Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan liekeissä uuden LV-laukkuni takia!!!

Vierailija
05.09.2021 |

Joka on siis Louis Vuitton Alma BB.

https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/alma-bb-damier-ebene-006420

Kertokaa muutkin ihanista laukuistanne:)

Kommentit (201)

Vierailija
61/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brittiläinen muotiguru Sophie Shohet esittelee Alma BB -laukkuaan.

Kamala tyhjäpäinen ylimeikattu maalipytty sössöttämässä pinnallisia ja typeriä jonninjoutavuuksia.

Hyvä esimerkki brittien mauttomuudesta ja itselleen epäedullisen väsyneen sutturalookin meikkaamisesta.

Tää on hauska kun av-palstalla jyllää aikalailla yksimielinen mielipide miten nimenomaan suomalaiset naiset ovat maailman tyylittömimpiä, juntimpia, lihavimpia, sivisymättömimpiä ect ja ulkomaiset naiset ovat aivan kaikella tapaa parempia.

Vierailija
62/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala tyhjäpäinen ylimeikattu maalipytty sössöttämässä pinnallisia ja typeriä jonninjoutavuuksia.

Hyvä esimerkki brittien mauttomuudesta ja itselleen epäedullisen väsyneen sutturalookin meikkaamisesta.

Tää on hauska kun av-palstalla jyllää aikalailla yksimielinen mielipide miten nimenomaan suomalaiset naiset ovat maailman tyylittömimpiä, juntimpia, lihavimpia, sivisymättömimpiä ect ja ulkomaiset naiset ovat aivan kaikella tapaa parempia.

Taitaa olla nuo palstan miehet tuota mieltä. Se on muuten etc, jos et tarkoittanut Electroconvulsive therapya. Suomeksi ihan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti laukku. Itse olen kohtuullisen varakas, mutta jostain syystä en halua ostaa statussymbooli-laukkuja. Ei ole lainkaan oma juttu, ja salaa hieman halveksin niiden havittelemista. Kauniiden ja käytännöllisten esineiden tuottaman ilon kyllä ymmärrän hyvin. Mutta joku brändin himoitseminen..

Vain sinä annat sille laukulle statussymbolin arvon. Mulle LV alma edustaa vain yhtä käsilaukkujen klassikkoa muiden joukossa, en osaa nähdä sitä minään statussymbolina. Kammottava ajatus että joku ihan halveksii jotain käsilaukkua.

Eihän tämä kirjoittaja ymmärtääkseni laukkua halveksinut, vaan hän kirjoitti halveksivansa niiden havittelemista. Se on eri asia. 

Ah, aivan. Eli se että tekee työtä, säästää, ostaa laukun ja maksaa siitä veron (alv24%) on halveksuttavaa? Eiku häh, mä en nyt tajuu. Mä tarviin nyt määritelmän että mitä käytännössä tarkoittaa havitteleminen.

Vierailija
64/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialina myös nahkaa... Urpo.

Vierailija
65/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla nuo palstan miehet tuota mieltä. Se on muuten etc, jos et tarkoittanut Electroconvulsive therapya. Suomeksi ihan jne.

Reps 😂 painovirhepaholainen. Kiitos kun korjasit. T. Sivistymätön suominainen (palstaulit taisi sittenkin olla oikeassa 😜)

Vierailija
66/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö antamaan Chanelista vinkkejä? Oletko ostanut käytettynä vai uutena? Mä mietin chanelin ostoa käytettynä, kunhan se menee massalta ohi. Haluaisin mustan caviarin nahkaisena, mutta mietin kokoa. Lähinnä haluaisin mahdutettua sinne päiväreissun tavarat eli juomapullo 0.5l, kännykkä, kukkaro (lähinnä korttipussukka), passi, pari 30l kestokassia taiteltuna ja pieni lääkepussukka. Toki jos pienen sateenvarjon saa myös niin iso plussa. Olen vähän miettinyt maxia tai sen ympäriltä kokoluokkia. Osaatko antaa vinkkejä?

Ostitko tuon Luikkarin monogram -kuviolla vai mustana? Mulla on mustana ja ollut jo muutaman vuoden. Nahka alkaa olemaan aika elänyt ja täytyy varmaan suutarilla käydä teettämässä uudet kantoremmit.. En tykännyt laadusta ja koen, että tuon hintaisella laukulla olisi myös jokin laatutakuu.

Siis älä tosiaankaan mene ostamaan lampaannahkaista, koska se kuluu nurkista. Mun classic flap -Chanel on kokoa medium, eli sinne mahtuvat juuri nuo sun mainitsemat tavarat. Mulla on myös pari muuta kyseisen merkin mallia. Toisessa on top handle ja toisessa olkaremmin lisäksi paksu ketju, josta kantaa. Sun kannattaa katsoa myös muita malleja classic flapin lisäksi, koska niitä saattaa saada edullisemmin. Boy bagia älä osta, sillä se menettää ikävästi muotonsa, kun sen ahtaa täyteen tavaraa:)

Ap

Ah! Kiitos kiitos kiitos! :) olen tosiaan aika töhö välillä noiden laukkujen kanssa ja ne ovat vain käyttötavaraa, joten toki nahan pitää kestää käyttöä. Täytyy katsella myös muita malleja. Siitä olen tarkka, ettei logo loista pitkälle ja saa olla myös täysin näkymätön.

Oletko kokenut hyväksi tuon lisäremmin olkaremmin lisäksi? Mä kannan tosin ihan kädessä usein laukkujani kun en tykkää siitä kun olkaremmi menee tuosta rintojen välistä (korostaa oikein isoja tissejä) tai laittaa remmiä rintojen yläpuolelta. Joten kai tämäkin kysymys on enemmän henkilökohtainen.

Vierailija
67/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reps 😂 painovirhepaholainen. Kiitos kun korjasit. T. Sivistymätön suominainen (palstaulit taisi sittenkin olla oikeassa 😜)

Tätä mieltä on kuka tahansa normijärkinen, jolla on silmät päässä. Sitä paitsi epärelevantti lillukan varsi.

Vierailija
68/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimensäkin melko kuvaava SöphieShössö. 

Vierailija
69/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin on yli 300 000 seuraajaa, joo...

Vierailija
70/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on just toi alma, osti sen Fuengirolan rannalta, olisko ollut 10 euroa. Helsingin LV:llä verrattiin sitä aitoon, eikä erota millään mitään eroja.

LV on merkkilaukuista se, mitä en missään nimessä ostaisi. Itsellä on Cuccin padlock mini bag.

Vierailija
71/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä tyylittömiä juntteja löytyy ympäri maailmaa. Ei siis hätää, ei me suomijuntit poiketa siitä junttien massasta.

Vierailija
72/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mieltä on kuka tahansa normijärkinen, jolla on silmät päässä. Sitä paitsi epärelevantti lillukan varsi.

Siis mitä mieltä, että tämä Sophie on kamala suttura vai suominaiset?

Kukahan se lillukanvarteen kompastui.

Vierailija
73/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä tyylittömiä juntteja löytyy ympäri maailmaa. Ei siis hätää, ei me suomijuntit poiketa siitä junttien massasta.

Sitä mieltä minäkin henk koht oon, mutta palstalta olen oppinut että nimenomaan suomalainen nainen on se kaikista kamalin kuvatus mitä maa päällään kantaa ja ulkomailla naiset ovat parempia. Tää meni nyt sivuraiteelle. Jatketaanko vaan niistä laukuista.

Vierailija
74/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin muovisen logo-laukun, niin ostaisin mieluummin Marlene Birgerin. Niissä on kyllä se huono puoli, ettei niissä ole vetoketjua. Toriostoksiin olisi varmasti pätevä.

Vierailija
75/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on just toi alma, osti sen Fuengirolan rannalta, olisko ollut 10 euroa. Helsingin LV:llä verrattiin sitä aitoon, eikä erota millään mitään eroja.

LV on merkkilaukuista se, mitä en missään nimessä ostaisi. Itsellä on Cuccin padlock mini bag.

Mistä rannalta sun cuccin laukku on ja paljo maksoi? Varmaan sitäkin luultiin aidoksi Guccin liikkeessä.

Vierailija
76/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin on yli 300 000 seuraajaa, joo...

Mitä sitten? Peesarit hakevat ja löytävät palvottavat idolinsa. Lemuavin p****kasa houkuttaa perskärpäset.

Vierailija
77/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo vuittonit ole muovia?

Vierailija
78/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että 20v on innoissaan ensimmäisestä Vuittonista. Jossain kohtaa, kun niitä on useampi niin tajuaa että se on vaan laukku. Ei sen kummempaa.

Se on vaan mummolaukku. Ei sen kummempaa.

On muuten aika jännä, miten ihmisten luonteenpiirteet pysyvät jotakuinkin samanlaisina, mitä ne olivat jo lapsina. Koska jos olisimme nyt leikki-ikäisinä hiekkalaatikolla, mun puhuvan nuken pää olisi v* äännetty jo moneen kertaan i *rti ja olisin poistunut i * tkien kotiini. Ei tarvitse ihmetellä maailmassa olevaa hir*veää ilkeyttä, jos se leimahtaa näin vähäpätöisestä asiasta:(

Ap

Itse kerjäsit validaatiota, kehumista, ehkä kateuttakin (muovihirvityksestä) ja r i n k i r u n k k a a m i s t a. 

Vierailija
79/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Pradan laukku ja Pradan pussukka jota käytän toalettilaukkuna. Tykkään Pradasta.

Vierailija
80/201 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis 6000€ ylimääräistä, niin teettäisin keittiörempan tai vaihtaisin ikkunat ja ovet taloon. Hurja ajatella että joku tavis suomalainen ostaa samalla summalla laukun, joka ei eroa laadullisesti mitenkään muista nahkalaukuista. Joita muuten saa ihan satasella tai jopa alle.

Tilanne taitaa olla siis se että kaikkea jo on ja rahaa täytyy sitten vain työntää johonkin. Vai mikähän on taustalla oleva ajatus?🤔