Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain vihervasemmistolaiset saavat ajatella vapaasti tässä maassa?
Suvakin käsitys suvaitsevaisuudesta kun ovat parempia ihmisiä
Miksi s7vakit 9vat mielestäsi parempia ihmisiä?
Veitola kävi yökylässä Räsäsillä ja kyllä kelpasi silloin. Nyt pressarna Strandbergin maalitusta
Voi ei, lissulla meni hiekkaa pyllyreikään. Siis kääk!
Kävin lukemassa Stranbergin instapostauksen kommentit,
Oli todella pelottavaa luettavaa. Meininki todentotta kuin pohjois-korkeassa.
On pelottavaa demokratian ja sivistyksen kannalta, että miten vahvasti on Ok vihata ja kohdella ihmistä, joka on vain ja ainostaan eri mieltä asioista kuin itse on.
Ahdistavaa
Vierailija kirjoitti:
Olen biseksuaali ja minusta Päivi vaikuttaa hauskalta ja mukavalta persoonalta. En jaa hänen arvomaailmansa monessa asiassa, mutta mielestäni hänellä on oikeus mielipiteisiinsä ja sanoa ne ääneen. Viihdeohjelmahan tämä on muutenkin.
No minä olen homoseksuaali, eikä Päivin kommentit ole minua ikinä loukanneet. Itse asiassa arvostan suuresti hänen aitoutta, rehellisyyttä ja uskollisuutta omille arvoille. Mun mielestä mielipide-eroista ei tarvitse vetää hernettä nenään.
Tuli kyllä paha mieli Christoferin turhasta avautumisesta. Päivi veti hyvin ja uskalsi heittäytyä, niin ohjelman tuomari alkaa heittämään lokaa ja arvostelemaan tuolla tavalla. Musta tuo oli kyllä suorastaan kiusaamista ja tuli paha mieli Päivin puolesta. Nyt ei enää puhuttu mielipide erosta vaan alkoi suoraan arvostella Päiviä ihmisenä. Lisäksi Päivi halusi lastenlastensa vuoksi heittäyttä niin saa vielä arvostelua siitä, ettei sovi koko perheen viihdeohjelmaan. Kukahan siihen sitten on kelvollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa käytöstä. Myös Marian käytös ja kommentointi ärsytti kohdassa kun Kataja veikkasi Räsästä. Heti tuli kipakka kommentti ettei kansanryhmiä kiihottava Päivi voisi mitenkään olla osallistujana tässä viihdeohjelmassa. Olen ihan varma että Maria tiesi esiintyjän Päiviksi ja nokitteli kun pystyi tekemään sen vielä ennen kuin maski oli riisuttu. Kyllä Maria tiesi ja tunnisti vihjeet, samoista asioistahan (hiihdosta ja runonlausunnasta) kävivät pitkät keskustelut Veitolan yökyläily jaksossakin, kun yöpyi Räsäsillä.
Kiitos Katajalle kohteliaasta kommentista ja käytöksestä Päiviä kohtaan.Mitenkäs Veitola kävi yökylässä Räsäsillä?
Samasta syystä kuin kutsui Johanna Tukiaisenkin talk-show:hunsa. Koulukiusaaja mikä koulukiusaaja.
Veitola oli oksettava eilen. Todella ahdasmielinen.kyseessä kutenkin sama ihminen, joka esim. Maisa Torpan valkopesi telkkarissa.
Homo on vihainen Räsäsen suvaitsemattomuudesta joten ei suvaitse Räsästä.
Hmm...
Vierailija kirjoitti:
Niin, Räsäsellä on toki oikeus nolata itsensä tälläkin elämänalueella mutta onhan tuonaina jonkinlainen valinta jörjestävältä organisaatiolta että otetaan henkilö jolla on tuomio kiihoituksesta kansanryhmää kohtaan.
Standberg on hiljaa kun maskin takaa paljastuu Baltzar, tai toteaa esiintyjän valinnan olleen oivallinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että on kanavia mistä valita.
Tai voi jopa pitää telkkarin kokonaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen biseksuaali ja minusta Päivi vaikuttaa hauskalta ja mukavalta persoonalta. En jaa hänen arvomaailmansa monessa asiassa, mutta mielestäni hänellä on oikeus mielipiteisiinsä ja sanoa ne ääneen. Viihdeohjelmahan tämä on muutenkin.
No minä olen homoseksuaali, eikä Päivin kommentit ole minua ikinä loukanneet. Itse asiassa arvostan suuresti hänen aitoutta, rehellisyyttä ja uskollisuutta omille arvoille. Mun mielestä mielipide-eroista ei tarvitse vetää hernettä nenään.
Tuli kyllä paha mieli Christoferin turhasta avautumisesta. Päivi veti hyvin ja uskalsi heittäytyä, niin ohjelman tuomari alkaa heittämään lokaa ja arvostelemaan tuolla tavalla. Musta tuo oli kyllä suorastaan kiusaamista ja tuli paha mieli Päivin puolesta. Nyt ei enää puhuttu mielipide erosta vaan alkoi suoraan arvostella Päiviä ihmisenä. Lisäksi Päivi halusi lastenlastensa vuoksi heittäyttä niin saa vielä arvostelua siitä, ettei sovi koko perheen viihdeohjelmaan. Kukahan siihen sitten on kelvollinen?
Ehkä se kertoo suomalaisen "viihteen" tilasta ja tasosta että viihteentekijä on sitä mieltä ettei siihen sopiva kristillisiä perhearvoja kannattava mummo.
"Viihde" on "viihdettä" vain jos lavalla on joku Tuure Boelius syömässä paskaa Jari Sillanpään peräreiästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton houmou, tietty, jumalavita!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Räsäsellä on toki oikeus nolata itsensä tälläkin elämänalueella mutta onhan tuonaina jonkinlainen valinta jörjestävältä organisaatiolta että otetaan henkilö jolla on tuomio kiihoituksesta kansanryhmää kohtaan.
Standberg on hiljaa kun maskin takaa paljastuu Baltzar, tai toteaa esiintyjän valinnan olleen oivallinen.
Rohkea, kysymyksiä herättävä, katsojia haastava valinta!
Pientä toisen maailman sodan aikaisen Saksan kaikua tässä, että ihmiset jotka ovat eri mieltä kuin itse tulee lukita jonnekkin pois. He eivät saa näkyä tai kuulua. Suljetaan ne jonnekkin leiriin keskenään.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Koko kanava alkaa pikku hiljaa haista pesemättömälle persuvaolle.
Ryömipä nyt takaisin sänkyyn ja polta toinenkin aamujointti.
Aikuiset yrittää keskuskella.
Viihde on hyvää vain jos se on 100% homomyönteistä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pesemätön persuvako kiinnostaa monia. Huolellisen markkinatutkimuksen ja kohderyhmäarvioinnin perusteella noita osallistuja (eli ideologisten tuotteiden tuotesijoittelua) tehdään. Ei se ole mitään epämääräistä hakuammuntaa.
Arvaus vain, mutta ehkä Stranberg itse on joutunut cancelloijien hampaisiin, kun esiintyi Räsäsen kanssa samassa ohjelmassa ja ulostulo oli tarkoitettu heitä varten.
Mtv3 on mainosrahoitteinen suurille massoille tarkoitettu kanava ja suuret massat ei ole kiinnostuneita Stranbergin ja "kaltaistensa" tarpeesta loukkaantua kaikesta. Raha puhuu kun ohjelmia tehdään, joten Stranberg teki huonon ratkaisun uransa kannalta, kun lähti tälle tielle. Huonoa mainosta ohjelmalle.
Vierailija kirjoitti:
onhan teillä vihervassariwokefeministilesboilla ihan oma paskansuoltamiskanavanne, eli Yle.
Mitenkäs Veitola kävi yökylässä Räsäsillä?