Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin

Vierailija
04.09.2021 |

Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.

Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…

Kommentit (2627)

Vierailija
381/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christoffer on homon irvikuva jota ei jaksaisi katsella ollenkaan. Pikakelauksella menee nykyään tämä masked ohjelma ala-arvoisten tuomareiden takia. Olen itsekkin homo, mutta Päivi vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä vaikka en hänen arvomaailmaansa jaakkaan. Jämähtänyt jonnekkin raamatun aikaan. Oli kuitenkin mielenkiintoinen ja hyvä veto häneltä osallistua ohjelmaan.

Persuloinen homolarpilla.

Surullista että olet niin syvällä omassa puoluekannassasi, ettet ymmärrä että perussuomalaisissakin voi olla monenlaisia ihmisiä, myös homoja. Annat itsestäsi hyvin vihamielisen ja suvaitsemattoman kuvan, jos määrität ihmisen yksinomaan hänen poliittisen suuntauksensa perusteella.

terv. eri

Vierailija
382/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ois ollu joku viherpiipertäjäpoliitikko ei Strandberg ois puhunu politikoinnista tai mistään. Ois menny julkkuna muiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Strandberg olisi nyt syytä hyllyttää koko ohjelmasta. Todella törkeää kannanottoa ja käytöstä, ällöttävä tyyppi.

Vierailija
384/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelette että maskin alta olisi paljastunut joku avoimesti nat si -liikettä kannattava, h a k a r I s t e I h I n sonnustautuva henkilö, joka odottaa oikeudenkäyntiä, niin olisiko tällaisen henkilön osallistuminen viiheohjelmaan ihan ok?

kristinusko = natsiliike

risti = hakaristi

Nyt joku maalaa AIKA leveällä sudilla...

Katsos, se on tämä vihervasemmistolainen keskustelutapa:

Silmät kiinni, sormet korviin ja suoraa huuutoa

Vierailija
385/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelette että maskin alta olisi paljastunut joku avoimesti nat si -liikettä kannattava, h a k a r I s t e I h I n sonnustautuva henkilö, joka odottaa oikeudenkäyntiä, niin olisiko tällaisen henkilön osallistuminen viiheohjelmaan ihan ok?

Natsiliikkeen jäsenet hakaristeineen taisivat istua siellä tuomaristossa.

Kun hakaristin taittelee haitariksi ja maalaimee eri väreillä niin se on kivahakaristi, vaikka ihan samanlaista suvaitsemattomuutta edustaakin.

Vierailija
386/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christoffer ja Päivi molemmat hoitivat esiintymisensä mielestäni esimerkillisesti. Päivi jätti omat mielipiteensä ohjelmasta pois ja Christoffer reagoi ja taputti Päivin paljastuessa ihan samalla tavalla kuin muillekin kilpailijoille.

Itselläni laski pisteet maikkaria kohtaan. Miksi rikosepäilyjen alla olevaa seksuaalivähemmistöjä syrjivää henkilöä _pyydetään_ ohjelmaan mukaan. Kyllä minua alkaa epäilyttää maikkarin arvot, jos näitä henkilöitä alkaa paljastua lisää.

Lähipiirissäni on seksuaalivähemmistöön kuuluvia ihmisiä, ja olen heistä nähnyt, miten Päivin kirjoitukset on heitä loukanneet. Varmasti ovat loukanneet myös Christofferia. En ymmärrä, miksi Christofferilta edes vaaditaan hirveää kunnioitusta henkilöä kohtaan, joka ei kunnioita häntä tai hänen kaltaisiaan ihmisiä.

Sananvapaus ei tarkoita oikeutta vihapuheeseen.

älä kulta pieni tule heterospleinaamaan mitään meidän seksuaalivähemmistöön kuuluvia asioita.

suurin osa meistä homoista on täysin vieraantunut tästä cancellointi-lumihiutale-porukasta 

Eli minulla ei ole heterona mitään oikeutta mielipiteeseen tässä asiassa. No ei sitten varmaan Päivilläkään saa olla homoihin liittyviä mielipiteitä? Ja miksi homona luulet edustavasi koko yhteisön mielipiteitä? Selvästi näin ei ole.

Olet siis kommenttisi perusteella homovihaaja itse, varsinkin jos olen eri mieltä kanssasi.

Christoffer ei todellakaan edusta kaikki homoja, kaukana siitä. 

Lopeta tuo asioideni spleinaaminen, vai alanko minä kertomaan sinulle heteroudesta ja mitä mieltä sinä saat olla mistäkin? 

Vierailija
387/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä homoviha oikein kukoistaa vielä tänäkin päivänä. Jotkut täälläkin onbottaneet oikeudekseen nimitellä Christofferia ties millä kamalilla nimillä mielummin, kuin että oikeasti antaisivat kunnon näkökulmaa tälle keskustelulle. Itseäni järkytti myös, kun luin Kiinan "naismaisten" miehien kieltämisestä tv:ssä. Koko kommenttiboksi oli täynnä Kiinaa ja sen päätöstä ylistäviä kommentteja. On se kumma, että ne jotka yleensä kiljuvat rakkaan sananvapautensa perään, kun haukkuvat esim. LGBTQ - yhteisöä, mutta ovat valmiita uhraamaan sen, kunhan homoja ei telkkarissa näytetä.

kuulutko itse tähän vähemmistöön. minä satun kuulumaan, ja olen kaikesta täysin eri mieltä kanssasi.

ja olen vielä ateistikin. 

Eli sinun mielipiteesi on se kaikkein paras, koska olet oikeistohomo?

Vierailija
388/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kaikki voimaantuneet taputtamassa Kriselle, jonka mielestä saa silloin sanoa mielipiteensä jos se on sama kuin omansa. 

Ja sanoiko PÄivi nyt jotain homovastaista ohjelmassa?

Katsos, homojen mielestä se, joka ei heidän elämäntapaansa hyväksy, ei saa olla missään mediassa esillä ja mielellään muutenkin näkymättömissä. Saman ajatuksen mukaan, ulkoministeri Haavistokaan ei voi sitten olla kanssakäymisissä vaikkapa Venäjän johdon kanssa, ei sitten mitenkään.

Vierailija
389/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ainakaan Stranberg mitään positiivista kommenteillaan aikaan saanut.

Paitsi ehkä Räsäsen kannalta.

Vierailija
390/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen poliitikko-esiintyjä on jo vakuuttanut minut tähänastisilla kannanotoillaan.

Ei kiinnosta katsoa/kuulla laulujaan. - Yleisön suosion kalastelun tulkitsen poliittiseksi peliksi.

Vierailija
391/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä homoviha oikein kukoistaa vielä tänäkin päivänä. Jotkut täälläkin onbottaneet oikeudekseen nimitellä Christofferia ties millä kamalilla nimillä mielummin, kuin että oikeasti antaisivat kunnon näkökulmaa tälle keskustelulle. Itseäni järkytti myös, kun luin Kiinan "naismaisten" miehien kieltämisestä tv:ssä. Koko kommenttiboksi oli täynnä Kiinaa ja sen päätöstä ylistäviä kommentteja. On se kumma, että ne jotka yleensä kiljuvat rakkaan sananvapautensa perään, kun haukkuvat esim. LGBTQ - yhteisöä, mutta ovat valmiita uhraamaan sen, kunhan homoja ei telkkarissa näytetä.

kuulutko itse tähän vähemmistöön. minä satun kuulumaan, ja olen kaikesta täysin eri mieltä kanssasi.

Eli mielestäsi homojen leimaaminen ja nimittely on nyt siis ok?

Sellainen suvaitsevainen siellä sitten 

Vierailija
392/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christoffer ja Päivi molemmat hoitivat esiintymisensä mielestäni esimerkillisesti. Päivi jätti omat mielipiteensä ohjelmasta pois ja Christoffer reagoi ja taputti Päivin paljastuessa ihan samalla tavalla kuin muillekin kilpailijoille.

Itselläni laski pisteet maikkaria kohtaan. Miksi rikosepäilyjen alla olevaa seksuaalivähemmistöjä syrjivää henkilöä _pyydetään_ ohjelmaan mukaan. Kyllä minua alkaa epäilyttää maikkarin arvot, jos näitä henkilöitä alkaa paljastua lisää.

Lähipiirissäni on seksuaalivähemmistöön kuuluvia ihmisiä, ja olen heistä nähnyt, miten Päivin kirjoitukset on heitä loukanneet. Varmasti ovat loukanneet myös Christofferia. En ymmärrä, miksi Christofferilta edes vaaditaan hirveää kunnioitusta henkilöä kohtaan, joka ei kunnioita häntä tai hänen kaltaisiaan ihmisiä.

älä kulta pieni tule heterospleinaamaan mitään meidän seksuaalivähemmistöön kuuluvia asioita.

suurin osa meistä homoista on täysin vieraantunut tästä cancellointi-lumihiutale-porukasta 

Eli minulla ei ole heterona mitään oikeutta mielipiteeseen tässä asiassa. No ei sitten varmaan Päivilläkään saa olla homoihin liittyviä mielipiteitä? Ja miksi homona luulet edustavasi koko yhteisön mielipiteitä? Selvästi näin ei ole.

Olet siis kommenttisi perusteella homovihaaja itse, varsinkin jos olen eri mieltä kanssasi.

Lopeta tuo asioideni spleinaaminen, vai alanko minä kertomaan sinulle heteroudesta ja mitä mieltä sinä saat olla mistäkin? 

Häh?!?! Kerroinko sinulle, millainen sinun pitäisi homona olla? En! Lopeta sanojeni vääristäminen! Kerroin omaan lähipiiriini kuuluvien seksuaalivähemmistöjen mielipiteistä, ja sen jälkeen omastani. Mikä tässä sinua nyt triggeröi niin kovasti?

Vierailija
393/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo asioideni spleinaaminen, vai alanko minä kertomaan sinulle heteroudesta ja mitä mieltä sinä saat olla mistäkin

Mutta tuohan on tällä hetkellä ajan kuva. Etenkin valveutuneissa lbgTQ-piireissä.

Valitettavasti.

Vierailija
394/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suomen pääuskonto on lähitulevaisuudessa 1slam niin tämmöiset tilanteen televisiossa ei tule toistumaan.

Vierailija
395/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räsänen saa sanoa joka mahdollisessa tilanteessa mielipiteensä hommista mutta Strandberg ei saisi sanoa mielipidettä Räsäsestä?

Räsänen puhuu yleisellä tasolla, mutta Strandberg haukkuu henkilöä nimeltä. Olisihan Räsänen voinut vaikka kieltäytyä ohjelmasta koska tuomarina on Strandberg, mutta sitä hän ei tehnyt.

Vierailija
396/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoviha? Onko se homovihaa, jos ei hyväksy homonkaan (eikä heteron) ahdasmielisyyttä, epäkunnioittavaa käytöstä tai julkista henkilökohtaisiin meneviä herjauksia?

Ja väitteesi, ettei homoja näytetä telkkarissa on kyllä huvittava, kun tuossakin ohjelmassa heitä oli. Eikä homous ole mikään tämän päivän juttu.

Ja miksiköhän Jorma Uotinen ei tehnyt Räsäsen suhteen mitäännumeroa, päinvastoin hän teki ohjelmaa tanhuamalla Räsäsen kanssa ja hauskaa näytti heillä olevan. Jorma Uotinen onkin fiksu mies.

Vierailija
397/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että tässä on hiukan sellainenkin juttu että nämä tietyt nuoret vähemmistön näkyvät edustajat eivät oikeasti ymmärrä sitä, että suurin osa kansasta ei edelleenkään ole kovin sinut näiden liberaalien uussukupuolitulkintojen kanssa.

Suuri osa on vain hämillään ja hiljaa.

Media on luonut kuvaa viimeiset vuodet kuin nämä asiat olisi voittopuolisesti hyväksyttyjä.

Persuja äänestää 17% ja Kristilisiä 4%. Tuosta ei tule suurta osaa tekemälläkään.

Päivin arvot eivät kuule kulje minkään poliittisten rajojen mukaan.

Vierailija
398/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi suomen pääuskonto on lähitulevaisuudessa 1slam niin tämmöiset tilanteen televisiossa ei tule toistumaan.

Jos maskin alta olisi paljastunut änkyrämuslimi olisi Strandberg vaan taputtanut ja ollut sitten ihan hiljaa.

Vierailija
399/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskin takaa paljastui totuuksia 🤔

Maskin takaa paljastui kristitty jolla on enemmän munaa puolustaa kristinuskon oppia kuin kaikilla Suomen miespiispoilla ja -papeilla yhteensä.

Ja jopa ilman palkkaa. Ei oo palkkapappi.     :)

Totta. Ja se palkka on yksi tekijä mikä on auttanut evlut kirkon mädättämisessä. Jos asetut näyttävästi vastustamaan kirkon muuttumis vihervasemmistolaiseksi sirkusteltaksi niin olet pian työtön pappi.

Ja toisaalta moni kouluttautuu papin virkaan vaikkei edes usko Jumalaan. Olihan jo arkkipiista Mäkinen areiolainen, ei uskonut Jeesuksen jumaluuteen. Tällaista arkkipiispaa olisi pidetty käsittämättömänä ajatuksena vielä 50v sitten.

Papit soittelevat kuulemma Räsäselle saarnaa valmistellessa kysyäkseen neuvoja, saako näin sanoa, ettei joudu syytteeseen kansanryhmää vastaan kiihottamisesta. Paha maa tämä Suomi nykyään. Toivon totisesti, että linnan juhlia ei pidetä tänä vuonna. Varsinaista irvailua Suomea puolustaneille ihmisille.

Vierailija
400/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi homojen leimaaminen ja nimittely on nyt siis ok?

Sellainen suvaitsevainen siellä sitten 

Oikeistohomo ei ole mikään haukkumasana :DDD olet selvästi omien sanojesi mukaan homo, jonka poliittiset mielipiteet kääntyvät oikeiston suuntaan. Lue tätä ketjua vähän taaksepäin. Sieltä löytyy pahempaa. Päivi Räsäsnen on sanonut pahempaa.