Missä ajassa laihtuu 30kg?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis rasvaa vai vaakalukemaa? Jotkut luulee että ovat sama asia.
mieluusti rasvaa
Lihastreeniä ja sopiva proteiinipitoinen dieetti. Se kohdistaa kulutuksen rasvaan eikä lihaksiin.
Ja naisten lihaskasvu on lähes mahdotonta. Sama huonogeenisillä miehillä.
Ei ole mahdotonta tai lähes mahdotonta.
Olympiageenejä en laskenut mukaan.
Teoriassa vuosi riittää, käytännössä tuohon aikaan mahtuu takapakki-jaksoja ja repsahduksia sen verran, että voi olla että meneekin 1,5-2 vuotta. Mutta haittaako se edes, kunhan suunta on oikea? Eikö tarkoitus kuitenkin ole pysyä sitten loppuelämä kutakuinkin siinä saavutetussa painossa?
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa vuosi riittää, käytännössä tuohon aikaan mahtuu takapakki-jaksoja ja repsahduksia sen verran, että voi olla että meneekin 1,5-2 vuotta. Mutta haittaako se edes, kunhan suunta on oikea? Eikö tarkoitus kuitenkin ole pysyä sitten loppuelämä kutakuinkin siinä saavutetussa painossa?
Joo
Mä aloitin tammikuun alkupäivinä 130kg ja nytte on 100kg. Joka viikko yks herkkupäivä, sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin tammikuun alkupäivinä 130kg ja nytte on 100kg. Joka viikko yks herkkupäivä, sopii mulle.
Huh
Vierailija kirjoitti:
Huhu
Riippuu ihan täysin siitä mitä olet valmis tekemään. Itselläni paino lähti erittäin nopeaan pudotukseen kun jätin alkoholin ja sokerilimut kokonaan pois. Piristyin myös henkisesti joten jaksoin lähteä entistä useammin kuntoilemaan, mikä tietysti kiihdytti painon putoamista entisestään. 20 kg lähti alle vuodessa minun kohdalla ja nyt olen ihan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että 3-7kk riippuen kuinka tehokkaasti karsii kaloreita ja lisää kulutusta. Hengen vaarallisesti lihava -sarjassahan heillä on kuukausitavoite 14kg ja liikunta olematonta. Mut sanoisin, että joku 2,5 kiloa lähtee viikossa jo pienillä muutoksilla ja kasvispainotteisella ruokavaliolla.
Sanoisin että älä anna laihdutusvinkkejä. 😂
89 kg lähtöpaino on aika eri kuin 300 kg. Siitä 300 kilosta lähteekin vähän reippaammalla tahdilla. Ja 2,5 kg viikossa ei oo millään lailla terveellinen tahti, eikä onnistu ihan pienillä muutoksilla. Ekalla viikolla se voi lähteä kun nesteitä lähtee, mutta rasvaa ei saa tuota tahtia poltettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että 3-7kk riippuen kuinka tehokkaasti karsii kaloreita ja lisää kulutusta. Hengen vaarallisesti lihava -sarjassahan heillä on kuukausitavoite 14kg ja liikunta olematonta. Mut sanoisin, että joku 2,5 kiloa lähtee viikossa jo pienillä muutoksilla ja kasvispainotteisella ruokavaliolla.
Sanoisin että älä anna laihdutusvinkkejä. 😂
89 kg lähtöpaino on aika eri kuin 300 kg. Siitä 300 kilosta lähteekin vähän reippaammalla tahdilla. Ja 2,5 kg viikossa ei oo millään lailla terveellinen tahti, eikä onnistu ihan pienillä muutoksilla. Ekalla viikolla se voi lähteä kun nesteitä lähtee, mutta rasvaa ei saa tuota tahtia poltettua.
Joo. 250 kilosta pääsee 200 kiloon vaikka puolessa vuodessa mutta ne on mahdollista saada takaisin kolmessa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti lähtee vähintään 2,5 kg viikossa jos vähentää hiukan lihansyöntiä. 🤣
Monta kiloa söit päivässä pelkkää lihaa ja lihoit ylipainon puolelle?
Up