Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan liekeissä uuden LV-laukkuni takia!!!

Vierailija
05.09.2021 |

Joka on siis Louis Vuitton Alma BB.

https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/alma-bb-damier-ebene-006420

Kertokaa muutkin ihanista laukuistanne:)

Kommentit (201)

Vierailija
81/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brittiläinen muotiguru Sophie Shohet esittelee Alma BB -laukkuaan.

Kamala tyhjäpäinen ylimeikattu maalipytty sössöttämässä pinnallisia ja typeriä jonninjoutavuuksia.

Hyvä esimerkki brittien mauttomuudesta ja itselleen epäedullisen väsyneen sutturalookin meikkaamisesta.

Ja kuitenkin on yli 300 000 seuraajaa, joo...

Mitä sitten? Peesarit hakevat ja löytävät palvottavat idolinsa. Lemuavin p****kasa houkuttaa perskärpäset.

Miksi käsilaukkuharrastajien skene aiheuttaa tällaista vihaa? Dumataanko auto-, drone- tai vaikka keppihevosharrastajia tällä tavalla?

Vierailija
82/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö antamaan Chanelista vinkkejä? Oletko ostanut käytettynä vai uutena? Mä mietin chanelin ostoa käytettynä, kunhan se menee massalta ohi. Haluaisin mustan caviarin nahkaisena, mutta mietin kokoa. Lähinnä haluaisin mahdutettua sinne päiväreissun tavarat eli juomapullo 0.5l, kännykkä, kukkaro (lähinnä korttipussukka), passi, pari 30l kestokassia taiteltuna ja pieni lääkepussukka. Toki jos pienen sateenvarjon saa myös niin iso plussa. Olen vähän miettinyt maxia tai sen ympäriltä kokoluokkia. Osaatko antaa vinkkejä?

Ostitko tuon Luikkarin monogram -kuviolla vai mustana? Mulla on mustana ja ollut jo muutaman vuoden. Nahka alkaa olemaan aika elänyt ja täytyy varmaan suutarilla käydä teettämässä uudet kantoremmit.. En tykännyt laadusta ja koen, että tuon hintaisella laukulla olisi myös jokin laatutakuu.

Siis älä tosiaankaan mene ostamaan lampaannahkaista, koska se kuluu nurkista. Mun classic flap -Chanel on kokoa medium, eli sinne mahtuvat juuri nuo sun mainitsemat tavarat. Mulla on myös pari muuta kyseisen merkin mallia. Toisessa on top handle ja toisessa olkaremmin lisäksi paksu ketju, josta kantaa. Sun kannattaa katsoa myös muita malleja classic flapin lisäksi, koska niitä saattaa saada edullisemmin. Boy bagia älä osta, sillä se menettää ikävästi muotonsa, kun sen ahtaa täyteen tavaraa:)

Ap

Ah! Kiitos kiitos kiitos! :) olen tosiaan aika töhö välillä noiden laukkujen kanssa ja ne ovat vain käyttötavaraa, joten toki nahan pitää kestää käyttöä. Täytyy katsella myös muita malleja. Siitä olen tarkka, ettei logo loista pitkälle ja saa olla myös täysin näkymätön.

Oletko kokenut hyväksi tuon lisäremmin olkaremmin lisäksi? Mä kannan tosin ihan kädessä usein laukkujani kun en tykkää siitä kun olkaremmi menee tuosta rintojen välistä (korostaa oikein isoja tissejä) tai laittaa remmiä rintojen yläpuolelta. Joten kai tämäkin kysymys on enemmän henkilökohtainen.

Jos vierastat sitä, että kaikki huomaavat sun kantavan mukanasi Chanelin laukkua, niin toimi seuraavasti. Hanki siihen paksut ja lyhyet, laukun metalliosiin liitettävät, lisäketjut. Ne toimivat tosi tyylikkäinä kantokahvoina. Tämä on kätevä tapa myös silloin, jos laukun kantaminen olalla tai crossbodyna tuntuu ikävältä. Chanelilta löytyy tosiaankin myös muita upeita malleja. Mikäli ostat sellaisen, missä sisäosa on yhtä tyhjää tilaa, suosittelen käytettäväksi laukunorganisoijaa. Se suojaa laukun sisäpintaa lialta ja kulumiselta. Tällaisiin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota, koska Chanelin laukuilla on valtavan hyvä jälleenmyyntiarvo. Mun omat olen hankkinut lähinnä Briteistä, jossa olen työskennellyt 21-vuotiaasta lähtien. Jos sulla on vielä jotain lisäkysyttävää, vastaan enemmän kuin mielelläni:)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö antamaan Chanelista vinkkejä? Oletko ostanut käytettynä vai uutena? Mä mietin chanelin ostoa käytettynä, kunhan se menee massalta ohi. Haluaisin mustan caviarin nahkaisena, mutta mietin kokoa. Lähinnä haluaisin mahdutettua sinne päiväreissun tavarat eli juomapullo 0.5l, kännykkä, kukkaro (lähinnä korttipussukka), passi, pari 30l kestokassia taiteltuna ja pieni lääkepussukka. Toki jos pienen sateenvarjon saa myös niin iso plussa. Olen vähän miettinyt maxia tai sen ympäriltä kokoluokkia. Osaatko antaa vinkkejä?

Ostitko tuon Luikkarin monogram -kuviolla vai mustana? Mulla on mustana ja ollut jo muutaman vuoden. Nahka alkaa olemaan aika elänyt ja täytyy varmaan suutarilla käydä teettämässä uudet kantoremmit.. En tykännyt laadusta ja koen, että tuon hintaisella laukulla olisi myös jokin laatutakuu.

Siis älä tosiaankaan mene ostamaan lampaannahkaista, koska se kuluu nurkista. Mun classic flap -Chanel on kokoa medium, eli sinne mahtuvat juuri nuo sun mainitsemat tavarat. Mulla on myös pari muuta kyseisen merkin mallia. Toisessa on top handle ja toisessa olkaremmin lisäksi paksu ketju, josta kantaa. Sun kannattaa katsoa myös muita malleja classic flapin lisäksi, koska niitä saattaa saada edullisemmin. Boy bagia älä osta, sillä se menettää ikävästi muotonsa, kun sen ahtaa täyteen tavaraa:)

Ap

Ah! Kiitos kiitos kiitos! :) olen tosiaan aika töhö välillä noiden laukkujen kanssa ja ne ovat vain käyttötavaraa, joten toki nahan pitää kestää käyttöä. Täytyy katsella myös muita malleja. Siitä olen tarkka, ettei logo loista pitkälle ja saa olla myös täysin näkymätön.

Oletko kokenut hyväksi tuon lisäremmin olkaremmin lisäksi? Mä kannan tosin ihan kädessä usein laukkujani kun en tykkää siitä kun olkaremmi menee tuosta rintojen välistä (korostaa oikein isoja tissejä) tai laittaa remmiä rintojen yläpuolelta. Joten kai tämäkin kysymys on enemmän henkilökohtainen.

Jos vierastat sitä, että kaikki huomaavat sun kantavan mukanasi Chanelin laukkua, niin toimi seuraavasti. Hanki siihen paksut ja lyhyet, laukun metalliosiin liitettävät, lisäketjut. Ne toimivat tosi tyylikkäinä kantokahvoina. Tämä on kätevä tapa myös silloin, jos laukun kantaminen olalla tai crossbodyna tuntuu ikävältä. Chanelilta löytyy tosiaankin myös muita upeita malleja. Mikäli ostat sellaisen, missä sisäosa on yhtä tyhjää tilaa, suosittelen käytettäväksi laukunorganisoijaa. Se suojaa laukun sisäpintaa lialta ja kulumiselta. Tällaisiin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota, koska Chanelin laukuilla on valtavan hyvä jälleenmyyntiarvo. Mun omat olen hankkinut lähinnä Briteistä, jossa olen työskennellyt 21-vuotiaasta lähtien. Jos sulla on vielä jotain lisäkysyttävää, vastaan enemmän kuin mielelläni:)

Ap

Ja lisäyksenä vielä, että alussa puhun Chanel classic flapiin liitettävistä lisäketjuista:)

Ap

Vierailija
84/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala tyhjäpäinen ylimeikattu maalipytty sössöttämässä pinnallisia ja typeriä jonninjoutavuuksia.

Hyvä esimerkki brittien mauttomuudesta ja itselleen epäedullisen väsyneen sutturalookin meikkaamisesta.

Mitä sitten? Peesarit hakevat ja löytävät palvottavat idolinsa. Lemuavin p****kasa houkuttaa perskärpäset.

Miksi käsilaukkuharrastajien skene aiheuttaa tällaista vihaa? Dumataanko auto-, drone- tai vaikka keppihevosharrastajia tällä tavalla?

Ihmisten on hankala ymmärtää ilmasta maksamista. Varmaan ehkä siksi.

Vierailija
85/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa tai ei aiheuta, vihasta ei kuitenkaan ole kysymys kuin korkeintaan ihan marginaalitapauksissa.

Yhtä tyhmyyttä ei kuitenkaan tee vähemmän tyhmäksi se, että joku muu(t) typerehtisi vielä typerämmin.

Yritä nyt vain hyväksyä, että ihmisillä on eri mielenkiinnon kohteita, eikä se ole mitään "yhyynyyhvihaa."

Etkö pärjää ilman r i n k i r u n k k a a m i s t a ja "influensserien" peesaamista, missä omalaatuisuutesi?

Vierailija
86/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja lisäyksenä vielä, että alussa puhun Chanel classic flapiin liitettävistä lisäketjuista:)

Ap

Myöskään muita värejä ei kannata vierastaa. Yksi mun laukuista on täsmälleen linkin väriä/mallia:)

https://www.jolicloset.com/en/designers-women/chanel/womens-bags/handba…

Ap

Vierailija
87/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olis 6000€ ylimääräistä, niin teettäisin keittiörempan tai vaihtaisin ikkunat ja ovet taloon. Hurja ajatella että joku tavis suomalainen ostaa samalla summalla laukun, joka ei eroa laadullisesti mitenkään muista nahkalaukuista. Joita muuten saa ihan satasella tai jopa alle.

Tilanne taitaa olla siis se että kaikkea jo on ja rahaa täytyy sitten vain työntää johonkin. Vai mikähän on taustalla oleva ajatus?🤔

No sepäs se kun oikeastaan kaikkea jo on kun on 40+ ikään ehtinyt. Mä en tarvitse keittiöremonttia kun asun 2018 rakennetussa talossa. Mulla on työsuhdeauto. Matkusteluun ei ole liiemmin aikaa ja tietty tämä korona-kausi vaikuttaa myös. En osaa ajatella että paljo tavara toisi onnea, oikeastaan olen aika minimalisti. Vaatteiden osto on loppujenlopuksi epäkiitollista. Vaatteiden jälleenmyyntiarvo on olematon. Miksi en siis silloin tällöin piristäisi itseäni esim juuri uudella laukulla, josta tiedän että saan suurinpiirtein omani pois jos sen myydä haluan. Väitän että tappio 100-500 euron laukusta on isompi kuin 2000 euron laukusta. Jälleenmyyntibisnes on todella suurta maailmalla. Design brändit nostaa hintojaan kokoajan ja menekkiä on silti, liikkeisiin jonotetaan. Näin tämä nyt vaan menee vaikka on teitä jotka tätä laukkuharrastusta halveksitte.

Vierailija
88/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on tosi epäkäytännöllinen. Liian pieni, että mahtuisi kunnolla tavaraa mitä arjessa tarvitsee, mutta toisaalta taas liian iso olemaan sellainen kevyt pikkulaukku, jonka voi ottaa mukaan kun lähtee kävelylle. En ikimaailmassa ostaisi tuon mallista laukkua, oli hinta mikä hyvänsä. Ei ole edes kuin yksi lokero, johon tumpataan kaikki tavarat sekaisin. Minulle on tärkeää, että laukku on käytännöllinen, johon saan kaikki tavarat omille paikoilleen. Onneksi sellaisiakin on. Ei vaan ole ylihinnoiteltua Lui Vitoonia.

Ai niin. Perussuomalainen kaduntallaaja näyttää lähinnä hölmöltä ja höynäytetyltä kantaessaan noita laukkuja.

mitä ihmettä pitää kantaa mukana, muutakun puhelin,avaimet

kivan näköinen laukku, itsellä ei kyllä ole varaa noihin

Vierailija
89/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni Samsoniten Karissa, tykkään siitä tosi paljon. En siis ole näitä, jotka ymmärtäisivät merkkilaukkujen päälle yhtään mitään, saati että kadehtisin niitä, jotka niihin rahojaan laittavat. 

Mutta on minullakin omat kotkotukseni. Minulla on kolme unssin kultakolikkoa, jotka ei edes maksa osinkoa. Arvonsäilyttäjänäkin kulta on vähän niin sun näin. Nämä on Australian Lunar II -sarjaa, lohikäärme vuodelta 2012, apina vuodelta 2017 ja koira vuodelta 2018. Nämä on ostettu minun, tyttären ja miehen kiinalaisen horoskoopin mukaan: tytär on lohikäärme, mies apina ja itse olen koira. Tavexilta näistä saisi noin 4500€ jos ne myisi pois, mutta jotenkin olen ajatellut että ne jää tyttärelle perinnöksi ja hän voi muistella meitä kun katselee näitä kultakolikoita. Siis ei järjen häivää koko touhussa, mutta jotenkin olen niihin kiintynyt ja onneksi ne eivät vie paljonkaan tilaa. Joskus kaivan ne yöpöydän laatikosta esiin ja katselen niitä.

Vierailija
90/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olis 6000€ ylimääräistä, niin teettäisin keittiörempan tai vaihtaisin ikkunat ja ovet taloon. Hurja ajatella että joku tavis suomalainen ostaa samalla summalla laukun, joka ei eroa laadullisesti mitenkään muista nahkalaukuista. Joita muuten saa ihan satasella tai jopa alle.

Tilanne taitaa olla siis se että kaikkea jo on ja rahaa täytyy sitten vain työntää johonkin. Vai mikähän on taustalla oleva ajatus?🤔

No sepäs se kun oikeastaan kaikkea jo on kun on 40+ ikään ehtinyt. Mä en tarvitse keittiöremonttia kun asun 2018 rakennetussa talossa. Mulla on työsuhdeauto. Matkusteluun ei ole liiemmin aikaa ja tietty tämä korona-kausi vaikuttaa myös. En osaa ajatella että paljo tavara toisi onnea, oikeastaan olen aika minimalisti. Vaatteiden osto on loppujenlopuksi epäkiitollista. Vaatteiden jälleenmyyntiarvo on olematon. Miksi en siis silloin tällöin piristäisi itseäni esim juuri uudella laukulla, josta tiedän että saan suurinpiirtein omani pois jos sen myydä haluan. Väitän että tappio 100-500 euron laukusta on isompi kuin 2000 euron laukusta. Jälleenmyyntibisnes on todella suurta maailmalla. Design brändit nostaa hintojaan kokoajan ja menekkiä on silti, liikkeisiin jonotetaan. Näin tämä nyt vaan menee vaikka on teitä jotka tätä laukkuharrastusta halveksitte.

Niin totta:) Ja kun sillä parin vuoden välein vaihdettavalla markettilaukulla ei ole muuta kuin käyttöarvo. Esimerkiksi juuri Chanelin laukkujen arvo on noussut huimasti muutaman viime vuoden aikana. Eli jos nyt havittelisin hankkimiani laukkuja, joutuisin maksamaan niistä tuplasti enemmän. Mitä taas hankkimaani LV:n Almaan tulee, canvas-versio tuntui hyvältä valinnalta Britannian sateisiin syyssäihin. Nahkalaukkuja kun joutuu enemmän varoa:)

Ap

Vierailija
91/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-M-G SAMA! Mulla vaan AV-laukku Porvoosta.

Vierailija
92/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa tai ei aiheuta, vihasta ei kuitenkaan ole kysymys kuin korkeintaan ihan marginaalitapauksissa.

Yhtä tyhmyyttä ei kuitenkaan tee vähemmän tyhmäksi se, että joku muu(t) typerehtisi vielä typerämmin.

Yritä nyt vain hyväksyä, että ihmisillä on eri mielenkiinnon kohteita, eikä se ole mitään "yhyynyyhvihaa."

Etkö pärjää ilman r i n k i r u n k k a a m i s t a ja "influensserien" peesaamista, missä omalaatuisuutesi?

Kyllä tämä nyt aika katkeransuolaista tekstiä on. Jos sua ei kiinnosta laukut niin miksi olet tässä ketjussa nönnöttämässä? Vähän taitaa kuitenkin kiinnostaa. Samalla sua ärsyttää ihan hitosti että mun taloutta ei heilauta pätkääkään tuhannen euron laukku. Ne piirtää joilla liitua.

Vierailija
93/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ruma. Inhoan kovia pieniä laukkuja joissa kovat sangat. Mulle tulee mieleen pikkutyttö ja leikkilaukku.

Se iso LV jota "kaikilla on, on sentään pehmeä.

Vierailija
94/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te keski-ikäiset ette ole tajunneet että LV-laukkujen aika on jo mennyt.

Vierailija
95/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleenmyyntibisnes on todella suurta maailmalla. Design brändit nostaa hintojaan kokoajan ja menekkiä on silti, liikkeisiin jonotetaan. Näin tämä nyt vaan menee vaikka on teitä jotka tätä laukkuharrastusta halveksitte.

Näinhän se on, koska aina löytyy tuollaisia ihmisiä, jotka on valmiita maksamaan jostain logosta ja brändistä ja omalla toiminnallaan ruokkii tuota järjetöntä hintojen nousua ja rahan syytämistä jo ennestään superrikkaille. Kantamalla noita laukkuja mainostaa sitten tätä toimintaa ja omaa osallisuutta siinä. Muilla ihmisillä onkin sitten toisenlaisia arvoja.

Vierailija
96/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee enää kiinalaisilla ja Lontoon venäläisillä. Ja eräällä suomalaisella Englannissa asuvalla entisellä bloggaajalla jonka nimi alkaa J-kirjaimella.

Vierailija
97/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä negailua. Käyttäähän moni autoonkin kymmeniä tuhansia euroa, vaikka käytetty parin tonnin auto tekee saman asian. Aistin pientä naisvihaa, että miesmäisistä asioista innostuminen on eleganttia ja fiksua rahan käyttöä, mutta estetiikasta innostuminen akkamaista, turhamaista ja lapsellista.

Vierailija
98/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin turhaa hifistelyä moinen. Joskus tunsin naisen, joka oli hassannut 3000 € johonkin merkkilaukkuun ja ulkonäkö oli hänelle muutenkin maailman tärkein asia. Parin pari kertaa ja lopetin tapailun. Järjetöntä puuhaa.

Siis what?!! Eihän tuo ole paljoakaan. Mulla esimerkiksi on eräs limited edition -laukku, jonka hankin 6000 eurolla:)

Ap

Mitä sä teet työksesi? Liittyykö siihen jotain LV mainostamista ja esilläoloa?

Vierailija
99/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miks tollane miniatyyri :(

Olen pahoillani, käske äijäs töihi et saat kunnon veskan eikä tollasta mitätöntä nuken laukkua.

T. LV fani ja käyttäjä 4ever

Siksi, koska en halua mitään isoa hehtaarivaippakassia, vaan pienen ja käytännöllisen:)

Ap

Pieni ei koskaan ole käytännöllinen.

Vierailija
100/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo olivat tyylikkäitä 2003-2008. Nykyään aivan jäätävän mauttomia. Vielä pahempi olisi Burberry.