Olen ihan liekeissä uuden LV-laukkuni takia!!!
Joka on siis Louis Vuitton Alma BB.
https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/alma-bb-damier-ebene-006420
Kertokaa muutkin ihanista laukuistanne:)
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
LV-tuotteet ovat oikein hyviä herkälle iholle. Niissä ei ole hajusteita.
Käytän myös LV:n pesuaineita. Tuleeko nykyään laukkukin mukana?
En vaan ymmärrä tota merkkilaukkuihin hassaamista, kun feikkejäkin saa. LV laukut ylihinnoitetettuja, eivätkä ole kovin laadukkaita,mutta jokainen saa laittaa rahansa mihin haluaa. Itse laittaisin tuonkin summan rahastoihin tai järkevämpään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni, mutta ajattelin sellaista hauskaa kangaskassia, jossa olisi LV:n logo. -se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla trolli.
Mun toiveissa oli, että joku toinenkin kertoisi kyseisestä laukkumallista, koska kokemuksia on mukava vertailla. Muutenkin mulla on valtavasti tietoa eri merkkilaukuista, joten olisin mielelläni antanut neuvoja esimerkiksi Chanelin ostamista suunnitteleville:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käytä vaahtosammutinta niin liekit sammuu. Oletan että ap on aikuinen. Siksi en voi ymmärtää tuollaista intoilua jostain käsilaukusta.
Kuulunee samaan sairauteen kuin esim Eiffel-torniin rakastuneet tai "menin naimisiin Big Towerin kanssa."
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että 20v on innoissaan ensimmäisestä Vuittonista. Jossain kohtaa, kun niitä on useampi niin tajuaa että se on vaan laukku. Ei sen kummempaa.
Se on vaan mummolaukku. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Me saatiin eilen PowerPark -reput, joissa oli herkkuja sisällä! Herkkuja ja leffaliput 🤩
Ai se musta säkki?
Reppu. Säkit on siivouspuolella 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni, mutta ajattelin sellaista hauskaa kangaskassia, jossa olisi LV:n logo. -se, jolle vastasit
Tää olis hauska! Toteuttakaa, pesuainefirma!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei näköjään iloitse mun puolesta, vaan kaikki ovat tasaisen ilkeitä:)
Ap
Nämä ovat näitä, jotka käyvät salaa naarmuttamassa naapurin uutta autoa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei näköjään iloitse mun puolesta, vaan kaikki ovat tasaisen ilkeitä:)
Ap
Omaksi parhaaksesi.
Elämän sisältönä luksustuotteiden osteleminen ei ole kestävää.
Tuohan on tosi epäkäytännöllinen. Liian pieni, että mahtuisi kunnolla tavaraa mitä arjessa tarvitsee, mutta toisaalta taas liian iso olemaan sellainen kevyt pikkulaukku, jonka voi ottaa mukaan kun lähtee kävelylle. En ikimaailmassa ostaisi tuon mallista laukkua, oli hinta mikä hyvänsä. Ei ole edes kuin yksi lokero, johon tumpataan kaikki tavarat sekaisin. Minulle on tärkeää, että laukku on käytännöllinen, johon saan kaikki tavarat omille paikoilleen. Onneksi sellaisiakin on. Ei vaan ole ylihinnoiteltua Lui Vitoonia.
Ai niin. Perussuomalainen kaduntallaaja näyttää lähinnä hölmöltä ja höynäytetyltä kantaessaan noita laukkuja.
sinnehän mahtuu hyvin pikkuhousunsuojat, pillerit ja muut vaippavälinet?
Pystytkö antamaan Chanelista vinkkejä? Oletko ostanut käytettynä vai uutena? Mä mietin chanelin ostoa käytettynä, kunhan se menee massalta ohi. Haluaisin mustan caviarin nahkaisena, mutta mietin kokoa. Lähinnä haluaisin mahdutettua sinne päiväreissun tavarat eli juomapullo 0.5l, kännykkä, kukkaro (lähinnä korttipussukka), passi, pari 30l kestokassia taiteltuna ja pieni lääkepussukka. Toki jos pienen sateenvarjon saa myös niin iso plussa. Olen vähän miettinyt maxia tai sen ympäriltä kokoluokkia. Osaatko antaa vinkkejä?
Ostitko tuon Luikkarin monogram -kuviolla vai mustana? Mulla on mustana ja ollut jo muutaman vuoden. Nahka alkaa olemaan aika elänyt ja täytyy varmaan suutarilla käydä teettämässä uudet kantoremmit.. En tykännyt laadusta ja koen, että tuon hintaisella laukulla olisi myös jokin laatutakuu.
Tuo kuosi on yksiselitteisesti ruma. Kyseisessä laukussa mallikin kunnon eläkeläisstyle.
Ap, yritä ymmärtää nämä kommentit. Todella harvan ihmisen mielestä tuo laukku on mitenkään tavoiteltava asia ja useimmissa aiheuttaa huvittunutta hämmennystä innostuksesi siitä. Omasta mielestäni laukku on niin ruma, että en sitä huolisi ilmaiseksikaan kaappejani rumentamaan.
Mutta iloitsen silti siitä, että olet löytänyt iloa ja onnea elämääsi tuosta hassusta pikkulaukusta. Se jotenkin suuremmassa mittakaavassa antaa uskoa siihen, että kun ruma, turha ja ylikallis laukku voi tuoda onnellisuuden jollekulle, niin rumalla, itsensä turhaksi ihmiseksi kokevalla ja yhteiskunnalle kalliiksi tulavalle ihmiselläkin voi olla jokin suuri tarkoitus ja olla onnenlähde jollekin toiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että 20v on innoissaan ensimmäisestä Vuittonista. Jossain kohtaa, kun niitä on useampi niin tajuaa että se on vaan laukku. Ei sen kummempaa.
Se on vaan mummolaukku. Ei sen kummempaa.
On muuten aika jännä, miten ihmisten luonteenpiirteet pysyvät jotakuinkin samanlaisina, mitä ne olivat jo lapsina. Koska jos olisimme nyt leikki-ikäisinä hiekkalaatikolla, mun puhuvan nuken pää olisi v* äännetty jo moneen kertaan i *rti ja olisin poistunut i * tkien kotiini. Ei tarvitse ihmetellä maailmassa olevaa hir*veää ilkeyttä, jos se leimahtaa näin vähäpätöisestä asiasta:(
Ap
Itse en tykkää noista Vuittonin laukun malleista ja kuoseista ollenkaan. Mutta kiva jos ap tykkää.
Minäkin ostin uuden laukun. Se on ihana! Siinä on paljon erilaisia taskuja, joten tavarat pysyy järjestyksessä. Laukku on kertakaikkisen kaunis.
Maksoin siitä 12 euroa. Se oli kirpparilla, mutta oli ihan uusi, ilmeisesti joku ei ole tykännyt.
En kaipaa tuhansien eurojen laukkua, vaan toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa. Onko siinä jotain herkästi syttyvää kemikaalia?
ei hätää. se ei ole flammable vaan inflammable
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se tosiaankin on mun ensimmäinen LV ja tosi kätevä. Tätä ennen olen hankkinut lähinnä Chanelin, Diorin ja Guccin laukkuja:)
Ap
Siis kuinka monta laukkua sinä tarvitset? Kai tiesit, että niitä ei ole pakko ostaa niin montaa kuin miehesi luottokortilla saa?
Me saatiin eilen PowerPark -reput, joissa oli herkkuja sisällä! Herkkuja ja leffaliput 🤩