Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan liekeissä uuden LV-laukkuni takia!!!

Vierailija
05.09.2021 |

Joka on siis Louis Vuitton Alma BB.

https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/alma-bb-damier-ebene-006420

Kertokaa muutkin ihanista laukuistanne:)

Kommentit (201)

Vierailija
41/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, yritä ymmärtää nämä kommentit. Todella harvan ihmisen mielestä tuo laukku on mitenkään tavoiteltava asia ja useimmissa aiheuttaa huvittunutta hämmennystä innostuksesi siitä. Omasta mielestäni laukku on niin ruma, että en sitä huolisi ilmaiseksikaan kaappejani rumentamaan.

Mutta iloitsen silti siitä, että olet löytänyt iloa ja onnea elämääsi tuosta hassusta pikkulaukusta. Se jotenkin suuremmassa mittakaavassa antaa uskoa siihen, että kun ruma, turha ja ylikallis laukku voi tuoda onnellisuuden jollekulle, niin rumalla, itsensä turhaksi ihmiseksi kokevalla ja yhteiskunnalle kalliiksi tulavalle ihmiselläkin voi olla jokin suuri tarkoitus ja olla onnenlähde jollekin toiselle ihmiselle.

Kukaan ihminen ei ole turha... :) Jokaiselle löytyy koti sellaisen ihmisen sydämessä, joka osaa aidosti rakastaa:)

Ap

Vierailija
42/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäisi jos mulla ois LV.

Siitä tulee semmoinen yksinkert... fitness-naisen olo, joka kuuntelee rap-musaa, hommaa silarit, tekoripset ja kynnet on puolimetriset, kulmakarvat laminoitu, koti on vitivalkoinen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan näköinen

Vierailija
44/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu maksaa laukusta auton hinnan???

Vierailija
45/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö antamaan Chanelista vinkkejä? Oletko ostanut käytettynä vai uutena? Mä mietin chanelin ostoa käytettynä, kunhan se menee massalta ohi. Haluaisin mustan caviarin nahkaisena, mutta mietin kokoa. Lähinnä haluaisin mahdutettua sinne päiväreissun tavarat eli juomapullo 0.5l, kännykkä, kukkaro (lähinnä korttipussukka), passi, pari 30l kestokassia taiteltuna ja pieni lääkepussukka. Toki jos pienen sateenvarjon saa myös niin iso plussa. Olen vähän miettinyt maxia tai sen ympäriltä kokoluokkia. Osaatko antaa vinkkejä?

Ostitko tuon Luikkarin monogram -kuviolla vai mustana? Mulla on mustana ja ollut jo muutaman vuoden. Nahka alkaa olemaan aika elänyt ja täytyy varmaan suutarilla käydä teettämässä uudet kantoremmit.. En tykännyt laadusta ja koen, että tuon hintaisella laukulla olisi myös jokin laatutakuu.

Siis älä tosiaankaan mene ostamaan lampaannahkaista, koska se kuluu nurkista. Mun classic flap -Chanel on kokoa medium, eli sinne mahtuvat juuri nuo sun mainitsemat tavarat. Mulla on myös pari muuta kyseisen merkin mallia. Toisessa on top handle ja toisessa olkaremmin lisäksi paksu ketju, josta kantaa. Sun kannattaa katsoa myös muita malleja classic flapin lisäksi, koska niitä saattaa saada edullisemmin. Boy bagia älä osta, sillä se menettää ikävästi muotonsa, kun sen ahtaa täyteen tavaraa:)

Ap

Vierailija
46/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että 20v on innoissaan ensimmäisestä Vuittonista. Jossain kohtaa, kun niitä on useampi niin tajuaa että se on vaan laukku. Ei sen kummempaa.

Se on vaan mummolaukku. Ei sen kummempaa.

On muuten aika jännä, miten ihmisten luonteenpiirteet pysyvät jotakuinkin samanlaisina, mitä ne olivat jo lapsina. Koska jos olisimme nyt leikki-ikäisinä hiekkalaatikolla, mun puhuvan nuken pää olisi v* äännetty jo moneen kertaan i *rti ja olisin poistunut i * tkien kotiini. Ei tarvitse ihmetellä maailmassa olevaa hir*veää ilkeyttä, jos se leimahtaa näin vähäpätöisestä asiasta:(

Ap

Hei ap. Mä iloitsen sun puolesta. Onnea hankinnasta. Tämä nuken pää -vertaus on todella osuva. Minä näen tämän ilmiön seuraavanlaisesti: Ihmisillä on vielä matkaa siihen että nainen nähdään tasavertaisena yhteiskunnan jäsenenä joka on kykenevä hankkimaan omat tulonsa ja päättämään itse mihin oman omaisuutensa haluaa käyttää. Naisten päätöksiä kyseenalaistetaan edelleen jotenkin automaattisesti. Fiksumpi hankinta tämä on kuin vaikka viikonloppuloma Berliinissä tai uuden turbo bemarin kk-lainanlyhennys.

Käsilaukut on aihealue joka jostain syystä menee ihmisille kovasti tunteisiin. Niin yhdentekeviä kuin nää märisijät sanovat niiden olevan, ei vain siltä tunnu.

Vierailija
47/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne saanu tosta verkkokaupan mallista yhtään vielä laihempaa??

Vierailija
48/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että 20v on innoissaan ensimmäisestä Vuittonista. Jossain kohtaa, kun niitä on useampi niin tajuaa että se on vaan laukku. Ei sen kummempaa.

Niin, se tosiaankin on mun ensimmäinen LV ja tosi kätevä. Tätä ennen olen hankkinut lähinnä Chanelin, Diorin ja Guccin laukkuja:)

Ap

Siis kuinka monta laukkua sinä tarvitset? Kai tiesit, että niitä ei ole pakko ostaa niin montaa kuin miehesi luottokortilla saa?

Mulla on kaapissa 15kpl 1000-3500 euron laukkua. Pennin jeniä ei ole mieheni niistä maksanut. Hän kustantaa omat harrastuksensa, minä omani. Jotenkin niin keskiaikaista että naisella ei muka olisi varaa ostaa haluamiaan asioita itse. Taidatte seurata vähän liikaa instabeibejen elämää, he ovat kuitenkin marginaalivähemmistö tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
49/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittiläinen muotiguru Sophie Shohet esittelee Alma BB -laukkuaan.

Vierailija
50/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyhullun sivupersoona kassikaheli seuranamme.

Minkähän pakkomielleaiheen se seuraavaksi keksii.

Vierailija
51/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti laukku. Itse olen kohtuullisen varakas, mutta jostain syystä en halua ostaa statussymbooli-laukkuja. Ei ole lainkaan oma juttu, ja salaa hieman halveksin niiden havittelemista. Kauniiden ja käytännöllisten esineiden tuottaman ilon kyllä ymmärrän hyvin. Mutta joku brändin himoitseminen..

Vierailija
52/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uusi prisman kestokassi. Olin hetken liekeissä. Nyt on jo vähän tasaantunut tunnekuohu.

Vierailija
53/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tosi tylsä, kun minusta tuo laukku on hieno. Itse joudun ostamaan ison käytännöllisen kassin johon mahtuu paljon tavaraa, itseasiassa käytän usein reppua. Mutta mielestäni silti tuo laukku on kiva, enkä ymmärrä miten se voi aiheuttaa katkeruutta jollekulle. Ehkä kitkerillä ihmisillä on rahasta puute, niin ei voi sitten ostaa kivoja juttuja? Itselläni se ei ole se raha juttu (no ehkä sitten jos pitäisi niitä laukkuja olla 25), kyse on vain siitä ettei minulla olisi mitään käyttöä näin pienelle laukulle.

Kiva että ap on löytänyt iloa elämänsä tässä ikävässä ja kurjassa maailmassa!

Vierailija
54/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti laukku. Itse olen kohtuullisen varakas, mutta jostain syystä en halua ostaa statussymbooli-laukkuja. Ei ole lainkaan oma juttu, ja salaa hieman halveksin niiden havittelemista. Kauniiden ja käytännöllisten esineiden tuottaman ilon kyllä ymmärrän hyvin. Mutta joku brändin himoitseminen..

Vain sinä annat sille laukulle statussymbolin arvon. Mulle LV alma edustaa vain yhtä käsilaukkujen klassikkoa muiden joukossa, en osaa nähdä sitä minään statussymbolina. Kammottava ajatus että joku ihan halveksii jotain käsilaukkua.

Vierailija
55/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ap että iloitset uudesta laukustasi! Älä välitä alapeukuista. Itse en tätä merkkilaukkuinnostukseen oikein osaa samaistua mutta laittakoot kukin ylimääräiset rahansa minne haluavat ja edullisemmaksi tuo tulee kuin joku 40 000 euron auto:). Ja voihan laukkua tosiaan käyttää vuosikymmenet. Jos voittaisin lotossa niin ostaisin kyllä yhden laukun ja se olisi Chanelin Boy jossain kauniissa värissä.

Vierailija
56/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain sinä annat sille laukulle statussymbolin arvon. Mulle LV alma edustaa vain yhtä käsilaukkujen klassikkoa muiden joukossa, en osaa nähdä sitä minään statussymbolina. Kammottava ajatus että joku ihan halveksii jotain käsilaukkua.

Eihän tämä kirjoittaja ymmärtääkseni laukkua halveksinut, vaan hän kirjoitti halveksivansa niiden havittelemista. Se on eri asia. 

Vierailija
57/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hauskinta siinä laukussa on se, että sen nimestä LV alma tulee heti mielleyhtymä kassi-alma.

Vierailija
58/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu. Mä ostin keväällä käsityönä tehdyn nahkaisen pikkulaukun 98 eurolla. Siinä on kaksi lokeroa ja yksi vetoketjullinen tasku. Mahtuu hyvin avaimet, lompakko, puhelin ja mitä nyt sattuu tarvitsemaan. Paljon kauniimpi kuin tuo sinun laukkusi, eikä tarvi olla kävelevä mainostaulu. :)

Vierailija
59/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittiläinen muotiguru Sophie Shohet esittelee Alma BB -laukkuaan.

Kamala tyhjäpäinen ylimeikattu maalipytty sössöttämässä pinnallisia ja typeriä jonninjoutavuuksia.

Hyvä esimerkki brittien mauttomuudesta ja itselleen epäedullisen väsyneen sutturalookin meikkaamisesta.

Vierailija
60/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on LVI-laukku. On putkimies. Ei ole onneksi liekeissä.