Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin

Vierailija
04.09.2021 |

Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.

Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…

Kommentit (2627)

Vierailija
321/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsailevan pikku Strandbergin maskin takaa paljastui hyvin vihamielinen ihminen.

Vierailija
322/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinällään sääli, että nyt keskustelu keskittyy Strandbergin kommentteihin, jotka hän kuitenkin teki ohjelman ulkopuolella. Paljon enemmän häiritsi se, että Veitola alkoi politisoida itse ohjelmassa. Kyllä pitäisi pystyä pitämään tuollainen ohjelman ulkopuolella, kuten Räsäsenkin tekee.

En myöskään osallistu näihin Strandbergin cancellointi-yrityksiin, joissa hänet pitäisi poistaa ohjelmasta mielipiteensä takia. Olen täysin eri kieltä hänen kanssaan (kuten myös Räsäsen kanssa), mutta molemmilla on oikeus mielipiteeseensä ilman cancelointia. Molempien tulee kuitenkin sietää se kritiikki mitä syntyy heidän esittämistään syrjivästä mielipiteistä.

Sen sijaan Veitolalle ehkä voisikin antaa jonkin varoituksen, että jatkossa pyrkisi pitämään ohjelmassa yllä positiivista ja hyväksyvää ulmapiiriä.

"Paljon enemmän häiritsi se, että Veitola alkoi politisoida itse ohjelmassa."

Mulla kyllä kans särähti tää niin pahasti korvaan ja en kyllä ollut uskoa, miten noin kokenut toimittaja sortuu niin ala-arvoiseen kommentointiin tuollaisessa ohjelmassa. Kataja, kun puhui siitä, että esiintyjä on vihjevideon perusteella arvostettu/palkittu runon lausunnassa ja että se myös sopii hyvin Räsäseen, niin Veitola töksäyttää siihen, että miten runonlausunta muka sopisi yhteen Päivin ihmisoikeusrikosepäilyn kanssa. Siis what?!! Oikeesti, mitä tekemistä noilla kahdella asialla edes on? Ei mitään, ei yhtään mitään. Piti vaan päästä maalittamaan. Oli kyllä todella ala-arvoista, törkeää ja epäammattimaista käytöstä Veitolalta. En ole häntä kyllä ennenkään pahemmin arvostanut, mutta nyt vielä vähemmän.

Ja en kyllä ymmärrä tuota Cristofferin vetoamista ohjelman ei -poliittisuuteenkaan tässä, että sen perusteella olisi pitänyt jättää Päivi kutsumatta. Samalla perusteella pitäisi sitten jättää kutsumatta kaikki sellaiset julkkikset, jotka ovat politiikassa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minuakaan Päivin kommentit loukanneet. Eivät koskaan. Olipa typerä ja todella ahdasmielinen instagram-päivitys. Lisäksi Veitola oli heterona suorastaan oksettava. Emme tällaista julkisiutta ja vihaa kaipaa yhtään. Niin ja minä olen bi.

Vierailija
324/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kanava alkaa pikku hiljaa haista pesemättömälle persuvaolle.

Kyllä se pesemätön persuvako kiinnostaa monia. Huolellisen markkinatutkimuksen ja kohderyhmäarvioinnin perusteella noita osallistuja (eli ideologisten tuotteiden tuotesijoittelua) tehdään. Ei se ole mitään epämääräistä hakuammuntaa.

MTV3 tuntee yleisönsä ja sen kiinnostuksen kohteet. :D

Vierailija
325/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihde on hyvää vain jos se on 100% homomyönteistä

vain wokeporukan mielestä.

t. ateistihomo 

Vierailija
326/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christofferin oksennus on juuri sellainen, mihin tuo porukka ainoastaan pystyy omasta kuplastaan.

Vierailija
327/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin takaa paljastui totuuksia 🤔

Vierailija
328/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinällään sääli, että nyt keskustelu keskittyy Strandbergin kommentteihin, jotka hän kuitenkin teki ohjelman ulkopuolella. Paljon enemmän häiritsi se, että Veitola alkoi politisoida itse ohjelmassa. Kyllä pitäisi pystyä pitämään tuollainen ohjelman ulkopuolella, kuten Räsäsenkin tekee.

En myöskään osallistu näihin Strandbergin cancellointi-yrityksiin, joissa hänet pitäisi poistaa ohjelmasta mielipiteensä takia. Olen täysin eri kieltä hänen kanssaan (kuten myös Räsäsen kanssa), mutta molemmilla on oikeus mielipiteeseensä ilman cancelointia. Molempien tulee kuitenkin sietää se kritiikki mitä syntyy heidän esittämistään syrjivästä mielipiteistä.

Sen sijaan Veitolalle ehkä voisikin antaa jonkin varoituksen, että jatkossa pyrkisi pitämään ohjelmassa yllä positiivista ja hyväksyvää ulmapiiriä.

"Paljon enemmän häiritsi se, että Veitola alkoi politisoida itse ohjelmassa."

Mulla kyllä kans särähti tää niin pahasti korvaan ja en kyllä ollut uskoa, miten noin kokenut toimittaja sortuu niin ala-arvoiseen kommentointiin tuollaisessa ohjelmassa. Kataja, kun puhui siitä, että esiintyjä on vihjevideon perusteella arvostettu/palkittu runon lausunnassa ja että se myös sopii hyvin Räsäseen, niin Veitola töksäyttää siihen, että miten runonlausunta muka sopisi yhteen Päivin ihmisoikeusrikosepäilyn kanssa. Siis what?!! Oikeesti, mitä tekemistä noilla kahdella asialla edes on? Ei mitään, ei yhtään mitään. Piti vaan päästä maalittamaan. Oli kyllä todella ala-arvoista, törkeää ja epäammattimaista käytöstä Veitolalta. En ole häntä kyllä ennenkään pahemmin arvostanut, mutta nyt vielä vähemmän.

Ja en kyllä ymmärrä tuota Cristofferin vetoamista ohjelman ei -poliittisuuteenkaan tässä, että sen perusteella olisi pitänyt jättää Päivi kutsumatta. Samalla perusteella pitäisi sitten jättää kutsumatta kaikki sellaiset julkkikset, jotka ovat politiikassa mukana.

En katsonut ohjelmaa. Sanoiko se oikeasti "ihmisoikeusrikosepäilyn" ??? Mikä ihme se sellainen rikos on.

Vierailija
329/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole minuakaan Päivin kommentit loukanneet. Eivät koskaan. Olipa typerä ja todella ahdasmielinen instagram-päivitys. Lisäksi Veitola oli heterona suorastaan oksettava. Emme tällaista julkisiutta ja vihaa kaipaa yhtään. Niin ja minä olen bi.

Eihän Veitola suinkaan ole hetero. Ettekö muista tätä?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Maria-Veitolalla-sutinaa-naisen-kanssa-mu…

Vierailija
330/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että on kanavia mistä valita.

Tai voi jopa pitää telkkarin kokonaan kiinni.

Tämä.

Vierailija
331/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä yllätä miten aivopestävissä tavan kansa on. Vähän kun saa leipää ja sirkushuveja niin ollaan kieli pitkällä.

Kyse ei ole mielipide-eroista (jotka on aivan ok), vaan pyrkimyksestä rajoittaa jonkun ihmisryhmän ihmisoikeuksia (mikä ei todellakaan ole ok).

Vierailija
332/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihde on hyvää vain jos se on 100% homomyönteistä

vain wokeporukan mielestä.

t. ateistihomo 

Eihän wokeporukalle mikään perushomomyönteisyys riitä. Liiallinen homomyönteisyys voi olla jopa transfobista.

Wokeporukalle pitää olla transitäqueertätämuusutuota.

Miehistä tykkäävä mies tai naisista tykkäävät nainen alkavat näyttää jo aikalailla suvaitsemattomilta.

t. änkyräkristittyheteropersu

Vierailija
333/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Veitola suinkaan ole hetero. Ettekö muista tätä?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Maria-Veitolalla-sutinaa-naisen-kanssa-mu…

Ehkä heitä yhdistikin vain sadismi?

https://www.voice.fi/viihde/a-26155

Vierailija
334/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä yllätä miten aivopestävissä tavan kansa on. Vähän kun saa leipää ja sirkushuveja niin ollaan kieli pitkällä.

Kyse ei ole mielipide-eroista (jotka on aivan ok), vaan pyrkimyksestä rajoittaa jonkun ihmisryhmän ihmisoikeuksia (mikä ei todellakaan ole ok).

Kuten mitä ihmisoikeuksia?

Vierailija
335/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että tässä on hiukan sellainenkin juttu että nämä tietyt nuoret vähemmistön näkyvät edustajat eivät oikeasti ymmärrä sitä, että suurin osa kansasta ei edelleenkään ole kovin sinut näiden liberaalien uussukupuolitulkintojen kanssa.

Suuri osa on vain hämillään ja hiljaa.

Media on luonut kuvaa viimeiset vuodet kuin nämä asiat olisi voittopuolisesti hyväksyttyjä.

Vierailija
336/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mini esiintyjä on ollut mukana politiikassa, onko sievinenkin kunnallispolitiikassa

Vierailija
337/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen ei ole rajoittanut elämääni millään tavalla. Olen homo.

Oletkos sinä ja kerro miten Päivi on rajoittanut sinun elämääsi ja poistanut sinun ihmisoikeuksiasi, jos siis olet edes seksuaalivähemmistöön kuuluva? 

Vierailija
338/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskin takaa paljastui kristitty jolla on enemmän munaa puolustaa kristinuskon oppia kuin kaikilla Suomen miespiispoilla ja -papeilla yhteensä.

Vierailija
339/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko oikeesti lapsienne katsoa moista saastaa?

Vierailija
340/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskin takaa paljastui kristitty jolla on enemmän munaa puolustaa kristinuskon oppia kuin kaikilla Suomen miespiispoilla ja -papeilla yhteensä.

Ja jopa ilman palkkaa. Ei oo palkkapappi.     :)