eikä aikaa tarvitse viettää yhdessä. Sitä varten on kuulemma kaverit.
Niin, nämä molemmat "totuudet" voivat päteä samaan aikaan. Kas kun olemme yksilöitä. Itse pidän ihan hyvänä sitä, että ne, joiden elämä on pelkkää liikuntaa, etsivät kaltaisiaan. Ja en ole itse siis sellainen - minua kiinnostaa enemmän muut asiat ja liikunta on vain yksi osa elämää, ei edes niiden tärkeiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitain kiinnostaa pelkkä liikunta. Tinderissä tuli paljon vastaan miehiä, joiden profiili ja kaikki kuvat olivat pelkkää liikuntaa ja urheilua, treenivaatteita, lenkkareita, lihaksia.
Ei se ehkä ihan niinkään ole. Luen paljon ja käyn katsomassa taidetta joskus, mutta en vain osaa laskea näitä harrastuksiksi. Kitaraa soitan niin huonosti, ette kehtaa sitä harrastukseksi sanoa.
Ehkä kannattaa pitää silmät auki siellä harrastuksissa? Liikunnallisuuttakin kun on monenlaista. Puolisoni kanssa löysimme toisemme golf-kentältä ja pelataan yhdessä myös tennistä ja käydään kuntosalilla. Kaikkea tätä tehdään myös omien kavereiden kanssa, ja joskus toisten pariskuntien kanssa. Mutta esim. juoksulenkillä puolisoni saa käydä ihan itsekseen, mä en tykkää sellaisesta ollenkaan.
"Naisihminen" turpaan sulle pitäisi antaa aluksi,jatkoa voisi ajatella sen naisen löytämiseen jos käytöksesi muuttuu.
Kaikkihan se kiva ois. Kaikkea ei vaan voi saada.
M73