Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö persujen kannattajia juntteina?

Vierailija
12.10.2014 |

*

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:15"]

Kyllä. Myös yleistäen matalasti koulutettuina ja vähän "lukeneina" yhden asian meuhkaajina.

[/quote]

Mutta tuohan on väärin. Suomen kuvalehti teki aikoinaan sen kannattajatutkimuksen, persuissa paljon koulutettuja, keskiansiot korkeimmat ja todella paljon yrittäjiä mukana. Selvästi olivat menestyneet paremmin kuin esim vihreiden äänestäjät puhumattakaan vasureista.

Vierailija
22/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persujen (tässä tapauksessa Halla-ahon) huumorikin on tätä tasoa:

"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

Ei kovin täysijärkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitettavasti vähän välillä kääntyy siihen suuntaan, koska en ymmärrä miten KUKAAN täysijärkinen voisi äänestää mm. Teuvo Hakkaraisen eduskuntaan? Tiedän varsin hyvin, että kaikki Perussuomalaisten jäsenet tahi kannattajat eivät allekirjoita kyseisen kaverin aatoksia, mutta nämä hassunhauskat vitsailijat valitettavasti leimaavat aika pahasti koko porukkaa. Toki kaikilla on näitä samoja. Vasureilla esimerkiksi Kontula nostattaa omat niskakarvat pahasti pystyyn, Kristillisillä riippakivenä rouva Räsänen jne jne jne. Paljon fiksuja ihmisiä eri puolella, joita yleistetään muutamien tapausten takia.

Vierailija
24/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:51"]En, ainoastaan tyhminä.
[/quote] Mieheni kannattaa Persuja, äo yli 150 ( Mensan virallisesti testaama).

Vierailija
25/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:51"]En, ainoastaan tyhminä. [/quote] Mieheni kannattaa Persuja, äo yli 150 ( Mensan virallisesti testaama).

[/quote]

Mistä johtuu että nämä superälykkäät, korkeasti koulutetut, kulturellit yms. persut tuntuvat löytyvän vain internetistä?

Vierailija
26/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Sensijaan pidän populistisina sopulilaumana vihreitä ja vasemmistoa.

Vierailija
27/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka äänestää hei Kontulaa, Kataista, Stubbia, Tuomiojaa, Arhinmäkeä, Seppälän Jani mainospoikaa, vihreitä. Onhan näitä hulluja Suomessa, jotka äänestää vaikka eivät seuraa lainkaan politiikkaa. Esim nyt on kun hallitus on vetänyt pahasti kiville ja luikkineet karkuun lähes kaikki niin ensi vaaleissa saa olla tarkkana, ettei noita idiootteja äänestä, jotka nyt ovat olleet tuhoamassa maata.

Vierailija
28/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki persut ja heidän kannattajansa ovat maan suurimpia juntteja.

Vierailija
29/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:25"]

Mistä johtuu että nämä superälykkäät, korkeasti koulutetut, kulturellit yms. persut tuntuvat löytyvän vain internetistä?

[/quote]

kyllähän Halla-Ahoa on näkynyt muuallakin.

Vierailija
30/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:51"]En, ainoastaan tyhminä.
[/quote] Mieheni kannattaa Persuja, äo yli 150 ( Mensan virallisesti testaama).
[/quote]

Niin? Eikö Mensan kuviotestin oikein ratkaiseva voi olla tyhmä? Sehän mittaa vain hyvin kapeaa älykkyyden osa-aluetta.

Vierailija
31/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:27"]

Kaikki persut ja heidän kannattajansa ovat maan suurimpia juntteja.

[/quote]

Kumpi olet vasemmisto vai vihreä? Tuollaisia kommentteja ei juuri muut kirjoita.

Vierailija
32/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
33/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:51"]En, ainoastaan tyhminä. [/quote] Mieheni kannattaa Persuja, äo yli 150 ( Mensan virallisesti testaama).

[/quote]

[/quote]Näetkö sinä päälle päin ihmisten puoluekannat vai käytkö sen erikseen jokaiselta tivaamassa? Meitä persujen äänestäjiä on yhä enemmän myös täällä vihreän kuplan sisällä, vaikka ei sitä irl ympäristön suvaitsemattomuuden takia ääneen huudellakaan.

Vierailija
34/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No se johtuu siitä että et ole itse käynyt katsomassa paikanpäällä millaista väkeä persuissa on.

Vierailija
35/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"]En tunne yhtäkään persujen kannattajaa, mutta kyllä heidän arvot ja keskusteluihin osallistumisensa ovat sellaisia, että ei kovin sivistynyt humaani ihminen kykene niitä allekirjoittamaan. 
[/quote] Yleistämisesi kertoo enemmän sinusta. Olen Perussuomalaisten kannattaja, kerropa nyt minulle arvoistani, kun näytät niistä kaiken tietävän?
[/quote] Voi kun yrität esittää pyhimystä juuri tuontakia persuista ei pidetä kun aina yrittävät tehdä itsestään jotain pyhimystä

Vierailija
36/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku toinenkin, olin parikymppisenä vihreiden kannattaja ja nyt 35v persujen kannattaja. Olen kaksi akateemista tutkintoa suorittanut, yksityisessä isossa firmassa tutkijana työskentelevä ja urallaan ihan menestyvä perheellinen nainen. En yrittäjä, en duunari, en työtön. Maksan veroni kuukausipalkasta enkä saa boonuksia, tulospalkkioita tms. Silti kannatan, mitähän vikaa minusta voisi löytyä...?

Sen mokan mielestäni persut tekivät, että jättäytyivät pois hallituksesta. Ehkävä seuraavan kerran pääsevät jo päätöspaikoille, muutoin tulee olo puolueesta, joka haluaa urputtaa, muttei ratkoa ongelmia. Ehkä sitten pitää taas miettiä uusi puolue. Kokoomustakin jossain vaiheessa mietin, mutta ne ajavat vain rikkaiden etuja.

Vierailija
37/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut aikasemmin oikeestaan mitään mielipidettä heistä, mutta sitten mun entinen koulukaveri alkoi fb:ssa paasaamaan...

Se on siis järkyttävää lukea, kun ensinnäkin ulosanti on erittäin heikkoa (ei pisteitä lauseissa), ja se teksti on paasaavaa "köyhiltä taas otetaan pois ei tässä maassa kannata kohta työtä tehdä rikkaat vaan rikastuu entisestään. tarttuis herrat ite lapion varteen hyvä se on päättää asioista mistä ei tiedetä mitään" tai sitten kuin uskonnollinen johtaja konsanaan "Ystävät olkaa rohkeita ja itsenäisiä pidetään huolta toisistamme. Hyvää yötä ystävät".

Mä olen todella järkyttynyt. Persuista on tullut uskonto tälle tyypille.

Vierailija
38/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En oikein pidä juntti-sanasta. Ymmärtämättömiä heistä ehkä moni on, mutta niinpä on suurin osa ihmisistä muutenkin.

Vierailija
39/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, tiedän persuissa olevan tosi fiksuja, mutta valitettavasti sitten myös tällaisia Hakkaraisia ja Niikkoja. Persujen kannattajakunta puolestaan edustaa mitä moninaisimpia ihmisiä, tavallaan läpileikkausta suomalaisista.

Tyhminä pidän niitä, jotka ensi vaaleissa äänestävät niitä, jotka ovat olleet valtaapitävinä viime vuodet.

Tosin en itse vielä tiedä, mille puolueelle ääneni annan, olen pudottanut pois kokkarit, demarit, vihreitä en ole koskaan voinut edes ajatella vaihtoehdoksi, vasemmiston ja mitättömät pikkupuolueet. Aika vähän jää jäljelle. Taidan siis antaa mahdollisuuden muutokselle ja äänestää persuja, kenties. Ai niin, kepunkin pudotin pois, kepuhan pettää aina. 

Vierailija
40/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hämmästyn aina, kun kuulen fiksuna pitämäni ihmisen kannattavan persuja.

Olet median vedätettävissä oleva pölhö, sorry.