Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluavat vain rikkaan elättäjän

Vierailija
12.10.2014 |

Mennään naimisiin ja ei avioehtoa. Muuten "mies on pihi". Pitää olla miehellä rahaa jotta akan ei tarvitse käydä töissä, voi vaan shoppailla ja elää miehen siivellä. Tunteet ei ole koskaan mukana. Seksiä harrastetaan koska mies haluaa. Muuten ei tipu enää rahaa shoppailuun ja muuhun turhanpäiväiseen.

Minkälainen mies tahansa kelpaa kunhan saldoa löytyy tarpeeksi tililtä. Ja sitten sanotaan että miehet ovat tunteettomia. Ei helv****! Kullankaivajat ne vasta huoria ovatkin.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:40"]

Miksi helvetissä menin naimisiin mun miehen kanssa kun sillä on enemmän velkaa kuin omaisuutta (mikä ei ole vaikeaa kun omaisuutta ei juuri ole). Ja sit vielä annan sille melkeen joka päivä! Miksen mä tajunnut että tästä vois saada rahaakin!! Missä niitä rikkaita miehiä kuhisee?

[/quote]

Seksiä parisuhteessa!?!?! Ei pidä paikkaansa, olet valehteleva horatsu sillä kaikkihan tietävät että naiset levittelevät jalkojaan vain rikkaille komeille kusipäille eikä kunnon miehet saa mitään!! t. vulvamies

[/quote]

Toisen jo legendaarisen määritelmän saavuttaneen maineen väärinkäyttö ei ole kovinkaan fiksua.

En ole koskaan edes allekirjoittanut tuolla tavalla provojani, enkä käytä alatyylistä kieltä kuin sinä.

Se alkuperäinen PV

[/quote]

Et kai ihan oikeasti luullut että olin tosissani, et voi olla niin hidas? :DD ja juu, alatyylisyys ei ole lainkaan sinua, sehän täällä on huomattu.

Ps. eikö ole hauskaa kun tietylle anonyymille on annettu lempinimi "vulvamies" ja tunnistat puhuttavan sinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:24"]

Ketjun alapeukut ja vastaukset odotettua tasoa, loisimisen puolustelua ja "lassukan"-hokemista miesvihakiimassa.

En muuten ole tehnyt aloitusta, harmittaako mammoja , että moni mies ajattellee samalla tavalla kanssani?

Se alkuperäinen PV-mies

[/quote]

No kerro nyt miksi ihmeessä moni nainen sitten tekee raskasta vuorotyötä esim. hoitoalalla? Kun kerran kotona on varakas mies jonka siivellä voisi elellä kotirouvana. Miksi nää naiset raahaa lapsensa hoitoon ja menee töihin? Ja turha sanoa, että noin tekee vain pieni osa naisista. Suurin osa naisista käy töissä, Suomi on naisten työllisyyden suhteen kärkimaita maailmassa. Suomessa on harvinaista olla kotirouva ja elää miehen siivellä. Täällä nainen käy töissä ja elättää perhettään siinä kuin mieskin. Eikä tämä tosiasia muutu sun jankkaamisella muuksi.

[/quote]

Miksi palstalla on jatkuvasti keskusteluja siitä, kuinka miehen tulisi olla jatkuvasti ostamassa lahjoja,

ja maksamassa kaikki jo ensitreffeistä alkaen ? Rusinat-pullasta tasa-arvo.

[/quote]

Av onkin tismalleen sama asia kuin kaikki maailman naiset. Voi sinua, olet hieman vieraantunut elämästä.

Vierailija
44/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun alapeukut ja vastaukset odotettua tasoa, loisimisen puolustelua ja "lassukan"-hokemista miesvihakiimassa.

En muuten ole tehnyt aloitusta, harmittaako mammoja , että moni mies ajattellee samalla tavalla kanssani?

Se alkuperäinen PV-mies

[/quote]

No kerro nyt miksi ihmeessä moni nainen sitten tekee raskasta vuorotyötä esim. hoitoalalla? Kun kerran kotona on varakas mies jonka siivellä voisi elellä kotirouvana. Miksi nää naiset raahaa lapsensa hoitoon ja menee töihin? Ja turha sanoa, että noin tekee vain pieni osa naisista. Suurin osa naisista käy töissä, Suomi on naisten työllisyyden suhteen kärkimaita maailmassa. Suomessa on harvinaista olla kotirouva ja elää miehen siivellä. Täällä nainen käy töissä ja elättää perhettään siinä kuin mieskin. Eikä tämä tosiasia muutu sun jankkaamisella muuksi.

[/quote]

Miksi palstalla on jatkuvasti keskusteluja siitä, kuinka miehen tulisi olla jatkuvasti ostamassa lahjoja,

[/quote]

Tätä kommenttia mä jo odotin :) Tämähän se todistaa ihan kaiken. Mutta edelleen, miksi se nainen treffiajan jälkeen (saatuaan kaiken mitä haluaa, ilmaiset kahvit ja pizzat) alkaakin maksaa itse omat menonsa. Menee töihin vaikka palkka on huono ja työ raskasta? Miksei se jää makaamaan kotiin ja shoppailemaan miehen rahoilla. 

Vierailija
45/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aloittaja, keksin sulle ensi viikon arkipäivien aloitukset ja voittaja-argumentit valmiiksi, jotta voit käyttää energiasi miesparkojen pelastamiseen sen sijaan että roikut täällä:

Maanantai: Miksi vain naiset valehtelevat? Katsoit telkkarista Beverly Hillsin täydellisiä naisia ja siinä ne kaikki valehtelivat!

Tiistai: Miksi vain naiset lihovat muodottomiksi läskikasoiksi? Todisteeksi kerro nähneesi läski nainen kadulla!

Keskiviikko: Miksi vain ihmisnaaraat ovat lompakon perään? Kerro kuinka tyttökissa ei kysellyt mitään kollin luottotiedista kun he tapasivat pikatreffeillä!

Torstai: Miksi vain ihmisnaaraat ovat tyhmiä? Todisteeksi video, jossa pelaat shakkia sen tyttökissan kanssa ja häviät.

Perjantai: Perjantai pitäisi muuttaa pyhän vulvan päiväksi! Perusteluksi tietenkin se, että naiset vain levittelevät pimperoitaan rahan toivossa eivätkä tee muuta.

Ei kestä kiittää, riennä jo pelastamaan kivat miehet ahdingostaan!

Vierailija
47/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaudun lompakolla loisijaksi:) Valitettavasti olen joutunut jo 27 vuotiaana sairaseläkkeelle, joten en voi tienata läheskään yhtä paljon kuin keskituloinen mieheni. Meillä kaikki talouden tulot menee miehen tilille, josta minä hallinnoin perheen taloutta. Voisin todella lähteä shoppailemaan miehen pankkikortilla koska vain... Tai sitten en, jos mielin pitää perheen ruuassa ja vaatettaa miehen ja lapset. Itsellenikin tarvisin jotakin, mutta kuinkas vastuullinen äiti ja vaimo toimiikaan? Laitan säästöön ja kuljen samoissa paskoissa rytkyissä. Viimeisen päälle crocsit ja leggarit mamma:) Mutta toisin kuin av väittää, mieheni ei käy vieraissa vaan harrastaa seksiä oman homssuisen vaimon kanssa useamman kerran viikossa. Olemme juuri niin huvittava pari julkisilla paikoilla, homssuinen harakka ja komea hyvin puettu mies. Luulen, että olen loisiva pillulla kiristäjä parhaimmillani.

Vierailija
48/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:10"]

Minä ilmoittaudun lompakolla loisijaksi:) Valitettavasti olen joutunut jo 27 vuotiaana sairaseläkkeelle, joten en voi tienata läheskään yhtä paljon kuin keskituloinen mieheni. Meillä kaikki talouden tulot menee miehen tilille, josta minä hallinnoin perheen taloutta. Voisin todella lähteä shoppailemaan miehen pankkikortilla koska vain... Tai sitten en, jos mielin pitää perheen ruuassa ja vaatettaa miehen ja lapset. Itsellenikin tarvisin jotakin, mutta kuinkas vastuullinen äiti ja vaimo toimiikaan? Laitan säästöön ja kuljen samoissa paskoissa rytkyissä. Viimeisen päälle crocsit ja leggarit mamma:) Mutta toisin kuin av väittää, mieheni ei käy vieraissa vaan harrastaa seksiä oman homssuisen vaimon kanssa useamman kerran viikossa. Olemme juuri niin huvittava pari julkisilla paikoilla, homssuinen harakka ja komea hyvin puettu mies. Luulen, että olen loisiva pillulla kiristäjä parhaimmillani.

[/quote]

Jep, ja toisilla meistä nainen käy töissä ja mies opiskelee ja nostaa tukia :) eikä se minun tuloihini pääse valmistuttuaankaan, hyvä jos saa edes alan töitä. Onko mies sitten munalla kiristäjä? :D  Mutta parisuhde kukoistaa! Raha ei ratkaise. :)

Vierailija
49/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivoisit vastaukseksi ap? :) Kun nämä sun ketjut menevät aina samalla tavalla. Kun sut on parilla faktalla lytätty, lähdet pois ja aloitat seuraavana päivänä uuden ketjun. Luulisi että siitä tulee sinulle vain paha mieli, nämä eivät toimi hauskoina provoinakaan.

Vierailija
50/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:01"]

Se alkuperäinen PV-mies

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tätä kommenttia mä jo odotin :) Tämähän se todistaa ihan kaiken. Mutta edelleen, miksi se nainen treffiajan jälkeen (saatuaan kaiken mitä haluaa, ilmaiset kahvit ja pizzat) alkaakin maksaa itse omat menonsa. Menee töihin vaikka palkka on huono ja työ raskasta? Miksei se jää makaamaan kotiin ja shoppailemaan miehen rahoilla. 

[/quote]

Ohitat nätisti taas kysytyn asian?

Vierailija
51/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks sä sit säästyt pahoilta naisilta ap :)

Vierailija
52/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä avautuminen.

Meillä ei ole miehen kanssa avioehtoa. Olen ollut koko avioliiton ajan kotona. Yhteisiä lapsia on. Seksiä on. Tunteita on puolin ja toisin. Mies on varakas, varakkaampi kuin naimisiin mennessä tajusin. Ei meillä tässä mitään ongelmaa käsittääkseni ole.

Ja kyllä vaan. En olisi koskaan voinut avioitua tyhjätasun kanssa. Tai jonkun, joka laskee nallekarkit tasan. Haluan tulla kohdelluksi hyvin. Onneksi olin sen verran nätti ja kohtuullisen älykäs, että oli valinnanvaraakin. Ei tarvinnut ensimmäiseen kosiskelijaan tyytyä.

Mikä tässä nyt on ongelma? Olisiko pitänyt ottaa joku tyhjätasku, jota olisin elättänyt?

Vierailija
53/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:39"]

Aika jännä avautuminen.

Meillä ei ole miehen kanssa avioehtoa. Olen ollut koko avioliiton ajan kotona. Yhteisiä lapsia on. Seksiä on. Tunteita on puolin ja toisin. Mies on varakas, varakkaampi kuin naimisiin mennessä tajusin. Ei meillä tässä mitään ongelmaa käsittääkseni ole.

Ja kyllä vaan. En olisi koskaan voinut avioitua tyhjätasun kanssa. Tai jonkun, joka laskee nallekarkit tasan. Haluan tulla kohdelluksi hyvin. Onneksi olin sen verran nätti ja kohtuullisen älykäs, että oli valinnanvaraakin. Ei tarvinnut ensimmäiseen kosiskelijaan tyytyä.

Mikä tässä nyt on ongelma? Olisiko pitänyt ottaa joku tyhjätasku, jota olisin elättänyt?

[/quote]

Loisiminen on hyvinkohtelua?

Vierailija
54/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten alkaa kysely miksei aloittajan "asiallisiin kysymyksiin" mukamas vastata, vaikka vastauksia on tullut monia, samalla kun hän itse ohittaa kaikki kysymykset.

Same shit, different day.

Vierailija
55/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:40"]

Aika jännä avautuminen.

[/quote]

[/quote]

53, et nyt ymmärtänyt ap:n pointtia. Teillä pitäisi olla eurolleen samat tulot, jotta et olisi loisija ja miehesi olisi onnellinen! Nyt kun hän tienaa enemmän, teillä ei voi olla hyvä suhde! Tai sitten sinun pitäisi elättää miestäsi mutta jos miehelläsi on suuremmat tulot, sinä olet automaattisesti huora. Tästä ei voi keskustella. Raha on ainut asia joka parisuhteessa ratkaisee. Se tämän ketjun pointti on.

Vierailija
56/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä avautuminen.

[/quote]

[/quote]

Ei, kun mulla on valinnanvapaus. Voi miettiä päivän aikaan kehitänkö kroppaani, ajatteluani, parisuhdettamme. On aika ihanaa, kun ei ole pakkoa mihinkään. Ja kyllä vain, en naimisiin mennessä edes ymmärtänyt kuinka hyvä onni minulla oli. Ajatteles nyt: rakkausavioliitto, varakkuutta niin ettei ole pakkoa mihinkään, puoliso joka ei pakota mihinkään - ei kotiin eikä töihin. Hänelle riittää, että olen onnellinen. Jos tämä on sun mielestä loisimista, niin sulla on oileus mielipiteeseesi. Mä en vaihtaisi päivääkään pois ja olen elämässäni onnellinen.

Vierailija
57/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:43"]

Aika jännä avautuminen.

[/quote]

[/quote]

53, et nyt ymmärtänyt ap:n pointtia. Teillä pitäisi olla eurolleen samat tulot, jotta et olisi loisija ja miehesi olisi onnellinen! Nyt kun hän tienaa enemmän, teillä ei voi olla hyvä suhde! Tai sitten sinun pitäisi elättää miestäsi mutta jos miehelläsi on suuremmat tulot, sinä olet automaattisesti huora. Tästä ei voi keskustella. Raha on ainut asia joka parisuhteessa ratkaisee. Se tämän ketjun pointti on.

[/quote]

Uups! Mulla meni ohi. Jos joku nimittelisi mua miehen kuullen huoraksi, niin mies kyllä näyttäisi mistä pesee. Sikälikin on upea mies, että on valmis mua aina puolustamaan. Toi ap taitaa sitten olla joku insinööri, poikamies insinööri. 

Vierailija
58/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ap nähdä sen tilanteen, kun sanot miehelleni että olen hänen tuloillaan loisiva huora. :D

Vierailija
59/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei -mies 29v-, eikö sun pitänyt poistua av:lta? Sun lupaukset on niin nähty :D

Vierailija
60/69 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on näin, että nämä tietyntyyppiset miehet, joita myös lassukoiksi nykyisin osuvasti kutsutaan, samaan aikaan valittavat siitä, että 1) naiset ovat vain rahan perässä, uskomattomia materialisteja ja huoria, sekä siitä, että 2) tavallinen "kunnollinen" työssäkäyvä, siisti, asiansa hoitava mies ei kelpaa, mutta heti jos on väkivaltainen juoppo sosiaalituilla eläjä, ollaan haarat levällään ja tehdään lapset sille.

Toisin sanoen lassukan luonteen omaavat (ts. katkerat naistenvihaajaluuserit) valittavat täysin ristiriitaisista asioista. Eli miten se nyt on, kuuluuko kunnon naisen katsoa, että mies myös hoitaa asiansa ja kykenee elättämään perheensä ja vastuullisesti takaamaan perheen elintason ja lapsille hyvät harrastukset, vai pelkästä äidillisestä myötätunnosta ruveta perheellistymään sen työttömänä syrjäytyneenä kotona kaljoittelevan katkeroituneen lassukan kanssa?

Nimittäin niin tai näin, miehet (joilla ei ole naista tai vaikka olisikin) valittavat naisista joka tapauksessa - tai siis ei "miehet" vaan nimenomaan lassukat, naistenvihaajat, sovinistit. Siis kun näkevät naisen, jolla on varakas mies, eivät ajattele, että tuo on ainakin halunnut taata lapsille hyvät taloudelliset olosuhteet eikä pamahtanut paksuksi ensimmäiselle "henkalle", vaan näkevät rahan perässä kulkevan huoran. Ja kun näkevät naisen, joka Prismassa työntää kärryä jonkun lökäpöksyhampuusin kanssa, ajattelevat, että tuollaisetkin naisille kelpaavat ja mennään tekemään niiden kanssa sosiaalitapauksia, sen sijaan, että ajattelisivat, että mukavaa, tuolle on ainakin kelvannut joku työtönkin kumppaniksi ja lasten isäksi - ei ainakaan rahaa pelkästään arvosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä