Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö persujen kannattajia juntteina?

Vierailija
12.10.2014 |

*

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"]En tunne yhtäkään persujen kannattajaa, mutta kyllä heidän arvot ja keskusteluihin osallistumisensa ovat sellaisia, että ei kovin sivistynyt humaani ihminen kykene niitä allekirjoittamaan. 
[/quote] Yleistämisesi kertoo enemmän sinusta. Olen Perussuomalaisten kannattaja, kerropa nyt minulle arvoistani, kun näytät niistä kaiken tietävän?
[/quote]Vastustat aborttia ja maahanmuuttoa, et itseasiassa edes osaa määritellä maahanmuuttajan ja pakolaisen eroa. Kuulut kirkkoon ja et suo homoille avioliittoa. Olet naimisissa ja miehellä on parempi palkka joten teet enemmän kotitöitä. Sinulla on pitkä tukka etkä pidä nykytaiteesta. Olet sitä mieltä että toisten ihmisten arvo on korkeampi kuin toisten, toivot rangaistusten koventamista paitsi jo oma sukulaisesi on vankilassa. Silloin ajattelet että juuri hänet on tuomittu väärin. Voit olla korkeasti koulutettu mutta isovanhemmillasi ei ollut yhtään kirjaa.

Vierailija
42/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:51"]En, ainoastaan tyhminä. [/quote] Mieheni kannattaa Persuja, äo yli 150 ( Mensan virallisesti testaama).

[/quote]

Mistä johtuu että nämä superälykkäät, korkeasti koulutetut, kulturellit yms. persut tuntuvat löytyvän vain internetistä?

[/quote]Näetkö sinä päälle päin ihmisten puoluekannat vai käytkö sen erikseen jokaiselta tivaamassa? Meitä persujen äänestäjiä on yhä enemmän myös täällä vihreän kuplan sisällä, vaikka ei sitä irl ympäristön suvaitsemattomuuden takia ääneen huudellakaan.
[/quote]

Kyllä persuuden yleensä näkee päälle päin, ei voi mitään.

Vierailija
44/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei edes ole mielipidekysymys vaan faktan toteaminen: persut ja niiden kannattajat ovat juntteja.

Vierailija
45/63 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein.

Vierailija
46/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"]En tunne yhtäkään persujen kannattajaa, mutta kyllä heidän arvot ja keskusteluihin osallistumisensa ovat sellaisia, että ei kovin sivistynyt humaani ihminen kykene niitä allekirjoittamaan.  [/quote] Yleistämisesi kertoo enemmän sinusta. Olen Perussuomalaisten kannattaja, kerropa nyt minulle arvoistani, kun näytät niistä kaiken tietävän? [/quote]Vastustat aborttia ja maahanmuuttoa, et itseasiassa edes osaa määritellä maahanmuuttajan ja pakolaisen eroa. Kuulut kirkkoon ja et suo homoille avioliittoa. Olet naimisissa ja miehellä on parempi palkka joten teet enemmän kotitöitä. Sinulla on pitkä tukka etkä pidä nykytaiteesta. Olet sitä mieltä että toisten ihmisten arvo on korkeampi kuin toisten, toivot rangaistusten koventamista paitsi jo oma sukulaisesi on vankilassa. Silloin ajattelet että juuri hänet on tuomittu väärin. Voit olla korkeasti koulutettu mutta isovanhemmillasi ei ollut yhtään kirjaa.

[/quote]Kuuntelet mieluiten heviä tai niitä bändejä joista pidit nuorena. Olet joko kuivakka elämään pettynyt virkamies tai "räväkkä" mukamoderni nainen joka kuitenkin vikisee kun mies tulee paikalle, kuka tahansa mies.

Vierailija
47/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
48/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, samoin kepun

Vierailija
49/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, ehdottomasti. Jaksavat myös itse todistaa sen minulle, väsymättä, päivästä päivään.

Vierailija
50/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin viimeisen viikon aikana se on täällä vauvapalstalla käynyt hyvinkin selväksi.

Vierailija
51/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikkia.

Vierailija
52/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Heidän ajatusmaailmansa nyt vaan on jotain hyvin jälkeenjäänyttä, on sitten yritysomistaja tai ei.

Vierailija
53/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen kannattajat ovat menneisyyteen jämähtäneitä juntteja.

Vierailija
54/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:51"]En, ainoastaan tyhminä.
[/quote] Mieheni kannattaa Persuja, äo yli 150 ( Mensan virallisesti testaama).
[/quote]

Äly ei sulje junttiutta pois.

Vierailija
55/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttius on henkinen tila, josta kärsii aika moni suomalainen. Näin ollen juntteja mahtuu kaikkiin puolueisiin myös. 

Vierailija
56/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa yrittää peittää sen esiintymällä maltillisesti ja järkevästi, mutta heidän todellinen luontonsa kävi ilmi viimeistään viime viikolla. AIVAN JOKAINEN PERSU on henkisesti vajaa juntti.

Vierailija
57/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikki tuntemani persut ovat aika rajoittuneita.

Vierailija
58/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persussuomalaisten kannatajilla on tatuointeja, joten juntteja ovat.

Vierailija
59/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin muuten mäkin vihervasuri :D Nyt kun ikää on se maaginen 35 niin on järkeäkin päässä!!

Jostain pitäisi työpaikkoja saada eikä se holtiton mahanmuuttokaan mitään herkkua ole.. Kokkarit ja muut kakkareet ärsyttävät suuresti, kuten myös 'Jeesuksen oikea käsi' Räsänen.. Hakkaraista pidän itse ihan täytetä idioottina mutta Halla-Ahoa tuen ja fanitan, tosin saisi olla hieman jotenkin topakampi esim väittelyissä, vaikka siis korkeastikoulutettu mies onkin ja rohkea puheissaan!

Aion äänestää, tosin toivon että eivät nuoleskelisi ulkomaalaisia eikä ainakaan Israelia (Soini)

Itse kannattaisin Kreikan Kultaisen Aaamunkoiton kaltaista puoluetta mieluiten, jos täällä lampaiden valtakunnassa olisi sellainen

Vierailija
60/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:58"]

*

[/quote]

Juu, pidän.