Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin

Vierailija
04.09.2021 |

Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.

Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…

Kommentit (2627)

Vierailija
341/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christofferin maskin takaa paljastui varsinainen jeesustelija.

Vierailija
342/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tullut usein paha mieli, kun julkkikset kertovat mielipiteensä lihavuudesta. Eikö meillä lihavilla sitten ole yhtäläisiä ihmisoikeuksia kun tällaiset saavat edelleen esiintyä julkisuudessa eikä ketään kiinnosta? Esim. Martina saa ihan oman TV-ohjelman, jossa piiskaa lihavia laihtumaan?

Ei ne oikeudet taidakaan kuulua kun seksuaalivähemmistöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että tässä on hiukan sellainenkin juttu että nämä tietyt nuoret vähemmistön näkyvät edustajat eivät oikeasti ymmärrä sitä, että suurin osa kansasta ei edelleenkään ole kovin sinut näiden liberaalien uussukupuolitulkintojen kanssa.

Suuri osa on vain hämillään ja hiljaa.

Media on luonut kuvaa viimeiset vuodet kuin nämä asiat olisi voittopuolisesti hyväksyttyjä.

=

Elävät omassa kuplassaan.

Vierailija
344/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christofferin maskin takaa paljastui varsinainen jeesustelija.

Nimi on enne...

Vierailija
345/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihde on hyvää vain jos se on 100% homomyönteistä

vain wokeporukan mielestä.

t. ateistihomo 

Eihän wokeporukalle mikään perushomomyönteisyys riitä. Liiallinen homomyönteisyys voi olla jopa transfobista.

Wokeporukalle pitää olla transitäqueertätämuusutuota.

Miehistä tykkäävä mies tai naisista tykkäävät nainen alkavat näyttää jo aikalailla suvaitsemattomilta.

t. änkyräkristittyheteropersu

Kyllä. Johan nämä lgbtqioenvlknvklnhflö++++++++yyyy-------porukat on jo ajat sitten vieraanuttaneet meidät "cis-homomiehet" koko seksuaalivähemmistöliikkeestä.

Olemme näet sortajia ja saatanasta. Vaikka homot koko liikkeen aloittivatkin Stonewallin mellakoista. 

Vierailija
346/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että tässä on hiukan sellainenkin juttu että nämä tietyt nuoret vähemmistön näkyvät edustajat eivät oikeasti ymmärrä sitä, että suurin osa kansasta ei edelleenkään ole kovin sinut näiden liberaalien uussukupuolitulkintojen kanssa.

Suuri osa on vain hämillään ja hiljaa.

Media on luonut kuvaa viimeiset vuodet kuin nämä asiat olisi voittopuolisesti hyväksyttyjä.

❝𝐒𝐞𝐧 𝐤𝐮𝐯𝐚𝐧 𝐥𝐮𝐨𝐦𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐨𝐧 𝐚𝐢𝐯𝐨𝐩𝐞𝐬𝐮𝐚 𝐞𝐭𝐭ä 𝐬𝐞 𝐤𝐮𝐯𝐚 𝐭𝐨𝐭𝐞𝐮𝐭𝐮𝐢𝐬𝐢.  𝐍𝐲𝐤𝐲ää𝐧 𝐞𝐢 𝐥𝐢𝐞𝐧𝐞 𝐞𝐧ää 𝐦𝐢𝐭ää𝐧 𝐬𝐮𝐨𝐦𝐚𝐥𝐚𝐢𝐬𝐭𝐚 𝐯𝐢𝐢𝐡𝐝𝐞𝐬𝐚𝐫𝐣𝐚𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐬ä 𝐞𝐢 𝐞𝐧𝐬𝐢𝐦𝐦ä𝐢𝐬𝐞𝐧 𝐩𝐚𝐫𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐮𝐭𝐢𝐧 𝐚𝐢𝐤𝐚𝐧𝐚 𝐯𝐢𝐥𝐢𝐬𝐢𝐬𝐢 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐦ä𝐧 𝐡𝐨𝐦𝐨𝐣𝐚, 𝐥𝐞𝐬𝐛𝐨𝐣𝐚, 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐮𝐣𝐚 𝐣𝐚 𝐦𝐮𝐬𝐭𝐢𝐚 𝐤𝐮𝐢𝐧 𝐭𝐚𝐯𝐚𝐥𝐥𝐢𝐬𝐢𝐚 𝐡𝐞𝐭𝐞𝐫𝐨𝐤𝐚𝐧𝐭𝐢𝐤𝐬𝐢𝐚.❞

Vierailija
347/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christoffer Strandberg nyt on sen laatuluokan huomioh*ora, että tietenkin pöyristyy, ja muutenkin täysin oman erinomaisuutensa huumaama. Eihän se ole cancel-kulttuuria, että narsissi haluaa vaientaa erimieliset, se sensijaan olisi jos joku haluaisi vaientaa narsissin.

Tämähän taannoin teki ylen radio puheen minäminä-ohjelmaan sen koko historian ehkä itserakkaimman ohjelman, jossa mm. samassa lauseessa selitti yksityiskohtia parisuhteestaan ja kämpästään ja sitten pöyristeli, miten juorulehdet kirjoittaa hänen parisuhtestaan ja kämpästään 🙄.  Sietämätön yksilö, siinä vaiheessa kun tämän naama näkyy tai ääni kuuluu, vaihtuu kanava jos minulla on siihen sanan sijaa.

Vierailija
348/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christoffer ... Christ offer ... kristuksen uhraus

Miten kristityistä närkästyvä homo voi käyttää tuollaista nimeä?

Vierailija
349/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinällään sääli, että nyt keskustelu keskittyy Strandbergin kommentteihin, jotka hän kuitenkin teki ohjelman ulkopuolella. Paljon enemmän häiritsi se, että Veitola alkoi politisoida itse ohjelmassa. Kyllä pitäisi pystyä pitämään tuollainen ohjelman ulkopuolella, kuten Räsäsenkin tekee.

En myöskään osallistu näihin Strandbergin cancellointi-yrityksiin, joissa hänet pitäisi poistaa ohjelmasta mielipiteensä takia. Olen täysin eri kieltä hänen kanssaan (kuten myös Räsäsen kanssa), mutta molemmilla on oikeus mielipiteeseensä ilman cancelointia. Molempien tulee kuitenkin sietää se kritiikki mitä syntyy heidän esittämistään syrjivästä mielipiteistä.

Sen sijaan Veitolalle ehkä voisikin antaa jonkin varoituksen, että jatkossa pyrkisi pitämään ohjelmassa yllä positiivista ja hyväksyvää ulmapiiriä.

"Paljon enemmän häiritsi se, että Veitola alkoi politisoida itse ohjelmassa."

Mulla kyllä kans särähti tää niin pahasti korvaan ja en kyllä ollut uskoa, miten noin kokenut toimittaja sortuu niin ala-arvoiseen kommentointiin tuollaisessa ohjelmassa. Kataja, kun puhui siitä, että esiintyjä on vihjevideon perusteella arvostettu/palkittu runon lausunnassa ja että se myös sopii hyvin Räsäseen, niin Veitola töksäyttää siihen, että miten runonlausunta muka sopisi yhteen Päivin ihmisoikeusrikosepäilyn kanssa. Siis what?!! Oikeesti, mitä tekemistä noilla kahdella asialla edes on? Ei mitään, ei yhtään mitään. Piti vaan päästä maalittamaan. Oli kyllä todella ala-arvoista, törkeää ja epäammattimaista käytöstä Veitolalta. En ole häntä kyllä ennenkään pahemmin arvostanut, mutta nyt vielä vähemmän.

Ja en kyllä ymmärrä tuota Cristofferin vetoamista ohjelman ei -poliittisuuteenkaan tässä, että sen perusteella olisi pitänyt jättää Päivi kutsumatta. Samalla perusteella pitäisi sitten jättää kutsumatta kaikki sellaiset julkkikset, jotka ovat politiikassa mukana.

En katsonut ohjelmaa. Sanoiko se oikeasti "ihmisoikeusrikosepäilyn" ??? Mikä ihme se sellainen rikos on.

No, ei varmaan sanonut, näsäviisastelija. Eihän tuossa ollut mitään suoria lainauksia. Puutut yhdyssanavirheeseen, koska et muuhunkaan pysty?

Vierailija
350/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo avautuminen, meni yli.

Vierailija
351/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinällään sääli, että nyt keskustelu keskittyy Strandbergin kommentteihin, jotka hän kuitenkin teki ohjelman ulkopuolella. Paljon enemmän häiritsi se, että Veitola alkoi politisoida itse ohjelmassa. Kyllä pitäisi pystyä pitämään tuollainen ohjelman ulkopuolella, kuten Räsäsenkin tekee.

En myöskään osallistu näihin Strandbergin cancellointi-yrityksiin, joissa hänet pitäisi poistaa ohjelmasta mielipiteensä takia. Olen täysin eri kieltä hänen kanssaan (kuten myös Räsäsen kanssa), mutta molemmilla on oikeus mielipiteeseensä ilman cancelointia. Molempien tulee kuitenkin sietää se kritiikki mitä syntyy heidän esittämistään syrjivästä mielipiteistä.

Sen sijaan Veitolalle ehkä voisikin antaa jonkin varoituksen, että jatkossa pyrkisi pitämään ohjelmassa yllä positiivista ja hyväksyvää ulmapiiriä.

"Paljon enemmän häiritsi se, että Veitola alkoi politisoida itse ohjelmassa."

Mulla kyllä kans särähti tää niin pahasti korvaan ja en kyllä ollut uskoa, miten noin kokenut toimittaja sortuu niin ala-arvoiseen kommentointiin tuollaisessa ohjelmassa. Kataja, kun puhui siitä, että esiintyjä on vihjevideon perusteella arvostettu/palkittu runon lausunnassa ja että se myös sopii hyvin Räsäseen, niin Veitola töksäyttää siihen, että miten runonlausunta muka sopisi yhteen Päivin ihmisoikeusrikosepäilyn kanssa. Siis what?!! Oikeesti, mitä tekemistä noilla kahdella asialla edes on? Ei mitään, ei yhtään mitään. Piti vaan päästä maalittamaan. Oli kyllä todella ala-arvoista, törkeää ja epäammattimaista käytöstä Veitolalta. En ole häntä kyllä ennenkään pahemmin arvostanut, mutta nyt vielä vähemmän.

Ja en kyllä ymmärrä tuota Cristofferin vetoamista ohjelman ei -poliittisuuteenkaan tässä, että sen perusteella olisi pitänyt jättää Päivi kutsumatta. Samalla perusteella pitäisi sitten jättää kutsumatta kaikki sellaiset julkkikset, jotka ovat politiikassa mukana.

En katsonut ohjelmaa. Sanoiko se oikeasti "ihmisoikeusrikosepäilyn" ??? Mikä ihme se sellainen rikos on.

No, ei varmaan sanonut, näsäviisastelija. Eihän tuossa ollut mitään suoria lainauksia. Puutut yhdyssanavirheeseen, koska et muuhunkaan pysty?

Mitenkä itse kysymys muuttuisi siitä kirjoitetaan ihmisoikeusrikos yhteen vain erikseen?

Vierailija
352/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Who the fok is Christoffer Strandberg?

Päde on paras.

Sliipattu itseään täynnä oleva homojulkku.

Vierailija
353/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hom ot ja veitolat pois telkkarista, niin maailma olisi heti suvaitsevaisempi paikka.

Vierailija
354/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni maku koko ohjelmasta.

Vierailija
355/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskin takaa paljastui totuuksia 🤔

Maskin takaa paljastui kristitty jolla on enemmän munaa puolustaa kristinuskon oppia kuin kaikilla Suomen miespiispoilla ja -papeilla yhteensä.

Ja jopa ilman palkkaa. Ei oo palkkapappi.     :)

Totta. Ja se palkka on yksi tekijä mikä on auttanut evlut kirkon mädättämisessä. Jos asetut näyttävästi vastustamaan kirkon muuttumis vihervasemmistolaiseksi sirkusteltaksi niin olet pian työtön pappi.

Ja toisaalta moni kouluttautuu papin virkaan vaikkei edes usko Jumalaan. Olihan jo arkkipiista Mäkinen areiolainen, ei uskonut Jeesuksen jumaluuteen. Tällaista arkkipiispaa olisi pidetty käsittämättömänä ajatuksena vielä 50v sitten.

Vierailija
356/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christoffer ja Päivi molemmat hoitivat esiintymisensä mielestäni esimerkillisesti. Päivi jätti omat mielipiteensä ohjelmasta pois ja Christoffer reagoi ja taputti Päivin paljastuessa ihan samalla tavalla kuin muillekin kilpailijoille.

Itselläni laski pisteet maikkaria kohtaan. Miksi rikosepäilyjen alla olevaa seksuaalivähemmistöjä syrjivää henkilöä _pyydetään_ ohjelmaan mukaan. Kyllä minua alkaa epäilyttää maikkarin arvot, jos näitä henkilöitä alkaa paljastua lisää.

Lähipiirissäni on seksuaalivähemmistöön kuuluvia ihmisiä, ja olen heistä nähnyt, miten Päivin kirjoitukset on heitä loukanneet. Varmasti ovat loukanneet myös Christofferia. En ymmärrä, miksi Christofferilta edes vaaditaan hirveää kunnioitusta henkilöä kohtaan, joka ei kunnioita häntä tai hänen kaltaisiaan ihmisiä.

Sananvapaus ei tarkoita oikeutta vihapuheeseen.

Vierailija
357/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Kiti Kokkonen osallistui viime vuonna silakoiden järkkäämään 'paidaton pääministeri ja koru' -kampanjaan IS:ssa osoittaakseen tukeaan kilttuuri märkzistiselle hallitukselle. Sääli, koska hän on oikeastikin hauska. Samassa kampanjassa oli mukana salkkareitten Kalle, mutta sitä sarjaa en edes seuraa.

Vierailija
358/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christoffer ja Päivi molemmat hoitivat esiintymisensä mielestäni esimerkillisesti. Päivi jätti omat mielipiteensä ohjelmasta pois ja Christoffer reagoi ja taputti Päivin paljastuessa ihan samalla tavalla kuin muillekin kilpailijoille.

Itselläni laski pisteet maikkaria kohtaan. Miksi rikosepäilyjen alla olevaa seksuaalivähemmistöjä syrjivää henkilöä _pyydetään_ ohjelmaan mukaan. Kyllä minua alkaa epäilyttää maikkarin arvot, jos näitä henkilöitä alkaa paljastua lisää.

Lähipiirissäni on seksuaalivähemmistöön kuuluvia ihmisiä, ja olen heistä nähnyt, miten Päivin kirjoitukset on heitä loukanneet. Varmasti ovat loukanneet myös Christofferia. En ymmärrä, miksi Christofferilta edes vaaditaan hirveää kunnioitusta henkilöä kohtaan, joka ei kunnioita häntä tai hänen kaltaisiaan ihmisiä.

Sananvapaus ei tarkoita oikeutta vihapuheeseen.

Sananvapaudesta elävän yhtiön kannattaa olla sananvapauden puolella.

Vierailija
359/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christoffer on homon irvikuva jota ei jaksaisi katsella ollenkaan. Pikakelauksella menee nykyään tämä masked ohjelma ala-arvoisten tuomareiden takia. Olen itsekkin homo, mutta Päivi vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä vaikka en hänen arvomaailmaansa jaakkaan. Jämähtänyt jonnekkin raamatun aikaan. Oli kuitenkin mielenkiintoinen ja hyvä veto häneltä osallistua ohjelmaan.

Vierailija
360/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ohjelmaa osannut edes katsoa poliittiselta kannalta, kun maski poistettiin. Strandberg taasen näköjään unohti heti kyseessä olevan viihdeohjelman. En ole Räsäsen arvoista samaa mieltä lainkaan, mutta eihän niistä edes ollut kyse esiintymisessään. Varmaan tälläkin mielipiteellä kuitenkin canceloin jonkun mielestä homomyönteisyyttä ja tasa-arvoa.