Pidätkö persujen kannattajia juntteina?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:08"]
Mä hämmästyn aina, kun kuulen fiksuna pitämäni ihmisen kannattavan persuja.
[/quote]
Missä fiksuus näkyy? Onko nämä fiksuja jotka ovat saaneet maamme hirveän laman kynnykselle? Itsekkyys, kaikkien muiden kuin maamme kansalaisten etujen ajaminen, jopa meidän haitaksemme jne.. EI voi olla enää tyhmempiä ihmisiä kuin nämä sivistyneet suvaitsevaiset avarakatseiset rahan ja vallanhimoiset ihmiset joiden arvot on suoraan kaatopaikalta. Moraalin romuttaminen, Suomen myyminen pala palalta ulkomaille ja niin monta täysin päin prinkkalaa hoidettua asiaa ettei voi kuin syvästi ihmetellä näitä " fiksuja" ihmisiä jotka arvostelevat persuja kaikesta pahasta. Kreikan avustuspaketti ja idioottimaiset eu direktiivien ja sairaiden lakien lisääntyminen vie tätä menoa monen perheen ja omakotiasujan mahdollisuudet elää ilman hirveitä rasitteita. Tätä on turha tässä suoltaa ulos, tyhmempikin tajuaa miten meitä on petetty kaikilla mahdollisilla aloilla ja vielä haukutaan persuja junteiksi.
Suurin syy tähän on yksinkertaisesti persujen suoranainen demonisoiminen mediassa koska ollaan vastaan melkein kaikkea tervettä ja hyvää ja sellaista jotta kansamme saataisiin nousuun ja vältyttäisiin pahalta lamalta joka tulee olemaan hirveä. Jos haukutaan ihmisiä aivokääpiöiksi ja heidän terveitä arvojaan ja mielipiteitään aivopieruiksi niin sekö tekee näistä haukkujista fiksuja? Persujen mielipiteitä, samoin kd:n Räsäsen ajatuksia pidetään aivopieruina ja vihataan niin paljon kun katsoo kirjoituksia että jos jostain homoaktivistista veisteltäisiin yhtä paljon niin johan nämä suvaitsevaiset fiksut nostaisivat kunnianloukkaus syytteen. Toivottavasti persut ajavat terveitä arvoja ja saadaan vastaisuudessa kuulla muutakin mediasta kuin jatkuvaa homouden tuputusta ja ateistien kiukuttelua ja ivallisia puheita perinteisiä ja kristillisiäkin arvoja kannattavia vastaan. Saaste pois Suomesta ja pakkohomostaminen lopetettava. Pienen homovähemmistön oikeutta terrorisoida perinteisiä arvoja kannattavia pitää rajoittaa ja poistaa tällainen sairas kehitys.
En todellakaan. Paras puolue mitä on ja Soinista pidän erityisesti. Mieheni, hänkin pienyrittäjä kannattaa persuja. On fiksu, kouluja käynyt ja hyvä mies tosielämässä.
En pidä juntteina. On hyvin yleinen harhaluulo, että persuja äänestävät vain amikset ja peräkylien juntit, mutta itse ainakin tunnen useita yliopiston käyneitä ja hyvässä ammatissa olevia, jotka ovat ilmoittaneet äänestävänsä persuja. Itse en ole persuja koskaan äänestänyt, mutta toisin kuin kaikenmaailman besserwisser-kolumnistit ja päätoimittajat, kykenen ymmärtämään sen, että monet ihmiset ihan oikeasti kannattavat sellaista politiikkaa, mitä persut ajavat, ja heillä on siihen ihan hyvät syynsä. Kaikkein vähiten pidän itse vihreistä. Ylimielisiä muka-suvaitsevaisia veronkorotusautomaatteja, joille talouden realiteetit ovat täysin tuntematon asia.